Klusbabes 13

nog 1 tje dan,

phoebe die koffie is niet een kwestie van willen, het lukt niet ,het is niet te pruimen whahaha, maar miss heb je het gemist ik ben dan ook al zwanger, en dan smaken dingen toch opeens heel vreemd.

en ach ja koos heb dat nummer ook gezongen, me schoonmoeder is fan, hahaha
nu ga ik echt, veel plezier kletsbabes eh klusbabes. whahaha

en de top   10 is geweldig.

xxx Bambi

Je kindje tabt af van jou bloed en dat betekend dat hij/zij het dus ook kan krijgen. Daarom zou ik gelijk aan de medicijnen moeten en ben ik "verplicht" in het ziekenhuis te moeten bevallen (complicaties etc).

Ik heb lang nagedacht of ik wel een kindje zou willen want ik wil dit niemand aandoen! Maar de drang is zoooo groot! Ook weet ik uit eerdere gesprekken met de gyn dat er in deze tijd veel aan gedaan kan worden en dat zowel ik als mijn kindje goed onder controle zullen zijn. Daarom hebben we toch besloten om wel aan een gezinnetje te beginnen.

Ik heb er zelf gelukkig vrede mee... er is goed mee te leven. Je kan het hebben (drager zijn) en er nooit wat van merken! maar je kan ook regelmatig uitbarstingen hebben, en dat is erg pijnlijk en vervelend! gelukkig heb ik er al een jaar geen last meer van! (ff afkloppen)

Ik ben erg benieuwd wat de gyn te vertellen heeft. Uiteraard hoop ik dat mijn kindje nergens last van zal hebben.

Liefs Charlotte

april, ik denk het niet, het duurt tot 18.00 uur.
ze zijn nu bij nr 72.

Wil je anders de hele lijst ff zien, dat weet je wat je te wachten staat, kan je je dansjes voorbereiden enzo hahaha

Bambi; ik had gelezen dat je zwanger bent, maar ik dacht dat je gestopt was met koffie drinken omdat cafeine slecht is als je zwanger bent/wil worden.
Het zou voor mij een uitkomst zijn als ik het ook niet meer te zuipen vind, dan kan ik het makkelijk laten staan hahaha
Maar uhh volgens mij moet jij weg hahahaha

Liefs Phoebe

Sorry hoor Charlotte, dat ik het vroeg, ik realiseerde me pas later dat je er misschien niet te veel over kwijt wilt. Ik kan  me wel erg goed voorstellen  dat je kinderwens enorm groot is en dat je een gezinnetje wilt.
Gelukkig weten de artsen tegenwoordig veel en zijn er ook genoeg medicijnen. Moet je al snel naar de gyn? in ieder geval succes met alles en ik hoop dat jullie ook snel in blijde verwachting mogen zijn.

Liefs April

Terug
Bovenaan