Klusbabes 13

Hey meiden,

Ik wil jullie het allerbeste wensen voor 2008!
Dat al jullie dromen en wensen maar uit mogen komen!

Gelukkig zitten de eerste nieuwjaarsverplichtingen er weer op.
Mijn ouders waren gelukkig nog bij mijn oma toen we daar aan kwamen, daarna nog ff naar mijn schoonouders en daarna lekker naar huis, mooie kleertjes uit, de kerst troep opgeruimd en op de bank geploft, heerlijk hahaha.
Alleen morgen nog handjes schudden op de zaak (anderhalve week vrij geweest en wend heeeeeeeeeel snel hahaha) en dan zijn we er weer vanaf gelukkig!

Gisteravond wel gezellig geweest met vrienden.
Er is verschrikkelijk veel vuurwerk de lucht in gegaan, ben echt blij dat we zelf niks gekocht hadden, want dan kwam ik ogen te kort!

Ben blij dat jullie ( op wat traantjes na) ook een goede jaarwisseling hebben gehad, en ik hoop dat we er in 2008 weel flink op los kunnen kletsen!

Liefs Phoene

hoi meiden,

zo dag 1 van het jaar is ook weer bijna voorbij.
gatver de hond ligt hier enorm te stinken momenteel. bleggg om te kotsen.

jammer bieb van de nega test, soms weet je gewoon echt niet wat je van je lichaam kan verwachten, je heb veel klachten, maar dat kan net zo goed een naderende ongie zijn, ik hoop het natuurlijk niet voor je.

linda ik zal morgen duimen en laten we hopen dat het gewoon een posie test word.
pff 4 uu slapen. ik hoop dat al op 1 oor ligt nu.

renee zielig hoor als je hondjes zo bang zijn. en ik kan heb ook altijd veel spelfouten. hihih omdat ik meestal ook te snel type. maar het is goed te volgen hoor.
jammer he als je net zon zin heb, heb je last van een weigeraar. en dan denk je oke
morgen en dan ben je weer ongie, maar goed dat is in jouw geval wel oke, dan weet je zeker dat je lichaam aan het werk is.

klaasje pfff gelijk de nacht in, lekker begin van het nieuwe jaar, jij liever als ik. heb daarom ook geen baan in de verzorging genomen.

Rimke meid, hoe is het, gaat alles nog wel goed? ben altijd zo bang als ik niks hoor, dat het niet goed gaat.

jacqy een heel mooi gebaar voor je opa die laatste peil. en het verdriet zal echt wel een poosje blijven, maar dat geeft niks.

sorry als ik iemand vergeet maar weet het niet meer.

opa van me mannetje is trouwens gisteren al thuis gekomen, hoorde het vandaag pas bij de verplichte familie bezoeken. maar goed hebben we ook weer gehad.
We kunnen van de week nog een keer, na de echo om te laten zien enzo.

had vanavond zon zin in turks. was echt veel te veel, wel lekker. maar ik eet morgen lekker een tosti ofoz, en me mannetje een hele bak shoarma en doner. hahaha zoveel had ik over.
er is niks op tv.ga ff surfen

xx Bambi

Meisjes! Zo te lezen zitten de meeste familiebezoekjes erop. Ik ben blij dat ik dat niet hoef. ik ben de 30 al bij mijn ouders geweest en gisteren was met de hele familie van vriendjelief.

Vriendjelief is nog steedsniet thuis....Zou hij zo vol zijn dat hij de weg kwijt is!! hahaha Dan doe ik hem toch iets aan!

Ik heb rtl5 opstaan en er staat een bizzar programa op...Over mannen die ´realdolls ´ hebben. Levensechte poppen. En die gaan ermee om alsof het echte vrouwen zijn. Heel creepy om te zien!

Dames ik ga lekker naar bed.

Slaap lekker en tot morgen!

X

he meisies, niet boos worden, (dat het zo laat is)
we waren laat thuis van de nieuwjaarsbezoeken en toen moest ik al dat geklets van jullie nog bijlezen, haha.

iedereen is ondanks bij sommigen flink wat tranen voor de mensen die we zo missen, oudjaarsnacht goed doorgekomen en alle beestjes ook.
onze hondjes zaten op de deel, met harde radio aan en de paardjes staan daar ook, dus wij hadden een gezellig kerststalletje, whaha.
(en 20 ballen om mee te spelen)

jaq, lekker he als de kerst spullen de deur weer uit zijn, lijkt het gelijk weer zo opgeruimd. ik ga morgen de boel eruit gooien.
heel bijzonder en lief dat je de laatste vuurpijl voor je opa afstak, heeft hij vast gezien, daar geloof ik heilig in.(dat er meer is na de dood)

pip, oh wat kan ik me goed voorstellen dat je woest was op je mannetje!!!!
dat kan hij gewoon echt niet maken!!!! maar fijn dat je niet lang boos kunt blijven en het alweer goed hebt gemaakt. hij heeft toch wel z'n excuus aangeboden he, haha
knap dat je in janurai wil beginnen met 5 kilo af te vallen, succes meid!!!

bieb, zielig voor je katje dat die zo'n last had van het vuurwerk.
was bij jou dus ook wel een latertje geworden.
ook net als mij negatief getest, kon je het niet meer volhouden meid? te nieuwschierig. hoop echt voor je dat je te vroeg hebt getest.
ik heb ook zere borsten(beetje dan) maar zoals de zwangeren van ons al zeiden: zwangerschapskwaaltjes kunnen erg lijken op ongi klachten, dus er is nog hoop.

klaasje, succes meid met de komende nachtdiensten, pppffff zwaar hoor.
horen gauw weer wat van je hopelijk.
succes vrijdag met testen, laat je het ons weten?

happy, bij jou was het ook lekker laat zeg, feestbeest!!!
en vandaag alweer aan de bak voor 2 uur,pppffff jij zal ook wel moe geweest zijn?!
bij jou ook al zo mistig, pppfff eng he.

linda, haha we misten je al, jij bent er normaal altijd.
dus je laptop stond bij "de maker" (zwager), haha
ja mijn avast is ook verlopen, zal er ook eens naar laten kijken anders kan ik binnenkort helemaal niet meer mee kletsen.
heb je lekker uitgehuild meis om 0:00 samen met je oom, moeilijke tijden zo hoor als je iemand moet missen.
mijn oma is in 1994 al overleden, maar was altijd jarig op 1 Januari en daar blijf je ook aan denken, elk jaar weer.
super spannend dat je weer gaat testen morgenvroeg, het feit dat je nog steeds niet ongi bent is toch al vrij positief toch?!
ik kijk morgen gelijk als ik wakker word, wat de uitslag is.

renee, ik denk dat ik mijn ei rond de 19e of 20ste dag heb gehad, en 14 dagen later is dan dag 33, dat was gister.
ik ben nog steeds niet ongi, maar wel allerlei vage klachten, ggrrr afwachten.
wat een grote grap dat je vriendje hem niet omhoog kreeg, haha ja had ie maar niet zoveel moeten drinken, whaha.
mijn vriendje heeft dat ook ooit eens gehad, was een weddenschapje tussen hem en mij en ik heb gewonnen, whaha.
balen, vanochtend weer beetje ongi, lastig hoor.
kan je teksten allemaal nog prima lezen hoor. en anders pak ik het duitse woordenboek er wel even bij haha
is je vriendje nog thuis gekomen? en hoe dronken was hij?

pip, he meisie, ook een goed uiteinde gehad gelukkig.
zielig van de katten, dat ze zo bang waren, gelukkig is de rust nu wedergekeerd.
dat geknal, ppffff
mijn temperatuur is de afgelopen 4 dagen 37,1   37   36,9     en vanochtend weer 37 graden. schommelt dus een beetje.
ben ook erg benieuwd wat hij morgenvroeg weer doet, als hij nou erg gaat dalen dan weet ik genoeg, dan word ik gewoon iets later ongi.
als hij morgen weer 37 graden of hoger is dan word ik toch wel erg zenuwachtig,rrrrr.

bambi, ik heb clearblue testen gebruikt, die digitale waar "niet zwanger"of "zwanger" op staat. en heb ook nog anderen liggen van sensitest, maar die waren wat goedkoper en heb meer vertrouwen in die cleurblue.
ga donderdag of vrijdag nog maar weer eens testen als ik niet ongi word tenminste.
ik weet het ook allemaal niet meer.
snap goed dat je bij elk steekje of krampje bang bent dat er wat met die kleine is, maar het komt vast allemaal goed!!! donderdag krijg je vast een heel geruststellend bericht. denk aan je

had nog zoveel meer willen vertellen , maar zie dat het al bijna half 1 is.
moet een beetje om mijn gezondheid denken, dus vertel morgen de rest wel.
slaap lekker allemaal
dikke kus kruimels

goeiemorgen meiden

Hier weer gewoon een vroeg berichtje van mij hahaha
Ik lees dat iedereen gisteren een gezellige dag heeft gehad, nou gelukkig maar,
Ik ben blij dat het allemaal om is en dat de normale dagen weer beginnnen

Bieb en kruimels het wordt spannend meiden voor jullie, en ik las dat Klaasje ook gaat testen vrijdag, spannend hoor

Nou meiden ik heb weer getest en jullie raden het al, harstikke negatief, of het was wel me ongi rond de kerstdagen, wat ik dus heel vreem vind want het was af en toe een veeg, maar goed, mocht het dat wel zijn geweest, dan zijn we alvast begonnen met klussen voor de volgende ronde, ik wacht morgen wel af wat de beste gyn te vertellen heeft, maar ik wordt er ondertussen moedeloos van, We hebben ook nog gewacht met het ziekenhuis te bellen voor mijn man zijn zaadjes, omdat we   nu nog steeds niet weten hoe en wat, dus dat ziekenhuis dat bel ik als ik duidelijkheid hierover heb, grrrr heb er gewoon de pest in dat het bij mij weer allemaal raar doet ondanks die rot clomid, maar ja zoals ik al eerder zei ik ben geen medisch wonder maar een medisch complex haha , zo dat is er weer uit,
Sorry voor mijn egoberichtje, maar vanmiddag ben ik er weer, ik ga weer werken,
iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

O ja we lagen gisteravond om kwart over 9 op bed, eerst natuurlijk even geklust en daarna als een blok in slaap gevallen tot vanmorgen 6,15 uur want toen werd joey alweer wakker

xxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Jeetje .lin, klotezooi zeg !!!!! Snap er ook echt geen bal meer van bij jou.........

Ff snel want moet om 9 uur beginnen....Gisteren moest ik dus voor de receptie werken van 16 - 18 uur samen met mn collega en zij zou de rest van de avond werken. Was het met toch echt mega druk, volle zaak tot s nachts 1 uur !!! Heb ik al die tijd ook gewerkt en daarna nog opruimen pfffff was 2 uur thuis en nu moet ik er alweer naar toe ....lang leve de horeca grrrrrr. We hadden saampjes wel 160 euro fooi dus das wel lekker. Ben nu wel echt kapot, ga werken tot half vijf en dan naar huis eten en heeeeeel vroeg mn mandje in ......fijne dag schatten

Kussssss happy

hey happy: dat is wat anders dan echt tot 6 uur werken, haha, maar als het druk dat is natuurlijk wel goed, maar ja weer om 2 uur in je bedje haha, inderdaad moet je vanavond maar vroeg je bedje opzoeken

Ik ben het allemaal zo verschrikkelijk zat, Belt me pa om kwart over 7 om te zeggen dat ik niet kan werken want hij zat al vanaf 4 uur vannacht op de pot, diaree en kotsen, Ik me baas opgebeld die natuurlijk kwaad want het is vandaag super druk , Maar me pa en ik doen ook nog spaarzegels brengen bij klanten aan de deur, maar als me pa ziek ik moet ik dat alleen doen, dus nu kan ik met joey op de fiets langs die mensen dat is natuurlijk neit te doen, en me pa heeft buikgriep dus die is harstikke besmettelijk dus ikhou joey daar even weg, Maar mijn vader zit alweer 2 weken niet lekker in zijn vel, heel erg hoesten niet normaal, en ik loop al 2 weken te zeggen dat ie weer naar de dokter moet gaan maar dat doet ie niet, maar ja wie draait er weer overal voor op je raad het al Ik en ik ben het helemaal meer dan zat, Ik heb het ook tegen me pa gezegd, ik zei jij gaat vast niet naar een dokter toe maar je vergeet 1 ding en dat is dat ik alles moet doen en overal achteraan moet gaan, en dat wordt voor mij een zware klus want ik moet joey overal meenaartoe nemen en soms gaat dat niet, maar ja hij luistert toch niet
Sorry voor mijn geklaag hoor meiden maar dat moest er eventjes uit
Ik ga nu er weer vandoor, ik ga beginnen met die spaarzegeltjes

xxxx linda

Terug
Bovenaan