klusbabes 14

Goeiemorgen dames !!!!!

Zoooo, heerlijk geslapen joh !!! Was echt ff nodig. Had me toch een humeur joh ....pffff. VAnavond met de meiden weg, dan ben ik iedergeval op en top fit haha

Linnie; gaat het een beetje lieverd? Vind het allemaal zo rot voor je, nu mogen de goede tijden wel eens aanbreken !!! Succes met bellen vanmiddag, ben benieuwd wat hij te melden heeft !!!

Mamoetje; heb je al getest?????????

Kruimels; geniet lekker van je vrije dag meid .......heerlijk vooruitzicht he

Bambi; hoe is het met je vriendin gegaan? Hoop dat alles uit de wereld is nu

Bieb; nou is het dus definitief !!!! Wat leuk, gefeliciteerd meis

Meiden, willen jullie duimen dat de uitslag bij mn vader goed is? Krijg er de zenuwen van pfffff

Kus happy

Jacqy; ben je je ei al aan het zoeken? whahaha   doe je best he meisje ......veel plezier !!!

Linda2; gezellie dat je er weer ff bent !!! Zag je verhaal over vakantie boeken. Ik ben toevallig ook bij allebei waar linda het over had geweest. DAt hotel op gran canaria is gewoon er gdruk en hollands. Kwam er allemaal bekende tegen. Het hotel was op zich wel mooi. Vind alleen dat gran canaria de laatste tijd erg op loret de mar gaat lijken, omwijs veel jongeren, zuipen en feesten ( playa del ingles dan he , maspolomas was rustiger, zat ik een mmoi hotel van Riu, helemaal super ) op zich niks mis mee maar, daar moet je wel zin in hebben. Tenerife is rustiger en parc santiago vond ik erg leuk. Vind het moeilijk hoor haha....Succes ermee, laat je het nog ff weten. O ja, op tenerife heb ik ook 2x in hotel noelia sur gezeten, was erg leuk ......

Meiden, fijne dag allemaal

Liefs happy

Goedemorgen deze morgen ladies!

Linda: Heel veel sterkte meid vanavond!! Zal best wel even moeilijk zijn... Nu mag het geluk je wel  toekomen vindt je ook niet!
Ben benieuwd wat je vk te vertellen heeft.. laat je het nog ff weten?
Happy: Huummzzz..... Hummzzzz (positivie energy en straling)     Ik duim voor je! Rustig blijven ademen, het komt vast goed! Laat je het weten?

Bambi: Hoe is het gegaan? (met je vriendin)

Mamoetje:  Ik las dat je toch gaat testen? Weet je al meer?!

Bied: en nu een officiele GEFELICITEERD! Wat goed dat je al gelijk een aantal dingen vast kon leggen!

Door alle goede en lieve berichten voel ik me weer een stuk beter en sterker! Thanks lieverds! Mijn moeder heeft gister een heel goed gesprek gehad met mijn broer en hij is vandaag al 5 dagen clean! Dat hij er zo graag zelf ook vanaf wil geeft mij een goed en positief gevoel! Het komt gewoon goed!

Zondag is mijn NOD.... vindt het wel een beetje spannend! Verwacht niet te veel... maar toch! Happy die van jou is zaterdag toch?! Wat denk je zelf?

Ik heb een grote partij (feestavond) vanavond voor 600 personen dus heb het vandaag wel lekker druk... Ik kom vanmiddag nog wel ffies langs want ik ben erg benieuwd naar sommige uitslagen!

Liefs Charlot

hoi meiden, goedemorgen.

zo ben eerst ff een half uur aan het lezen geweest, had ik gisteren geen tijd meer voor. ff kijken of ik de boel onthouden heb.

Charlotte, wat een heftig verhaal met je broer. goed dat ie er wel zelf mee kwam. ik hoop dat alles goed komt meid. en dan is steun van je familie erg belangrijk. sterte ermee.

Linda, gecondoleerd met je tante, zulke dingen blijven erg, vooral als je dan zelf een dierbare heb moeten verliezen, dan komt het verdreit altijd weer naar boven. Sterkte vanavond. En ben benieuwd wat de gyn te verteleln heeft.

Mamoetje, al getest ? ben erg benieuwd anders wat je ha te vertellen heeft.

anouska, neem je rust he. vind 6 dagen werken ook wel een beetje veel.
dus nu met 5 moet je echt die donderdag uitrusten he.

sterretje, ik wil die babyfoon ook. je had geen betere beschrijving kunnen geven. ik ben gelijk verliefd hahaha. dat zou super zijn hoor. gewoon alle sin 1. en ja wij verhuizen straks ook naar 2 verdiepingen en dan wil ik het ook.
Maar dat je kleine zo onrustig is al je zelf rust, heb ik ook gelezen. miss moet je vaker stilzitten/liggen/ jij bent vast veel te druk. hihih

kruimel, mijn mannetje voelt zich hier op de flat ook oke hoor. denk dat je me verwisselt met iemand anders. heb dat ook gelezen, maar weet ff niet meer bij wie hahaha

klaasje, wat goed dat het klussen zo goed lukt, laten we hopen op een mooi resultaat he.

Jacqy, heb je ei al gevonden ? ei dag vandaag hahah. klussseeeeennn !!!!

Happy jij lag er vroeg in. en die emo bui ? mmmhh voortekeken ? spannend hoor bijna je nod. veel plezier alvast voor vanavond.

Linda 2, ooh lekker vakantie boeken. Ik ben op beide eilanden nog nooit geweest. veel pleizer met je keuze iig.

Bieb, wat super dat nu de datum vast staat. 8-8-8. Ik Vind het helemaal geweldig. leuk nu kan je verders regelen. maar vertel het de familie wel snel hoor, anders heeft iedereen net zijn vkantie geboekt, dat gebeurt namelijk altijd in januari. hihih

Nou hier alles oke. Gisteren met vriendin alles oke. we waren al een uur aan het kletsen over het verhuizen en de baby. toen we het onderwerp ruzie maar even aankaarten. eigelijk waren we allebij er klaar mee met het gezeik. zij heeft berichten van mij verkeerd begrepen. ik had niet via een raadsel sms mogen vertellen zwanger te zijn. ik had niet mogen zeggen tegen een andere vriendin een dag voor haar huwelijk. ik hoop niet dat jullie huwelijk net zo onstuimig word als het weer. Nou zeg ik je, pfff was gewoon bedoeld . en ik werd bestempeld als een trut en waar haalde ik het lef vandaan om nog op de bruiloft te verscheinen. whahahah. Ik kan er alleen maar om lachen. Heb die andere niet nogid, iedereen roddelt zo erg over elkaar. Het feit dat ik van een andere vriendin ook niks heb gehoord, dat komt omdat dus die andere vriendin (waar ik het nu mee uitgepraat heb) niet reageerde op mij, deed zij het ook niet. ou das een goede reden he.
Heb gisteren gehoord dat die van der vriend af is en is verhuisd. en als zij vind dat ik dat niet hoeft te weten, dan ben je toch geen vriendin.

Maar goed het is dus met mijn vriendin uitgesroken en alleen met haar hou ik contact. die andere meiden hoef ik niet meer te zien, zij doen ook geen moeite voor mij en ik had ze er toch bijgekregen via 1e genoemde vriendin.
Kunnen jullie het nog volgen ? whahah

nou ga me eens aankleden. zo boodschappen doen.

xxx Bambi

linda, oh wat vreselijk spannend meid, om 12:00 de telefonische afspraak, pppfffff.
je weet het nooit, misschien zegt hij wel: "mevrouw u bent zwanger" dat zal wat zijn zeg, dan heb jij de dag van je leven, haha.
heb echt het idee dat gisteren niet bepaalt de dag van de klusbabes was, iedereen heeft pech, ongeluk of voelt zich niet lekker of shagie. laten we hopen dat het vandaag met iedereen wat beter gaat.
ik heb zin in vandaag in ieder geval! lekker niks moeten, nou ja in huis beetje aanmodderen dan. heb nog steeds de keuken niet helemaal ingepakt, dus laat ik dat maar eens af gaan maken, whaha.
moet heel erg aan je denken steeds meid, van je tante, dat is niet niks.
en vooral voor jullie, dat het nu weer helemaal opgerakelt word, ik denk aan je hoor
en heel veel sterkte vanavond met condoleren.

happy, dus jij bent ook op tenerife geweest? leuk he.
wij hebben er een autootje gehuurd en zijn zelf naar de berg "de teide"gereden. erg mooi eiland, maar ik vind het niet iets waar ik nog een keer heen zou gaan, ik heb het wel gezien in 7 dagen, maar dat kan ook persoonlijk zijn natuurlijk. er zijn zoveel mensen die elk jaar weer naar hetzelfde plekje terug gaan.

de eerste week van Juli gaan we met de moeder, broertje en zusje van mijn vriendje naar Noorwegen. lijkt me zo'n mooi land.
we zijn er alleen nog niet uit hoe we gaan, met het vliegtuig of toch met de auto.
we willen graag wel wat zien van het land en dan is een eigen auto misschien wel zo handig. alleen zijn we ook al op de feiten aan het vooruit lopen, wat als ik deze of volgende maand zwanger zou raken, dan is dat misschien niet zo prettig om dan zo'n lange autorit te maken. ach we moeten nog overleggen wat we doen.

mijn paard heeft een hele aparte oogziekte, en staat nu dus weer eens met een dicht oog op stal, met die wind is het dan niet goed dat ze naar buiten gaat.
het oog is nu heel troebel en dik en ze houd hem dicht, zo sneu.
ze krijgt korreltjes van een homeopatisch dierenarts en die helpen vaak binnen een dag of 2. hoop dat het vandaag wat afzakt.
zal haar zo eens even een flinke poetsbeurt geven, heeft ze wel verdiend.(lief paard)

nou ga effe verder met de dagelijkse bezigheden, haha.
groetjes

Hai meiden,

Bieb, wat leuk dat het nu vaststaat. Nu is het echt!! Het vertellen aan de beide families is ook zo leuk, die zien het zeker helemaal niet aankomen? Leuk hoor.

Linda, succes met je belafspraak. Laat weten wat er uitgekomen is! En ontzettend veel sterkte vanavond, inderdaad ff doorbijten en probeer ook steun bij elkaar te zoeken.

Bambi, dat viel dus mee gisteravond. Mooi zo dat jullie er uit zijn gekomen, laat die andere meiden dan maar zitten. Die heb je idd niet nodig.

Hier alles rustig. Ga zo ff hardlopen (jasses het regent…) en moet om 15 uur beginnen met werken. Kom zometeen nog wel ff buurten.

Groetjes,

Goedemiddag!

Jeetje bieb! Spannend, de datum is gezet..............nu beginnen met de voorbereidingen! Leuk!!
Jemig linda: wat een akelig verhaal van je tante! Succes met condoleren vanavond.
Laat je nog even weten van je bel afspraak met de gyn?
Bambi: goed dat je het hebt uitgesproken met die vriendin van je.
Wanneer gaan jullie precies over naar jullie nieuwe huis? Spannend hoor, en een drukke tijd voor jullie!
Kruimeldief: fijn dat de afspraak in ieder geval staat, duurt nog wel een eeuwigheid zeg........pffff!
Pippperdepip: succes maandag alvast! Irritant dat de afpsraak verzet is, maar dat had ik al gezegd geloof ik. Artsen horen niet ziek te zijn!

Zoals jullie merken ben ik wat minder op het forum te vinden. Weet niet precies waarom niet, maar er zijn zoveel nieuwe meiden bijgekomen dat ik het gewoon niet meer bij hou.....sorry daarvoor. Ik lees nog wel alles maar heb gewoon de zin niet op op alles te reageren........
Ik heb zometeen een avonddienst, ze belden gisteren of ik in plaats van zondag vanavond wil werken, ben nooit zo'n ster als ik uit de nachtdienst kom dus ik was liever vrij geweest vandaag, maar aan de andere kant, je kan het maar gehad hebben.........
Tot morgen dus maar weer.

hey meiden

Happy: natuurlijk duim ik voor een goede uitslag van je pa, nog een paar daagjes meid, enne dat humeurtje van je hopelijk komt dat omdat je zwnanger bent, dan is het niet erg, het wordt nu wel erg spannend voor je

Charlotte; dat is een hele klus meid voor 600 man kan erin komen dat je het even druk hebt hahah, enne jij een zondag je nod spannend spannend

Mamoetje: waar zit je??? heb je   al getest???????? wij zijn zo nieuwsgierig

Kruimels: Naar noorwegen, het is een heel mooi land, dat heb ik dan van mijn oom en tante die daar zijn geweest en me 2 neven zijn daar met de auto aan het rondtrekken geweest

Nou meiden zoals al verwacht heb ik deze maand dus geen eisprong gehad, dus nu moet ik weer pilletjes halen om me ongi op te wekken, dan weer me geliefde clomid slikken en dan maar weer klussen voor ons leven al met al kut met peren
sorry

xxx linda

Terug
Bovenaan