klusbabes 14

Pfff... ik lees niet al te goed nieuws zeg...

Linda, gecondoleerd. Het zit jou de laatste tijd ook niet mee zeg. Wanneer komt het geluk. Heel erg veel sterkte de komende tijd.

Charlotte, dat is ook niet niks van je broer. Wel fijn dat hij er zelf wel snel iets aan wil doen. Hopelijk kan hij snel geholpen worden en komt het snel goed.

Bieb, nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! Beetje laat... sorry!!!!

Happy, hoe komt t dat je een dipje hebt? ga maar lekker vroeg slapen meid!
Hoe is het met de kleine van je vriendin, en met haar zelf?

Linda 2, fijn dat je er weer even bent!

Liefs Jacqy

hoi weiffies,

Heb nog niet bijgelezen hoor, ik verwacht zo die vriendin dus ik weet niet hoever ik kom.
ben benieuwd of we eruit komen. denk het wel hoor.

Zo ik ben opgeblazen niet normaal. het lijkt net of ik s'avonds veel dikker ben. zullen me darmen wel zijn, geloof dat ik moet poepen hahaha.

nou ga kijken of ik wat kan lezen.

xx Bambi

Ik ben een vakantietje aan het uitzoeken. Als ik deze maand niet zwanger blijk te zijn gaan we in juni op vakantie. Iemand ervaring met appartement of bungalow op gran canaria??

Bambi: succes vanavond met het gesprek met je vriendin meid, sorry dat ik het niet eerder heb gezegd maar door alle sorus van vandaag was het me even ontschoten, maar ik hoop dat het een goed gesprek wordt

Linda: wij zaten in het eugine victoria hotel, maar dat was heel erg gehorig allemaal daar, en tenerife vond ik leuker en schoner toen zaten we in Park Santiago 4

xxx linda

Tenerife schoner ja?? Hmm... ben daar paar jaar geleden geweest, maar vond het niet heel schoon. Misschien moet ik dan toch maar even gaan twijfelen of we daar wel naartoe willen gaan. Was dat hotel op tenerife wel goed?

Terug
Bovenaan