He people,
Kruimels; de nachtdiensten gingen wel hoor, geen rare reanimaties dit keer gelukkig. Fijn dat het klussen gelukt is. M’n zusje is inmiddels weg, ik ga haar zeker wel missen. Heb nog 2 andere zussen, maar zij staat toch wel het dichtst bij me.
Ik had het weekend afscheidsfeestjes van m’n zusjes en heb haar gister op Schiphol gebracht, dus vandaar dat het even duurde voor ik weer eens op het forum kwam. Ik ben nog nooit zo lang weggebleven en doe het ook nooit meer; ik moet nu 5 pagina’s bijlezen!!
Trouwens kruimels, dat is wel een lage bloeddruk ja, logisch dat je duizelig bent!!
Anouschka, dat is wel lang hoor van die foto’s. Wij hadden ze met 3 weken, wat wel erg snel is, maar een maand of 2 is toch wel de max dacht ik.
Bambi; in ons huidige huis waren ook slaapkamers met 6 lagen behang. Uiteindelijk kwam het erop neer dat die 6 lagen en de laag stuc er in 1 keer afgerost is. Daarna alles opnieuw moeten stucen…. Maar ja, bij jullie doet de woningbouw bijwerken, die zullen het niet helemaal opnieuw stucen denk…
Verder heb ik het niet helemaal meer gevolgd bij de rest, sorry hoor, maar het was enorm veel lezen.
Hier alles ok verder, zit lekker op de bank te relaxen. Ben zaterdag jarig (heb dan ook m’n NOD) en moet dus veel boodschappen doen en het huis schoonmaken van de week. En woensdag, donderdag en vrijdag ook nog overdag werken..pfffff… Wordt weer een lekker weekje. Ik had trouwens zondag (voor de grap) getest en was natuurlijk negatief (6 dagen te vroeg!!) Dus nu zaterdag of zondagochtend, even afwachten of die stomme rd’s zich al aankondigen (neeee!!)
Spreek jullie later!!