Klusbabes 13

Goedemorgen ladies,

Jeetje linda wat een kl*te zooi! Ik kan goed begrijpen dat het voor jou ook te veel wordt! Jij heb ook je grenzen... Vaders/ mannen zijn gewoon zo eigenwijs en doen alleen wat zij zelf het beste vinden. En moet je nu dan speciaal vrij nemen van je werk om die zegels rond te brengen?.... Ik hoop  voor je dat het een beetje snel gaat. Succes lady!

Happy; Stort je niet in elkaar van moeheid?! pff... Wat doe je precies in de horeca? Ik zit ook in  de horeca  en weet hoe het is. Ik hoop voor je dat je een beetje op tijd weg kan en dan lekker je bed in kan duiken! hehe

Vandaag is het "echte" leven weer begonnen, en ik moet eerlijk zeggen... ik heb er geen zin in! Ik kwam vanmorgen mijn bed bijna niet uit. Blijf dan liggen tot de laatstse minuut dat het haalbaar is en dan natuurlijk haasten om toch nog een beetje op tijd de deur uit te kunnen. Heb het gevoel dat ik veel slaap te kort kom... Ik ben de hele dag moe en heb geen energy om wat nuttigs te doen. Aan die energy wil ik wel wat gaan doen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om in 2008 gezonder te gaan leven. We gaan 3 keer per week sporten (minimaal) en eten meer fruit etc... Als dat geen goed voornemen is weet ik het ook niet meer!

Ik ga maar es wat doen....
Liefs Charlotte

jeetje lin, alweer negatief, wat een k*tzooi, hoop zo voor je dat de gyn morgen wat uitsluitsel kan geven, je slikt die clomit rommel toch niet voor niks.
en heel goed van je hoor meid dat je het tegen je vader hebt gezegd dat je het allemaal niet meer kan zo, hij moet ook zijn eigen verantwoordelijkheid dragen.
je kunt veel voor je vader doen, maar het houd ergens op, je hebt zelf ook nog een leven met je mannetje en je lieve joey!!!

happy, wat een dag heb jij gister gehad meid, pppfffff en vandaag gewoon weer er tegenaan. hoop dat het een beetje voor je meevalt vandaag en ga vanavond inderdaad maar lekker vroeg je bedje in.
ben je morgen wel vrij?

charlotte, wat een goeie voornemens hebben jullie zeg.
ik heb normaal ook geen zin om het nieuwe jaar te starten, maar ga zo de kerstspullen opruimen en heb er helemaal zin in!!!! al die zooi eruit!!!!
ben normaal vaak aan het werk de dag na nieuwjaar, maar nu lekker vrij omdat de woensdag mijn vrije dag is, jippie.
heerlijk een beetje aanklooien vandaag.

nou vanochtend was mijn temperatuur 36,8 dus ik vrees dat het toch nog de verkeerde kant uit gaat. of kan je ook zwanger zijn als je temperatuur naar beneden gaat???
kom straks nog effe weer, nu effe koffie drinken met vriendje, hij zit er zo alleen bij, haha.
tot zo
kruimels

Linda;dus weer neg. getest. Zoals je al zei, misschien moet je die kleine bloeding toch maar als een ong beschouwen, en gewoon door gaan met klussen...

kruimels; je tempo omlaag? Had ik ook vanmorgen, maar had wel al getemp. toen ik al lang en breed was opgestaan, was t nl vergeten, En afgelopen dagen heb ik elke keer op ander tijdstip getemp. maar nu doe ik weer gewoon voor opstaan, als ik ga werken, Kan je t toch beter vergelijken.
ga je morgen weer testen? t blijft toch weer spannend
Ik denk dat ik nu gewoon 4-1 afwacht en evt 5-1 ga testen. Maar ben er bang voor...

Bambi; morgen echoooooo!!!

doeii moeden ga snel weer werken,
pff start   vanmorgen computer op, gelijk 88 mailtjes!!

hey charlotte: zo meid jullie hebben goede voornemens zeg, en nu maar hopen dat jullie het volhouden haha, ik doe niet aan goede voornemens want ikhou het toch niet vol hahah

Kruimels: je temp. omlaag meid, ik hoop dat je toch zwanger bent, want hij was zo mooi hoog, ik duim nog steeds voor je

Bieb: ook jouw temp omlaag, maar je weet maar nooit, en wat dat temperaturen betreft daar snap ik toch ook de ballen niet van, mijn temp. is net een jojo hahaha

Zo ik stap net in huis van de spaarzegels rondbrengen op de fiets en joey mee, het arme kind was aan het janken niet te kort, maar ja het is niet anders, Vanmiddag komt me broer uit zijn werk oppassen en dan kan ik weer verder met die andere wijk want dit doe ik niet nog een keerjte zo, Ik heb net me pa gebeld, en hij zei dat ie al vanaf half 10 niet meer op de pot had gezeten, ik vroeg of ie voor al het hoesten de dokter al had gebeld en natuurlijk zei hij nee, ik flipte weer uit, ik zei moet je vast niet doen hoor, en hij weer ik heb nog geenhoestje gegeven, ik geef het op, hij is 60 jaar oud maar ja,

xxxx linda

oja bieb; haha 88 mailtjes heb je wat te doen hha, het meeste zal zeker wel van dat spam wezen, dat vind ik altijd zo verschrikkelijk irritant. werkse meid

xxx linda

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

Bambi: geen zorgen maken, probeer ik ook niet te doen!
Spannend, morgen je echo...........
Bieb: kut, negatieve test! Wat niet is kan nog komen he?? Misschien gewoon te vroeg!
Kruimeldief: Ook een negatieve test..................kut, kut, kut!!!
Linda: OOK een negatieve test.............zucht.....................ben heel benieuwd wat je gyn morgen te melden heeft..........
Jacq: mooi, een vuurpijl ter ere van opa!
Happy, ook even de tranen uit je hoofdje gejankt, luchtte het op???
Renee: wat een verhalen schrijf jij toch meid, je begint echt op onze kruimeldief te lijken.....

Hier een zeer mistig nieuwjaar, hebben over het stukje naar huis rijden een uur gedaan, doen we normaal in 10 minuten..........hihihi!
Was gezellig, was wel heel moe dus we zijn om half 2 afgetaaid............lagen er dus om half 3 in. Poezebeestjes hebben het overleefd..........hoera!!!
Gister enorme zere tieten (echt niet normaal) en maagzuur, is nu weer een stuk minder...........wordt ik wel een beetje nerveus van. Laat mij maar voelen dat ik zwanger ben...........
Ga morgen even de verloskundige bellen, hoef niet bij de gyn langs te komen, die had ik net gebeld.
Zometeen weer naar de fysio..........en dan hoor ik of ik maandag weer aan het werk mag, dat was ik zelf wel van plan..........nachtdiensten............ach, het zijn er maar twee, dus goed te doen!

Meiden, ga zo even de kerstboom aftuigen (hahaha!) en effe boodschappen doen. Kom vanmiddag nog wel eventjes buurten!!
Dikke kus!!!

hey rimke: gelukkig nieuwjaar meid, en je hebt lekker kwaaltjes, morgen mag je naar de vk, dus dan kan je met al je onzekerheden bij haar terecht meid,
Veel plezier met de kertboom aftuigen, haha en ik hoop dat de fysio zegt dat je maandag weer mag werken

xxxx linda

Hey linda, Ik ben daar gelukkig iets sterker in dan mijn vriend. Het is die eerste drempel, maar als ik eenmaal ben geweest heb ik toch de motivatie om het vol te houden. Mijn ventje heeft al een half jaar een abonnement en is denk ik nog maar 3 keer geweest hahaha....
Gelukkig kan je broer vanmiddag oppassen... Is toch ook niks voor zo'n kindje, veel te koud lijkt me! Tja ach.... misschien een geruststelling maar  mijn vader is ook  zo. Die van mij heeft een gekneusde (misschien wel gebroken want hij kan hem niet bewegen en doet erg veel pijn!) vinger maar weigerd om naar de dokter te gaan! Gaat vanzelf wel over is dan zijn reactie!!

Kruimels en Bieb, ik duim voor jullie dat het misschien toch raak is... In hoeverre is dat temperaturen betrouwbaar? Heb er een keer wat over gelezen (ook op dit forum) maar lijkt me erg ingewikkeld allemaal!

Kruimels; heerlijk nog een dag vrij!! Ik heb elke dag het hele jaar door geen zin om te werken hehe Ik heb het ook niet naar mijn zin en ben heftig op zoek naar iets anders... Nu dat ik alleen zit heb ik daar ook genoeg tijd voor! (klinkt nu alsof ik helemaal niet wil werken haha, ik vindt werken zelf leuk maar hier gewoon niet)
Ik heb gisteravond al mijn kerstspullen opgeruimd. Moet altijd wel weer even wennen, is opeens zo leeg... Vanavond een beetje schuiven met spullen...

Bieb: 88 mails! haha das erg veel! Ik had er gelukkig maar 63!  Ik ben  deze ochtend  alleen nog maar bezig geweest om die mails te lezen en te beantwoorden! ppff...
Werk ze nog ffies!

Liefs Charlotte

Terug
Bovenaan