Klusbabes 13

dank je jacqy fijne avond verder meid,
mijn man is waarschijnlijk pas om half 11 klaar met werken dus ik ben nog alleen maar ik ga zo lekker boven tv kijken en dan val ik vanzelf in slaap haha

xxx linda

goedenavond meiden,

Renee leuke hobby heeft die man van jou, maar niet de mijne hahaha. vroeger heb ik bij de marjorettes gezeten die voor het korps liepen hahaha. en later heb ik getwirld. zonder korps dus . ook op hoog niveau. we zijn nederlands kampioen geworden in de eredivisie. hoogst haalbare zeg maar. goh toen was ik nog strak hahahaha.

Happy meid, als ik zo lees hoe druk jij het heb wordik al moe. hihih. meid kruip lekker je bedje in. leuk dat je vriendin is bevallen. indd een klein ventje hoor. gelukkig gaat alles goed. en lekker janken met zijn tween. heerlijk.

linda geen enge dingen denken hoor. blijf het positieve inzin. en denk dan maar dat je ongie indd al is geweest. maar moet je morgen nou naar de gyn of is het telefonisch ?

bieb koude handen op je lijf is echt horror. brrrr komt me ventje net thuis en die doet het dus ook. aaargggg.

jacqy jij liever dan ik, met je infuus prikken. brrr. vind het niet heel eng om te zien, maar meer het idee dat je in iemand aan het prikken ben.

sorry ben de rest weer kwijt, want me ventje zat me net te pesten.

ben wel een beetje nerveus voor morgen, je weet toch nooit zeker wat ik te zien krijg. geen idee of ik er emo van word. we moeten gelukkig al vroeg. 8.30 dus kan ik de rest van de dag genieten. en we doen een dvd van de echo, dus kan de rest van de dag = lees week hahaha. kijken naar die hummel. het word trouwens een meid. hahaha. nee geen idee natuurlijk, maar dat zegt me gevoel. terwijl me mannetje zegt nee hoor een zoon,  maar hij kan zoveel zeggen. ik heb altijd al geweten eerst een meid te krijgen whahaha.
Zal een bak zijn als het toch een jochie word.
len komt net bij zijn kapper vandaan en die zegt dat het een meid word, ik zeg huh hoe weet die dat nou.
Nou ze vroeg of je last van pukkels heb. ja zegt me ventje en meer dan voorheen, vooral op me borst is het erg. Tja zegt ze dan word het een meid. van een meid word je lelijker en van een ventje word je knapper. ze zegt dat ze er pas 1 x naast heeft gezeten hahaha. ben benieuwd

xxx Bambi

haha nou dat zal mij benieuwen bambi of het een meid wordt, maar nou moet ik zeggen dat ik me niet bepaald knap voelde toen ik van joey zwanger was, ik had allerlei rare bruine plekken op me gezicht het zag er niet uit hahaha
Je mag al lekker vroeg naar de vk, toe, en het is zo leuk om te zien ik zou zeggen heel veel plezier morgen meid, en we horen het morgen wel

xx xlinda

nu ga ik echt stoppen hoor hahaha
fijne avond iederee

oja bambi: ik moet de gyn morgen bellen, ik zal dan gelijk alles vertellen tegen hem wat ik voel en dan ben ik benieuwd wat ie zegt, ik hoop natuurlijk dat ik morgenmiddag langs mag komen maar dat zal wel niet, ik denk dat ik gewoon weer moet bloedprikken

xxx linda

Hoi hoi

He Jacqy, ik ben verpleegkundige en weet dus precies wat een venflon is. Ik wist alleen niet dat doktersassistenten dat ook inbrengen. Voor welk onderzoek is dat nodig dan, bloedonderzoek of zo? Spannend he, de eerste keer op een echte persoon, ik vond het iig doodeng. Als je het vaker doet gaat het makkelijker, maar het wil niet automatisch zeggen dat het altijd in 1 keer gaat. Sommige mensen hebben van die rot-bloedvaten, grrr…

En bieb, over die koude handen; ik heb een laptop en die wordt altijd warm als je er een poosje mee bezig bent. En aangezien ik tegenwoordig steeds een uur moet lezen voordat ik weer overal van op de hoogte ben :)S) heb ik altijd warme handjes. Aan de zijkant van zo’n ding zit een soort ventilator die lekkere warme lucht uitblaast, lekker! ’t Is trouwens buiten echt niet te harden zo koud, en wie kan er zometeen weer op z’n fietsje naar het werk? Ikke dus…. Muts op, handschoenen aan…

Linda; Trauma NL rules!! Ik vind die programma’s superleuk. Ben echt een zwaailicht-junkie. Op Discovery is er een Amerikaanse versie: ER live, dat is helemaal geweldig!! Maar goed dat jij geen verpleegkundige wordt of zo, dat zou helemaal geen doen zijn. (ze zijn er trouwens wel hoor , verpleegkundigen die niet tegen bloed kunnen, daar heb je dus niet zoveel aan)

Bambi succes morgen hoor, ik hoop echt voor je dat alles goed is. We horen het morgen wel

Ook Linda succes morgen, ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft.

Verder geen nieuwtjes geloof ik,

Doei doei

pffffffff wat een hoop tekst zeg hahaha, ben meer dan de helft alweer vergeten hahaha.
Ik heb iets gelezen over koude handen, gebroken vinger, stinkscheten, verliefd op de kat hahaha

Ik heb trouwens goede hoop voor deze maand, gister een gezellige klus avond gehad en vandaag mijn eitje gevoelt (denk ik), dus het moet goed zijn!
Het enige wat ik niet begrijp is dat die ovu testen niks aangeven.
Ik kan die dingen wel de hele maand gebruiken en er blijft maar 1 streepje komen, snap er niks van?
Zouden die dingen niet goed zijn ofzo, of zou ik geen eitje hebben?
Nou ja, nog even geduld, het is zo de 16de toch?

Lin, heel veel succes morgen!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan