Klusbabes 13

hee meiden..

Nog 1 dag en dan gaan we ons superjaar in.. (Als we positief denken helpt het al een stuk..)

Ik ben vanacht eindelijk ongesteld geworden.. en goed ook lekkere krampen enzo.. hopen dat dat alleen vanochtend blijft..

Charlotte welkom.. ik heb er ook een tijdje over gedaan om er achter te komen en toen las ik ergens anders iemand die die vraag stelde anders had ik het ook nog niet geweten.. hihi..

Nou ik hoef nergens in de rij te gaan staan.. heb alles al in huis voor het avond eten en vanavond vieren we oud en nieuw bij me schoonzus.. Hopelijk een gezellige avond! Wie weet komen we nog voor verrassingen te staan.. (schoonzus heeft de echte vader van me vriend uit genodigt en  mijn vriend is er heilig van overtuigd dat hij niet komt omdat hij de rest van de familie niet mag.. maar ik weet het nog niet of die wel of niet komt)

Nou meiden wat heb ik in die paar dagen gemist.. ben er 2 dagen niet en is gelijk klusbabes 13 geworden:p

xxx Mamoetje

volgens mij ben   ik alleen achter gebleven..

Hier is het tien uur volgens mij.. ze mogen eindelijk legaal vuurwerk afsteken en dat is te horen ook.. hihi.. Staat hier overal politie omdat hier vanavond groot vreugde vuur is.. het was 10 uur en er begon vanalles te knallen..
 katten zijn gelijk nergens meer te vinden

xxx mamoetje

he mamoetje,

balen dat je ongie bent geworden alsnog. wanneer is nu je nieuwe nod ? dan zet ik het gelijk op de lijst. mag je ook zelf doen als je dan kan/wil.

charlotte,

welkom meid, je zal merken dat al je niet regelmatig buurt je het niet bij kan houden, maar gezellig is het wel hoor. wanneer is jou nod ? en in welke ronde zit je dan kan ik je op onze wolk bijschrijven.

ga ff de vaat doen tot zo.

xx Bambi

even kijken.. tis nu 33 dagen geweest.. even rekenen, als ik vanaf vandaag tel 2 februari..
Ben blij eindelijk ongesteld te zijn.. ook al zijn er meiden die al veel langer wachten erop als mij.. kerstavond zegt me schoonzus dat ze alcohol voor mij in huis zal halen.. ik was er van overtuigd dat ik 2e kerstdag ongesteld zal worden.. dat gevoel had ik ook in me lichaam.. zat gisteren al smoesjes te bedenken om niet te drinken.. zij zijn al 8 jaar bezig dus ook een beetje lullig om dan savonds te zeggen van we zijn bezig om zwanger te raken en ben al een paar dagen over tijd.. lekkere oud e nieuw zal die dan gehad hebbe..

xx mamoetje

Ik heb idd gemerkt dat je gegelmatig moet checken om het bij te houden! haha maar is alleen maar leuk omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten.

Ik ben ook al heel wat wijzer geworden door alleen maar te lezen! Ik heb nu vaak last van "zwangerschapverschijnselen" misselijk van bepaalde geuren, krampen etc... maar ben er (door het lezen!) achter dat het ontwenning is van de pil, en dat veel vrouwen er last van hebben. Eigenlijk wel logisch natuurlijk want mijn lichaam is al tuim 10  jaar gewend aan die pil! En nu opeens niks meer...

We zitten nu in ronde 1 van ons eerste kindje. Ik weet nog niet wat mijn (natuurlijk) cyclus niet want ik ben na het stoppen van de pil nog niet ongesteld geworden. Ik ben in eerste instantie uitgegaan van 28 dagen... Ik zou dan ongeveer nu (vandaag!) mijn eisprong moeten hebben... en de 22ste jan zou ik dan ongi moeten worden.
Ik heb al ovulatietesten in huis gehaald (tegen de zin van mijn vriend in!) om er zo een beetje achter te komen wanneer mijn eisprong nou is... Maar er wordt aangeraden om daar pas na de eerste ongi periode mee te beginnen omdat je dan een schatting kan maken...

Gelijk al een heel verhaal haha
Liefs Charlotte

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!
        Linda1, 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31)   mamoetje 2e ronde 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

quote: Charlotte Biesot reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 10:19:54'));

Typ een beetje te snel hahahahahahaha
Ik heb idd gemerkt dat je gegelmatig moet checken om het bij te houden! haha maar is alleen maar leuk omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten.

Ik ben ook al heel wat wijzer geworden door alleen maar te lezen! Ik heb nu vaak last van "zwangerschapverschijnselen" misselijk van bepaalde geuren, krampen etc... maar ben er (door het lezen!) achter dat het ontwenning is van de pil, en dat veel vrouwen er last van hebben. Eigenlijk wel logisch natuurlijk want mijn lichaam is al tuim 10  jaar gewend aan die pil! En nu opeens niks meer...

We zitten nu in ronde 1 van ons eerste kindje. Ik weet nog niet wat mijn (natuurlijke) cyclus is  want ik ben na het stoppen van de pil nog niet ongesteld geworden (Ik ben ongi geworden na mijn strip maar nog niet zonder pil...). Ik ben in eerste instantie uitgegaan van 28 dagen... Ik zou dan ongeveer nu (vandaag!) mijn eisprong moeten hebben... en de 22ste jan zou ik dan ongi moeten worden.
Ik heb al ovulatietesten in huis gehaald (tegen de zin van mijn vriend in!) om er zo een beetje achter te komen wanneer mijn eisprong nou is... Maar er wordt aangeraden om daar pas na de eerste ongi periode mee te beginnen omdat je dan een schatting kan maken...

Gelijk al een heel verhaal haha
Liefs Charlotte

Terug
Bovenaan