he meisies, niet boos worden, (dat het zo laat is)
we waren laat thuis van de nieuwjaarsbezoeken en toen moest ik al dat geklets van jullie nog bijlezen, haha.
iedereen is ondanks bij sommigen flink wat tranen voor de mensen die we zo missen, oudjaarsnacht goed doorgekomen en alle beestjes ook.
onze hondjes zaten op de deel, met harde radio aan en de paardjes staan daar ook, dus wij hadden een gezellig kerststalletje, whaha.
(en 20 ballen om mee te spelen)
jaq, lekker he als de kerst spullen de deur weer uit zijn, lijkt het gelijk weer zo opgeruimd. ik ga morgen de boel eruit gooien.
heel bijzonder en lief dat je de laatste vuurpijl voor je opa afstak, heeft hij vast gezien, daar geloof ik heilig in.(dat er meer is na de dood)
pip, oh wat kan ik me goed voorstellen dat je woest was op je mannetje!!!!
dat kan hij gewoon echt niet maken!!!! maar fijn dat je niet lang boos kunt blijven en het alweer goed hebt gemaakt. hij heeft toch wel z'n excuus aangeboden he, haha
knap dat je in janurai wil beginnen met 5 kilo af te vallen, succes meid!!!
bieb, zielig voor je katje dat die zo'n last had van het vuurwerk.
was bij jou dus ook wel een latertje geworden.
ook net als mij negatief getest, kon je het niet meer volhouden meid? te nieuwschierig. hoop echt voor je dat je te vroeg hebt getest.
ik heb ook zere borsten(beetje dan) maar zoals de zwangeren van ons al zeiden: zwangerschapskwaaltjes kunnen erg lijken op ongi klachten, dus er is nog hoop.
klaasje, succes meid met de komende nachtdiensten, pppffff zwaar hoor.
horen gauw weer wat van je hopelijk.
succes vrijdag met testen, laat je het ons weten?
happy, bij jou was het ook lekker laat zeg, feestbeest!!!
en vandaag alweer aan de bak voor 2 uur,pppffff jij zal ook wel moe geweest zijn?!
bij jou ook al zo mistig, pppfff eng he.
linda, haha we misten je al, jij bent er normaal altijd.
dus je laptop stond bij "de maker" (zwager), haha
ja mijn avast is ook verlopen, zal er ook eens naar laten kijken anders kan ik binnenkort helemaal niet meer mee kletsen.
heb je lekker uitgehuild meis om 0:00 samen met je oom, moeilijke tijden zo hoor als je iemand moet missen.
mijn oma is in 1994 al overleden, maar was altijd jarig op 1 Januari en daar blijf je ook aan denken, elk jaar weer.
super spannend dat je weer gaat testen morgenvroeg, het feit dat je nog steeds niet ongi bent is toch al vrij positief toch?!
ik kijk morgen gelijk als ik wakker word, wat de uitslag is.
renee, ik denk dat ik mijn ei rond de 19e of 20ste dag heb gehad, en 14 dagen later is dan dag 33, dat was gister.
ik ben nog steeds niet ongi, maar wel allerlei vage klachten, ggrrr afwachten.
wat een grote grap dat je vriendje hem niet omhoog kreeg, haha ja had ie maar niet zoveel moeten drinken, whaha.
mijn vriendje heeft dat ook ooit eens gehad, was een weddenschapje tussen hem en mij en ik heb gewonnen, whaha.
balen, vanochtend weer beetje ongi, lastig hoor.
kan je teksten allemaal nog prima lezen hoor. en anders pak ik het duitse woordenboek er wel even bij haha
is je vriendje nog thuis gekomen? en hoe dronken was hij?
pip, he meisie, ook een goed uiteinde gehad gelukkig.
zielig van de katten, dat ze zo bang waren, gelukkig is de rust nu wedergekeerd.
dat geknal, ppffff
mijn temperatuur is de afgelopen 4 dagen 37,1 37 36,9 en vanochtend weer 37 graden. schommelt dus een beetje.
ben ook erg benieuwd wat hij morgenvroeg weer doet, als hij nou erg gaat dalen dan weet ik genoeg, dan word ik gewoon iets later ongi.
als hij morgen weer 37 graden of hoger is dan word ik toch wel erg zenuwachtig,rrrrr.
bambi, ik heb clearblue testen gebruikt, die digitale waar "niet zwanger"of "zwanger" op staat. en heb ook nog anderen liggen van sensitest, maar die waren wat goedkoper en heb meer vertrouwen in die cleurblue.
ga donderdag of vrijdag nog maar weer eens testen als ik niet ongi word tenminste.
ik weet het ook allemaal niet meer.
snap goed dat je bij elk steekje of krampje bang bent dat er wat met die kleine is, maar het komt vast allemaal goed!!! donderdag krijg je vast een heel geruststellend bericht. denk aan je
had nog zoveel meer willen vertellen , maar zie dat het al bijna half 1 is.
moet een beetje om mijn gezondheid denken, dus vertel morgen de rest wel.
slaap lekker allemaal
dikke kus kruimels