Klusbabes 13

Hey april, de boerenkool was erg lekker !!!! Lijkt wel of het meer smakkt als je er zelf niet voor in de keuken hoeft te staan hihi. Met mn mannetje gaat het gelukkig weer prima !!! Vandaag weer voor het eerst gaan werken. Toch nog geluk bij een ongeluk, hij krijgt zijn drie weken vakantie die hij had, uitbetaald omdat hij met die blindedarm zat hahaha das mooi een babykamer !!!!!!!!!!!. Hoe is het verder met jou??????

Kusssss happy

Bambi
Dat zou wat zijn als jullie op de valreep nog een huisje krijgen! Laat wel weten of het wat was he!!

Pip
Dat is kut met peren!!! En je keek er zo naar uit, En wij ook!! Haha Nog een weekje…

Ik ben een zeef…Ik lees alles welmaar neem het neit op…

X

Meisjes ik ben zo brutaal geweest en heb een publieke hyves aangemaakt....

www.deklusbabes.hyves.nl
Je mag alleen lid worden na toestemming en alleen leden kunnen de inhoud zien...

Dames komt dat zien komt dat zien!!

ff snel.

We gaan straks kijken bij het huis.

Renee we hadden allemaal een prive mail op onze hyves gekregen zodat we ook dingenm konden aanpassen op de hyves van phoebe. dus erg jammer van de publieke hyves.maar je bent dus iets te snel geweest. heb namelijk ook me eigen foto er op kunnen zetten enzo.

Hej april,

Bij hem op de zaak is het idd wat anders. Hun krijgen niet doorbetaald in de vakantie maar hebben nog een soort van vakantiebonnen idee. Dus ze krijgen eind van het jaar een groot bedrag waar ze voor gespaard hebben en de zaak doet er ook nog wat bij. Nu was hij natuurlijk ziek en zouden zijn dagen blijven staan en kon hij die later opnemen. Maar ja, na drie weken thuis zag hij dat niet zitten en n u krijgt hij die drie weken dus uitbetaald.....pffff beetje warrig verhaal, snap je het een beetje haha

Liefs happy

Meiden,

Ik kon me niet meer inhouden en heb net getest:...........ZWANGER!!!!
Dikke vette streep!!!

Eerste klusbabe in 2008!! Ole ole!

Leef even helemaal in een waas...... weet ineens niet wat ik er van moet vinden.
Ben bang hoe ik het mijn ouders en zussen moet vertellen. Mijn zussen zijn een stuk ouder zwanger geworden. Straks krijg ik allemaal rare reacties wat betreft mijn leeftijd. Dat ze 25 te jong vinden.

Ben echt heel blij hoor, maar besef het nog niet. Vriendje zit helemaal te trillen.....

Graag jullie reacties > is het normaal dat ik ineens zo onzeker ben???

kus

Terug
Bovenaan