klusbabes 14

Het is voor ons ook wel al een paar jaar geleden dat we daar waren geweest, maar wij vonden tenerife veel schonder, en wij vonden park santiago wel goed, dat waren appartamentjes zeg maar, en je heb 6 van die park santiago's zeg maar

xx linda

ziet er goed uit. Kon alleen van het hotel van Gran canaria weinig vinden. Ik ga er nog een paar keer over denken of we nu naar tenerife of gran canaria gaan. Bedankt voor je informatie.
Ik ga weer even langs mijn mannetje zitten. Fijne avond allemaal!

hey meiden ik ga er ook weer vandoor, ik ga even kijken of me mannetje vanavond wel te verleiden valt, morgen voordat ik naar me werk ga dan lees ik alles weer bij
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx xlinda

Linda; gecondoleerd met je tante. Ik lees nu een paar berichten verder dat het longontsteking was.   Sterkte meis.

Wanneer krijg je uitslag van bloedprikken?

Mammoetje; misschien heb je wel een miskraam gehad, kan natuurlijk.Maar volgens mij test je dan evengoed wel pos. Je had toch al eerder getest, maar neg? Bij mijn mk (wat dus een bbz was), heb ik bijna 4 weken gevloeid en al die 4 weken  bleef ik pijn in borsten houden, eigenlijk wel tot mijn ongi weer begon, dus tijdens de zwangerschap zelf, en nog eens die weken erna. Geen pretje moet ik je zeggen. Als je niet zeker bent, zou ik de huisarts bellen. Zij kunnen bloedprikken, en zien of je evt toch zwanger bent, of toch een mk hebt gehad. Tijdens je eigenlijke ongi periode heb je toch ook gebloed? Dus dat je toch ongi bent geweest?
Succes met de uitslag morgen!

Charlotte; klote van je broer zeg. Is hij vaker verslaafd geweest, of de 1e keer. Als je een goede relatie hebt, dan is het beste hem gewoon steunen. En toch goed dat hij er zelf ook wat aan wilt doen, anders heeft het toch geen zin

Klaasje; leuk dat het nu allemaal lukt met het klussen. Ik hoop ook echt dat het snel een wondertje oplevert!

Sterretjel hihi baby heeft nu al eigen willetje
H&M kortingsbon? die wil ik ook!!

Jacqy; klus ze de komende dagen!

Linda84; ja bruiloft gaat door!

Bambi; hoest gesprek met je vriendin gegaan?

Zoo nu weer even over mijzelf hihi.
De datum van bruiloft is gepland en tijdstip ook!!! Vrijdag 8-8-2008 om 3 uur gaan wij trouwen. In het gemeentehuis en niet een kasteel ofzo. Al die bijzondere plekken waren al vol, en heb geen zin om 3 kwartier ergens heen te rijden, naar iets wat misschien wel plek heeft, dus lekker in de buurt. Kon uit meerdere gemeentehuizen kiezen, maar heb die gekozen, waar park naast ligt, ook mooi voor de foto;s.
had vanmiddag gebeld en er was daar maar 1 bruiloft gepland dus kon nog kiezen. Vanavond reden we daar, en dacht, kom we gaan even kijken hoe het er nu precies uit ziet. En we zagen dat het nog open was. Dus wij naar binnen, en toen hebben we gelijk alles vastgezet. Joehoe, was helemaal hotel de botel.We willen het eerst tegen familie a.s. man zeggen (omdat als we zwanger zijn, dan vertellen we dat eerst tegen mijn familie), maar pas over paar weken. Want dan ga ik naar mijn moeders verjaardag, en wil niet het risico lopen dat als we het nu vertellen tegen mijn schoonfamilie, dat het uitlekt, en dat mijn familie het via via hoort.
Maar goed, we wilden het wel tegen zwager en schoonzus zeggen, Dus wij net er heen, maar zwager kreeg bezoek, dus nog niet verteld

Morgen roostervrije dag. Dan ga ik met 2 vriendinnen in zo een vacuumding. Dan moet je lopen, en dan zuigt dat ding vacuum, en dan val je af. Sportlerares heeft dit ding net aangeschaft, en iedereen mag gratis 15 min. proberen. Dus dat gaan we morgen doen. Normaal is dat niets voor mij, maar ben benieuwd. Dan daarna even kopje thee drinken bij vriendin, want afgelopen maand heb ik r amper gezien. Pff dat wordt moeilijk nog even mond houden van bruiloft. Wil het wel vertellen, maar heb vriend beloofd nog even niets te zeggen tot familie het weet

Naam website nog niet echt bedacht. We dachten three times eight haha. Ach het zal wel iets met onze namen worden. Enne geef zeker aan jullie door als die klaar is!

Ga nu even Hyves bekijken..

jeetje lin, gecondoleert met je tante. wat een vreselijke dingen maak je ook mee, wanneer houd het nou eens op voor jou, ik gun je alle geluk van de wereld.
zo zie je maar weer dat je altijd naar een dokter moet gaan als je je niet goed voelt, mijn vriendje is er ook zo een die dan lang afwacht, ach het gaat wel over.
je hebt ook van die mensen die gelijk op de stope staan bij een dokter, maar als je nooit heen gaat dan kan het dus ook fout aflopen.
wat vreselijk dat de kist nu al dicht moet, vanwege haar kleur.
hoop dat jullie toch nog afscheid hebben kunnen nemen van haar.
heel veel sterkte de komende tijd, ook omdat het van je moeder nu weer boven komt.
jammer dat je mannetje niet meer over te halen was gisteravond, wat kunnen die mannen ook shagie zijn he, haha.
ging het bloedprikken allemaal weer goed vandaag?

happy, wat spannend dat jullie misschien dindag al uitslag krijgen van je vader's onderzoek. hoop dat alles goed is!!!

mammoetje, vreemd al die klachten hoor, heel goed dat je morgenvroeg die test even doet. dan weet je misschien meer en anders toch even naar de ha.

charlotte, meis wat een drama met je broer. zoiets verwacht je ook niet he.
wel kanp van hem dat hij het bekent heeft en ook hulp wil zoeken.
super dat je hem zo gaat steunen, dat heeft hij ook heel erg nodig denk ik.

klaasje, super meid dat het zo goed gaat met jullie sexleventje.
gelukkig dat je er weer lol aan kunt beleven, het kan zo mooi zijn.

jaq, klussen voor je leven meid. you go girl!!!!

happy, ga maar lekker slapen meis, morgen voel je je vast weer veel beter!

linda2, ik ben ook als eerste vakantie met mijn vriend naar tenerife geweest, volgens mij ook naar hetzelfde park als waar linda naar toe is geweest, haha.
ik vond het een mooi (ei) land, maar je hebt het wel in een paar dagen bekeken hoor. als je echt voor het uitgaansleven gaat, dan kun je toch beter naar cran canaria gaan.
veel plezier met uitzoeken.

bieb, leuk leuk, dat het toch door kan gaan op 8-8-2008 !!!!!!
wat een leuke vooruitzichten.
veel plezier morgen met je 2 vriendinnen.

goh this al weer laat zeg, vriendje is inmiddels naast me komen liggen.
nog even tv aan het kijken, maar ben erg lui/moe dus nu lekker de oogjes dicht.
morgen vrij, dus kom morgen nog wel effe kijken hier.
nieuwschierig naar de uitslag van mammoetje.
trusten allemaal
xxxxx

meiden goedemorgen

bedankt voor jullie lieve woorden dat doet een mens goed,

Om 12 uur heb ik een belafspraak met de gyn zal mij benieuwen, hij zal zeggen dat ik niet zwanger ben, daar ga ik vanuit maar ik hoop dan in ieder geval dat ie ook al de uitslag van mijn man zijn zaad heeft en dat dat dan wel goed is

mamoetje: heb je al getest??????????????????????????

Bieb; joehoe alles geregeld super meid, helemaal leuk en spannend 8-8-8 om 3 uur toppie

Kruimels; hoe is het met je vriendin?? houd ze het allemaal nog een beetje vol nu?? ze is in ieder geval weer een paar weekjes verder en dat is wel gunstig

meiden ik ga werken, ik ben toch wel een beetje zenuwachtig voor die belafspraak haha, en vanavodn condoleren daar zie ik helemaal tegenop, je weet zo erg goed wat die mensen nu voelen en al helemaal omdat het je familie is, me pa was ook helemaal van slag gisteren ook bij hem kwam alles weer naar boven maar goed effe doorbijten

meiden ik ga er weer vandoor, iedereen een fijne dag en vanmiddag na mijn eten kom ik even vertellen wat de beste man van de gyn had te vertellen

xxxx linda

Terug
Bovenaan