Klusbabes 13

Weet niet of het normaal is dat je opeens onzeker bent, heb dat moment nog nooit meegemaakt haha. Wat je leeftijd betreft, zwanger zijn is toch niet leeftijds gebonden? Geniet er maar lekker van meisje

XXXXXXXXXXX happy

Bambi

Ik heb ook de code ´s gekregen om in te loggen maar wat (ik dacht) charlotte ook al zei er kan maar 1 iemand inloggen dan en dat is dan op de gebruikesnaam van phoebe en niet op je eigen naam. Ik vindt het niet zo praktisch eerlijk gezegd. Daarom heb ik een publieke hyves aangeaakt. Nu kan iedereen die lid is er onder zijn eigen gebruikersnaam foto ´s krabbels, polls, gadget (en ga zo maar door) erop zetten. ik vind het eerlijk gezegd veel makkelijker.
Als niemand zich wil aanmelden pech hebben. phoebe was eerder. Maar dit lijkt mij gewoon makkelijker

X

Wahahaha Gaaf Essy, van harte gefeliciteerd meid!! Ik roep hier zelfs heel hard WAHAHA terwijl ik het lees, hi hi de hond kijkt me aan van: "wat is er nu weer aan de hand".
Ik denk niet dat het raar is dat je nu wat onzeker bent,  welkom bij  de hormonen club meid. Geniet ervan en het is jullie leven en ieder vult dat op zijn/haar manier in. Je hoeft toch niet perse hetzelfde als je zussen te doen.

Terug
Bovenaan