klusbabes 14

hey meiden

Ik hoop dat ik het allemaal heb onthouden

Essy: van harte gefeliciteerd meid, helemaal super de eerste klusbabe in 2008 en dat we allemaal jouw voorbeeld kunne volgen, ga genieten meid

Happy: ik kan erinkomen dat je pa er tegenop ziet, mijn oom heeft ook zo'n onderzoek gehad en die zei daarna tegen de dokter: dokter ik weet 1 ding en dat is dat ik geen homo wordt hahahaha
Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen voor morgen

Bambi: ik hoop voor jullie dat dit huisje wel een beejte naar jullie zin is, we horen het straks wel, succes, en het is wel lekker zo op de valreep

mamoetje: jullie gaan ook verhuizen, ja je moet je natuurlijk wel thuis voelen in je eigen huis,

Pip: meid wat ontzettend balen zeg dat de gyn ziek was, nou moet je weer een week wachten ik kan erin komen dat je kwaad was, zou ik ook zijn,

xxx linda

Haha lin, die is goed van je oom............. Zal blij zijn als dit morgen achter de rug is. Vind het zo sneu voor hem dat ie iedere keer weer de klos is !!!!!!! Leuk he voor essy....hoop dat wij snel kunnen volgen he !!!!

xxxx happy

hey happy: het is inderdaad te hopen dat dit nou het laatste is wat je pa moet doorstaan, maar positief blijven he

en super leuk dat essy zwanger is, ik ben harstikke blij voor haar, en onze tijd komt ook nog wel

xxxx linda

Zo, voordat ik moet werken zometeen toch nog even op het forum!
En wat een nieuws!!!
Essy, meisje!! Fantastisch!!! Gefeliciteerd joh! Ga lekker genieten!!!
Pip: fuckerdefuck! Wat is dat dan weer. Dokters horen niet ziek te zijn..........

Ben verder een zeefje. Zit te piekeren hoe ik de komende nacht wakker door moet gaan brengen.........whahaha! Het harde leven begint weer.............zucht............
ik kom vannacht nog even lekker buurten als iedereen ligt te slapen.......
Heb net een doos met slagroomsoesjes naar binnen gewerkt en ben nu een beetje misselijk............heel vreemd.
Fijne avond allemaal!!!

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga nog eventjes naast me mannejte zitten

Happy: nogmaals heel veel succes morgen en we horen wel hoe het is afgelopen, ik zal aan jullie denken meid

iedereen een fijne avond en morgen dan lees ik alles weer bij

xxxx linda

Terug
Bovenaan