Hoi hoi
He Jacqy, ik ben verpleegkundige en weet dus precies wat een venflon is. Ik wist alleen niet dat doktersassistenten dat ook inbrengen. Voor welk onderzoek is dat nodig dan, bloedonderzoek of zo? Spannend he, de eerste keer op een echte persoon, ik vond het iig doodeng. Als je het vaker doet gaat het makkelijker, maar het wil niet automatisch zeggen dat het altijd in 1 keer gaat. Sommige mensen hebben van die rot-bloedvaten, grrr…
En bieb, over die koude handen; ik heb een laptop en die wordt altijd warm als je er een poosje mee bezig bent. En aangezien ik tegenwoordig steeds een uur moet lezen voordat ik weer overal van op de hoogte ben

S) heb ik altijd warme handjes. Aan de zijkant van zo’n ding zit een soort ventilator die lekkere warme lucht uitblaast, lekker! ’t Is trouwens buiten echt niet te harden zo koud, en wie kan er zometeen weer op z’n fietsje naar het werk? Ikke dus…. Muts op, handschoenen aan…
Linda; Trauma NL rules!! Ik vind die programma’s superleuk. Ben echt een zwaailicht-junkie. Op Discovery is er een Amerikaanse versie: ER live, dat is helemaal geweldig!! Maar goed dat jij geen verpleegkundige wordt of zo, dat zou helemaal geen doen zijn. (ze zijn er trouwens wel hoor , verpleegkundigen die niet tegen bloed kunnen, daar heb je dus niet zoveel aan)
Bambi succes morgen hoor, ik hoop echt voor je dat alles goed is. We horen het morgen wel
Ook Linda succes morgen, ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft.
Verder geen nieuwtjes geloof ik,
Doei doei