klusbabes 14

jazeker,

vooral omdat ik altijd gedacht heb dat het bij mij niet allemaal vlotjes zal verlopen en het is zo en zo voor me eigen gemoetsrust om ernaar toe te gaan dat alles goed is.
hoop natuurlijk dat het de volgende periode raak is.
vooral omdat ik nu bijna 3/4 jaar gestopt ben met de nuvaring(soort pil) en toen had ik de eerste 4 maanden een regelmatige cycles daarna sinds we getrouwd zijn en echt voor het echt zijn gegaan is mijn cycles een drama dus heel raar je zou toch zeggen dat je in het begin moet ontpillen.
en nu heb ik ook de eerste 3 dagen van mijn ong. heb ik alleen maar bruin bloed-slijm en geen echt bloed dus ga vragen wat dat is. ben zeker blij dat ik mag.

liefs anoeska

Hee meiden ben ik weer,

ben niet helemaal wakker meer.. ik zat te reaageren op het andere topic nr 13 nog.. hihi ik druk op versturen loop weg en ga wat anders doen.. denk even kijken naar de reacties staat ie er nog met discussie geblokeerd.. hihi hij was alweer vol.. haha was vroeger blond ben nou een geverfde muts

Bambi : Veel succes bij het kijken van jullie huis (we gaan gewoon van het positieve uit)

Essy : GEFELICITEERD !!!!!! De eerste van 2008 wie en hopelijk vel klusbabes die je volgens.. Geniet ervan meid.. Ik denk dat iedereen wel zo'n moment van onzekerheid heeft. Er zijn altijd mensen waarvan je weet dat die anders gaan reageren.

Renee.. : Ik wordt lid van je hyves hoor meid.. Gezellig met zn alle..

Nou de makelaar is alweer weg.. Opzich wel een vriend van ons geworden. Dus dat praat een stuk makkelijker.. Zijn vriendin is 5 maanden zwanger..  Was wel een beetje  jaloers..  We zouden het huis voor 105.000 moeten verkopen willen we quite draaien. Dit moet geen probleem zijn volgens hem. Ook moeten we even kijken wat er voor de rest in de buurt te koop staat. Wij wonen nu randje den haag rand je (oud) rijswijk. Wij willen terug naar oud rijswijk.. Daar staat best een hoop te koop. Salarisverhoging in maart/april en net berekend dat ik ongeveer 25 tot 30 duizen euro kan lenen (dan nog iets omhoog natuurlijk).. Even over nadenken maar denk dat de keuze snel gemaakt is. Ik weet niet meer wie het zei maar voorjaar is inderdaad een goede tijd om te verkopen.. Maar als wij nu ons huis verkopen hebben wij het geluk dat het voor het andere huis ook moeilijk is en die ook wat van de prijs af willen halen.. Heb wel al een huisje op het oog staat al lang te koop dus kan nog wat met de prijs gedaan worden ook..

xxx Mamoetje

Ik heb trouwens na me ongie nog steeds last van me buik.. het gevoel is niet hetzelfde maar valt wel te vergelijken.. Ik weet dat de kans klein is maar ben ook nog steeds misselijk en heb last van me borsten.. een vriendin van mij is 7 maanden lang ongesteld geworden.. alleen de laatste 2 maanden niet.. Ik durf niet te hopen maar wanneer kan ik dan eventueel testen.. Is je HcG te laag als je gewoon nog ongesteld wordt.. hoop dat jullie mij kunnen helpen..

He daar,

Bieb, wat leuk, leuk, leuk! Trouwplannen zijn echt heerlijk. Maar hoe ga je er nu voor zorgen dat je niet 6 maanden zwanger bent dan? Klussen met latex?

Happy; ik hoop idd zwanger op vakantie te gaan, mmm het idee alleen al…. En dat afvallen valt idd niet mee. Ik wil ook een kilo of 5 kwijt, dus dat kan gewoon in je zwangerschap. Als je borstvoeding geeft mag dat niet toch?

Bambi, spannend je huisje. Laat weten wat het is he donderdag

Balen pip, dat die gyn nu net vandaag ziek moet worden! Hoe krijgt ‘ie het verzonnen. En een week duurt nog best wel lang, maar ja….

Essy GEFELICITEERD!! Wat leuk zeg, de 1e in 2008 inderdaad. Werd onderhand wel eens tijd ook trouwens. Echt super voor jullie.

Nou ik geloof dat er vanavond weer geklust gaat worden, hopelijk gaat het beter als eergisteren, toen sloegen van de zenuwen mijn bekkenbodemspieren dicht en was er geen doorkomen aan!! Ha ha ha. Moet mijn ontspanningsoefeningen nog maar eens door gaan nemen, dan lukt het vast. Manlief begon gister al over een kinderwagen, echt heerlijk dat hij er nu ook al zo mee bezig is. Zucht, nu eerst maar eens positief testen….

Greetz

Hey klaasje, ik weet niet of het tijdens je zwangerschap kwaad kan ivm met borstvoeding maar, ik heb dat ook niet gevraagd. Ik heb gevraagd of het kwaad kon mbt het zwanger worden en dat was geen probleem. Ik hoop dat het klussen vanavond beter gaat meid .....hou de poort open he hahaha

Mamoetje, volgens mij moet je dan gewoon ook nu kunnen testen hoor. Als het je niet lekker zit zou ik gewoon testen !!!!

xxxxxxxxx

Anoes, het is zeker voor je eigen gemoetsrust beter dat je er naartoe kan ....laten we hopen dat het niet nodig is omdat het dan al raak is . WAt is er voor jou gependeld? Voor mij door rimke februari en door iemand anders maart, hopen dat het zo is !!!! Bij allebei kwam het uit op een jongen !!!

Kusssss happy

mamoetje:

ik heb daar totaal geen ervaring mee hoe ja dat kunt testen, misschien moet je het even google-en .
ik heb wel gehoord van een collega die was al 3 maanden zwanger en ook nog ongesteld alleen die was nog aan de pil want het was een ongelukje.

dus weet het ook niet,

ik heb ook hele zere tieten en ben ook misselijk geweest maar de misselijkheid is over alleen mijn tieten doen nog heel zeer.

of je moet de dokter raadplegen.

liefs anoeska

Terug
Bovenaan