Klusbabes 13

Ola,

Daar was ik weer !!!! Ach wat een schatje was dat zeg, zooooo lief. Ik kwam de kamer in, we keken elkaar aan en toen zijn we toch gaan janken, haha emotionele truttebollen he. Ik vind het ook steeds weer een wonder hoor. Ze was zelf om te zien zo wit als wat, maar ze straalde zo, echt het geluk spatte er van af !!!! Nu wil ik nog meer pffff das weer een nadeel van zo n kleintje vlak bij he .......Meiden, heb net ff vluchtig alles doorgelezen maar, weet het niet echt meer .... sorry maar ben echt kapot.... er is hier dreigend instortingsgevaar hihi. Bambi meisje, geniet morgen van dat mooie moment he........
Linnie, laat je niet gek maken he door al die verhalen, het is wat bieb al zei, niet iedereen en alles is hetzelfde !!!! Meiden, denk echt aan jullie maar, ga nu echt mn mandje in....... sorry

Liefs happy

lin, ik snap best dat je daar niet tegen kunt hoor! ik ben gewoon zo raar dat ik t helemaal geweldig vind! haha. de artsen bij mij op de poli weten ook dat ik dat leuk vind, dus als ze iets interassants hebben halen ze mij even hahaha
Happy, wat geweldig dat je er al geweest ben! nog gefelciteerd!! Snap best dat t ook emotioneel was! hoe is het met haar zelf? ging het makkelijk?

hey happy; emotioneel jullie hahaha, nee hoor meid, wat lief he zo'n klein ukkie en inderdaad het nadeel is dat je dan nog meer een baby wilt, Ik ben blij dat je het wel gezellig hebt gehad,
Niet instorten hoor meid, en ik zou zeggen weltrusten lieverd en tot morgen hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je, Ik ga ook niet laat me bedje opzoeken want ik ben nog moe van maandagnacht haha

xxx linda

hey jacqy: in mijn ogen zeg ik alitjd, ik snap niet dat mensen dat een leuk beroep vinden om een naald in iemand te steken of te opereren of wat dan ook pfff je moet wel een goeie maag hebben haah

xxxxlinda

Hey linnie en jacqy

Bedankt voor jullie lieve woorden. Met haar zelf ging het wel hoor. Het was gisterenavond om half twaalf begonnen   ( even daarvoor zat ze nog bij mij aan de bar voor de receptie 0 en is vervolgens vanmorgen om vier uur naar hte ziekenhuis gegaan. Het wilde niet echt vlotten dus kreeg ze rond half twaalf weeenopwekkers  ( ze had toen pas 1 centimeter ) en vervolgens ging het wel heel snel want om half twee had ze opeens al 8 centimeter. Om iets over tweeen mocht ze gaan persen en om 14.38 uur is hij toen geboren ......zucht, hij is echt zoooooo leuk

Liefs happy

Terug
Bovenaan