Klusbabes 13

Charlotte, zo wat een verhaal. Als je wel een herpesuitbarsting krijgt is dat dan net zoals een koortslip bij je mond (heb ongeveer 3/4 keer per jaar!!) of is het heel anders?

Hier is de ongi echt nog niet doorgebroken en heb ook niet het gevoel dat dat nog gaat komen (lees: ik heb vanaf donderdag minimaal bruin verlies gehad en 1 vieze klodderding waarbij ik dacht dat ik echt zou doorbreken en daarna alleen nog iets bruin verlies echt niet veel). Ik baal er best van want dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Gelukkig nog maar 1 volle week totdat ik naar de gyn ga. Ik hoop echt dat hij me wat gaat geven zodat ik een regelmatige cyclus krijg. En als ik die heb wil ik echt wel een jaar klussen voor m'n leven (liever in de eerste ronde zwanger natuurlijk hahaaha), dan weet ik tenminste dat ik ergens voor klus...pffff. sorry voor me gezeur maar moest er even uit!

Iedereen zit al bijna klaar met de oliebollen ofnie? Ik ben er ook helemaal klaar voor. Vanavond komen vrienden eten en het toetje (tiramisu) en de helft van het voorgerecht (makreelmouse) is al af. Jammie jammie krijg er al honger van als ik eraan denk.

X

Ik ben vanaf juni gestopt met de pil en sindsdien 4x een soort van ongesteld geweest. 2x echt, en 2x alleen vies bruin bloedverlies (cyclussen van 36-12-47-90 dagen als je het bruine verlies meerekent als cyclus).

En omdat ik nog nooit (ook niet voordat ik met de pil begon) een regelmatige cyclus heb gehad heeft de huisarts me doorverwezen naar de gyn en daar ga ik dus maandag naartoe. Eerst vond ik dat helemaal niet spannend maar nu het dichterbij komt wel! brrr...

Terug
Bovenaan