he phoebe en happy,
lekker aan de klets, heerlijk he op zondag zo rustig mmmmmmmmmm
linda was er alweer vandoor zag ik, jammer
linnnnnnn kom terug!!!!
ik zal me ook even voorstellen aan phoebe:
ik ben dus kruimel, 29 jaar jong.
ben ook al een poosje bezig, vanaf begin dit jaar en word nu wel erg ongeduldig, whaha.
ik zit bijna op mijn Nod, dus spannend spannend.
wij gaan voor ons eerste kindje.
vind het erg gezellig dat je mee kletst!!!
linda, veel plezier bij de kraamvisite van je nicht, leuk zo'n klein babytje, zucht!!!
was het gezellig bij je pa, ondanks de schoonmaak, haha
happy, jij bent ook echt een nachtbraker he, een uitgaanstypje.
zal voor jou wel erg wennen zijn als straks er een kleintje bij komt, dan moet je toch wel wat gaan inleveren, maar ja dan heb je er wel iets super moois voor terug!!!
ik was inderdaad weer op mijn kruimelstijd aanwezig, whaha. was wel vreselijk moe, maar kan het niet laten om dan toch nog even te kijken en natuurlijk ëven"wat te schrijven.
ik heb inderdaad wel lekker uitgeslapen vanmorgen, tot 12:00.
net een ciabatta brood warm gemaakt met kruidenboter, mjam mjam.
vanmiddag om 16:00 hebben we bij m'n schoonzusje afgesproken, we gaan spelletjes doen, lekker eten en s'avonds film kijken.
nicht en 2 neven van m'n schoonzusje komen ook en mijn zwagertje, gezellig. hele jonge groep bij elkaar en dan s'avonds matrassen op de grond en lekker hangen, heeerlijk, haha
klaasje, jij bent ook al lekker ingenesteld bij ons gelukkig.
gezellig hier he, echt vreselijk verslavend.
als je hier een paar dagen niet komt, dan moet je bijna altijd een uur bijlezen voordat je kunt reageren. we zitten alweer op klusbabes 13, ongelofelijk.
wij hebben sinds kort ook 2 tv's in huis.
we hadden altijd maar 1 in de kamer staan, maar we hebben net een grote verbouwing achter de rug en hebben nu een echte woonkeuken en daar hoort natuurlijk wel een tv in.
zo makkelijk, want we kijken nogal eens naar verschillende programma's.
mijn vriendje is echt helemaal gek van nederland 1, 2 en 3, terwijl ik juist liever naar rtl4, sbs6 en dat soor t zenders kijk. mooi opgelost nu.
trouwens ik ben nog vergeten te zeggen tegen phoebe,
ik woon in drenthe, vlakbij pipstip en we wonen op een boerderij.
we hebben vleesvee/zoogkoeien, mijn vriendje is in loondienst op deze boerderij.
er is laatst een kalfje van ons omgedoopt tot "babe", van klusbabes, leuk he.
nou, is er nog iemand nu?
even kijken