Klusbabes 13

hoi meiden,

Moet nog bijlezen hoor, maar ben aan het koken en aan hetrennen en vliegen. pfff en ben bekaf. Heb ook enorm de poeperietes vandaag, ben alweer 4x geweest. hahaha.  Maar wou ff melden dat we weer een huisje hebben aangeboden gekregen. hoor straks van me mannetje of we vanaaf nog kunnen kijken.
Wel balen dat het donker is, maar goed we kunnen alleen s'avonds want moet voor donderdag laten weten of we het doen en moet ook gewoon werken de komende dagen.
Ben zeer benieuwd of dit wel wat is.

ga ff bij het eten kijken en bijlezen als het lukt.

xxx Bambi

Hallo dames,

Hier even een egoberichtje van Pip zonder nieuws.

De gynaecoloog was ziek. Werd om kwart voor 9 gebeld dat ie ziek was. GVD GVD, maar goed dat zijn ook mensen en kunnen dus ook ziek zijn (of hij had gewoon teveel gezopen dit weekend haha). Misschien moet ik denken "wat sneu voor die man dat ie ziek in bed ligt" maar ik dacht alleen "Kutzooi, ik wilde zo graag vandaag".

Maar goed, de afspraak is 1 week opgeschoven en volgende week maandag om 16.20 uur zit ik bij de gyn!

Geen nieuws dus helaas.

Heb trouwens wel regelmatig buikpijn de laatste tijd, soms ook best heftig....en ga me dan ineens bedenken wat ik allemaal wel niet kan hebben brrrrr....

Was vanochtend echt wel teleurgesteld maar ja, nu nog 1 weekje wachten.

X

Jeetje bambi, spannend meid, zou het dan toch nog lukken voordat de kleine er is !!!!! Zal duimen dat dit beter is als de vorige keer...... succes

Pip, verdorie meis, kan me goed voorstellen dat je zo denkt hoor !!!! Nou nog maar een weekje wachten dan he ....

Ga eten meiden, alles staat klaar, wat een luxe.....heeeeerlijk

Liefs happy

Hee meiden,

Bambi, wat goed.. Hoop voor je dat dit huis wel wat is. Dan komt het misschien toch allemaal nog goed.

Renee: Ja ik heb er al 1 aangemaakt ik zal je uitnodiging accepteren. Was vanmiddag op me werk nog even wezen kijken maar had het nog niet zien staan.

Verder weet ik het even niet meer.. hihi..

Hier is het gewone leven weer begonnen. 2 januari moest ik alweer gewoon werken en daarna al weer 2 keer op Daan gepast..

Ook wij zijn van plan 'toch' te gaan verhuizen. Vanavond komt de makelaar die dit huis aan ons verkocht heeft.We zaten in  okt/nov ook met dit idee maar toch nog even aangekeken.  Mijn vriend komt uit rotterdam en we wonen nu in Den Haag. Dit is op zich niet zo'n probleem. Mijn vriend kan niet wennen aan dit huis. Hij komt wel naar huis als hij klaar is met werken. Maar hij komt niet thuis. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dus breekt weer een lekker druk jaar voor ons aan. Omdat wij zo snel weer gaan verhuizen (binnen een jaar) en we houten ramen hebben (met dat energielabel enzo) moeten we nog even kijken of  het wel verstandig is. Maar mijn mannetje voelt zich hier echt niet op zijn gemak en dat is ook wel aan hem te merken.. Ik weet dus niet of ik nog langskom vanavond.. Ga het wel proberen..

Ik heb trouwens sinds mijn ongie op is gehouden nog steeds last van mijn buik. Normaal heb ik de dag erna alleen nog last en nu al 3 dagen.. heeft iemand van jullie dit ook.. Ben ook nog steeds af en toe misselijk en last van mijn borsten.. (vriendin van mij is 7 maanden ongesteld geweest toen ze zwanger was dus weet dat de mogelijkheid bestaat)   Als het zo is.. Kan ik dan wel positief testen.. ?!? .. Nou denk ik niet dat dat het is.. Want dan ga ik mezelf helemaal gek lopen maken.. Maar vind het wel gek.

Fijne avond meiden..

xx Mamoetje

Linda, Ik las iets van druk in je hoofd.. iemand anders reageerde er al op.. Jou stukje kon ik niet vinden.  Ik heb toevallig een vriendin die had dit ook.. Die had een ontsteking in der neushoolte ... Die bleek achteraf allergies voor gras. (en bij haar achter hadden ze het gras net gemaait toen het begon.) Probeer eens te kijken of er bij jou in de buurt ook zo iets is wat normaal niet gedaan word of niet aanwezig is. Dan kan je ook zoeken naar een oplossing.. Het hoeft dit niet te zijn maar kwam me wel bekend voor.

Ook las ik dat Joey naar de Creshe gaat.. Wel even wennen voor iedereen.. Maar je hebt veel meer tijd voor jezelf en je werk.

Bieb en Assy, Gefeliciteerd Allebei.. Hoop dat jullie een mooie dag krijgen.

Assy, je maakt me wel jaloers.. En amerika en trouwen.. Dat zijn dingen die ik echt nog wil doen in mijn leven.. Amerika zit er voorlopig nog niet in.. Maar krijg steeds meer opmerkingen van mijn vriend.. (ook in smsjes ) in de trand van Ik wil oud met je worden mag dat? .. Enige nadeel, de ene keer zegt hij ik wil niet trouwen.. en de andere keer ik trouw wel maar alleen in de Kuiperij (of hoe je dat ook schrijft. Gaat er om is een trouwzaal in de kuip..) Denk niet dat ik dan mijn familie/vrienden en mijn getuige (ja weet al wie dat dan is..hihi) dan hoef uit te nodigen..

Volgens mij heb ik iedereen gehad.. geef maar een gil als ik je vergeet das lullig..

xx Mamoetje

Bieb: Jippie, ik ben helemaal van het trouwen, gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd meid, wat een leuk begin van het nieuwe jaar.

Rimke:  Fijn zeg dat jullie woensdag al terecht kunnen.

Bambi: Oh spannend, jullie huis, ben benieuwd hopelijk kun je vanavond nog gaan kijken, weet je verder  eigenlijk al wat voor iets het  is?  

Pip Stip: Jeetje balen zeg dat de gyn ziek was, inderdaad kan natuurlijk gebeuren, maar waarom nou weer net vandaag, bah.

Linda; Nog een weekje zeker en dan moet Joey onder het mes, toch? Spannend hoor.

Oh de rest weet ik weer niet meer

Oh mamoetje, das leuk, trouwen in de kuip !!!!! Ik heb altijd gezegd, als ik ooit trouw dan in de kuip hahaha, beetje raar he voor een vrouw.....

Wat vervelend voor je vriend, als je thuis je thuis niet is zou ik ook willen verhuizen. Hou je ons op de hoogte?

Liefs happy

Mamoetje: spannend hoor je huis verkopen. Ik ken het gevoel van ergens wonen waar je niet echt thuis komt, dat is inderdaad niet fijn. Succes met de makelaar vanavond, weten jullie eigenlijk al waar je dan wil gaan wonen? Voor de verkoop van je huis ga je straks wel een goede tijd tegemoet, het voorjaar schijnt altijd beter te zijn.

Terug
Bovenaan