Klusbabes 13

phoebe,

ik zag je staan idd op de roze wolk,
klopt het dan dat je nu bijna in je klusperiode zit?
om de dag klussen, dan heb je de meeste kans, whaha

groetjes kruimels

bieb, ik heb nog niet getest.
vanmorgen zat ik met m'n vriendje op bed, de testen lagen voor ons en toen hebben we toch maar besloten dat we nog even wachten. morgen zijn we allebei de hele dag weg dus dan testen we ook niet. misschien nieuwjaarsdag s'ochtends als ik dan nog niet ongi ben.
ik vind het dit keer zo vresleijk spannend!!!! kriebels als ik erover praat, raar he
hoe is het met jou meid?
leuke kerstdagen gehad?
kus kruimels

Klopt, de klus periode is weer aangebroken hahaha.
Gelukkig vind mijn vriend het niet erg om om de dag te moeten klussen zeg maar.
Maar misschien wordt het voor ons wel een haarwisseling om nooit te vergeten!

Liefs Phoebe

phoebe,

ik werk sinds 3 jaar in een ruitersportzaak in Emmen.
deze zaak is helemaal uit het niets opgezet door een familie (vader, zoon en dochter)
ben er dus al vanaf het begin bij en het bevalt me super.
pppfffff zwaar hoor 40 uur werken, ik werk 24 uur in de week, omdat we het eigenlijk smane erg goed kunnen doen zo en nou kan ik op de boerderij ook nog wat mee helpen.
altijd druk leven he.
als ik een  baby krijg, dan ga ik denk ik 2 volle dagen werken, 16 uur. ik wil er gewoon zijn voor mijn kindje.
toch zou ik nooit helemaal willen stoppen, ben een poos (voor deze baan) eruit volledig uit geweest en dan voel je je vreselijk eenzaam. geen collega's dan kom je ook helemaal in een isolement, dat wil ik nooit meer.

waar kijken jullie naar, mijn vriendje is helemaal bezeten op schaatsen en dat is er nu op, pppffff verplicht meekijken.
onze ireen wust is niet zo op dreef als anders geloof ik.

groetjes kruimels

haha phoebe, dat zou wat zijn, als jullie om 0:00 aan de klus zijn. het zal dan maar raak zijn? is je wondertje op oudjaarsdag/nieuwjaarsdag verwekt, wel heel bijzonder.

Kruimels; goed zeg dat je je nog in hebt gehouden met testen. Ik heb mijn NOD 4-1, maar heb die matcare testen 6 dagen vtv, dus kan misschien al 1-1 testen.Weet niet of ik dat doe hoor. T wordt weer spannend hier de komende dagen
Vriendje hier zit voetbal te kijken....ook niet echt interessant dus

Phoebe; het eerst 3 jaar heen en weer gereisd en toen vond ik t wel tijd om hier te komen wonen. Heb hier ook familie wonen, dus kwam al regelmatig in Limburg. heb niet hoeven te wennen. Met bepaalde gelegenheden mis ik familie wel, zoals mijn zus die vorige jaar 1e kindje heeft gekregen, haar zie ik natuurlijk niet zo vaak. En mijn andere nichtje en neefje, maar die zijn al wat ouder. Heb nog in t westen mijn ouders wonen, en totaal 2 zussen en 1 broertje. heb   nog wel vriendinnen wonen, maar toch nog regelmatig contact mee. Zal straks wel moeilijker worden als wij ook kindje hebben., dat ik bijv niet zomaar even langs moeder kan gaan ofzo, is toch 2 uur rijden. Beetje lange looprit met kinderwagen haha

Ben ef 5 min weg, vriendlief wil even wat bestellen via internet...

Ik werk trouwens 35,5 uur, ene week 40 andere week 32. Maar wil wel gaan minderen, misschien 3 dagen werken. Moet ook financieel allemaal houdbaar zijn, maar dat zien we dan wel.

Terug
Bovenaan