klusbabes 14

he mamoetje, klets je ook lekker mee, haha.
lastig he als je rug zo'n pijn doet, ik heb ook een erg zwakke rug, weet precies wat je bedoelt. je wilt van alles maar kunt niks.
een electrische klopper heet:  een mixer,   whahaha.
ach ik heb nu gewoon rtl 4 erop staan, zit in de keuken maar kijk eigenlijk helemaal niet. krijg wel mee dat het over huizen gaat.
wil eigenlijk nog even douchen zo en dan lekker op tijd naar m'n bedje, nog even een paar afleveringen van dawson's creek kijken, leuk leuk.
ik heb morgen mijn vrije dag, jullie dan mamoetje en phoebe?

Phoebe?

Heeft jou vriend/man vroeger een ongeluk gehad een liesbreuk ofzo of zit het in de familie..

Zoniet, dan is meestal de kans klein dat er iets mis is..

Begrijp me niet verkeerd het kan best natuurlijk

zo is het phoebe, wij als oervrouwen kunnen dat best!!!
ik heb nog nooit gehoord van een mannelijke vruchtbaarheidstest, bestaat dat dan?

mamoetje, gelukkig dat dat onderzoek bij jou allemaal goed was.

voelen jullie je hier al een beetje thuis op dit forum? ik weet niet meer wie dat zei laatst, maar het maakt echt niet uit of je nu vanaf het begin mee doet of later gekomen bent iedereen die lekker meeklets is welkom.
ik ben er ook niet vanaf het begin bij, en voel me wel helemaal thuis hier.
heb wel een paar meiden die speciaal voor me zijn, omdat ze dicht bij mij in de buurt wonen of waar ik gewoon veel in herken of veel op me lijken, maar dat heb je bij veel mensen in je dagelijkse leven wel denk ik.
maar ik ben blij met jullie allemaal, meiden!!!!!

nee moet gewoon werken morgen

Maar morgen en donderdag zijn mijn bazen afwezig..zitten we gezellig met z'n 3tjes.. (morgen ochtend vier..

En ik ben de enige dame.. hihi..

Mijn baas wordt geopereerd morgen aan een navel en liesbreuk dus zowiezo deze week niet meer aanwezig zijn vrouw meot de eerste 24 uur bij hem blijven dus die zal donderdag ook wel niet komen..

Ik heb altijd op vrijdag vrij..

Ja kruimels, ik heb normaal ook een zwakke rug.. toeni ik 13 was al door me rug gegaan (gelukkig daarna nooit meer)..

En rond me 15e RSI in allebei me schouders gehad.. De 'littekenen"die je dan oploopt slijten heel moelijk dus nogsteeds last als ik 5x de zelfde beweging achter elkaar maak.. gelukkig niet meer met computeren enzo..

De spieren in mijn schouder zijn ook constant zo hard als steen.. Maarja daar heb ik gelukkig geen pijn meer van..

Ja dat heb ik ook..

ent alsof ik jullie al jaren ken..

Maar is ook altijd hartstikke gezellig en je kan je hart luchten zonder dat iemand er eens moe van wordt.. Bij vriendinnen zie je af en toe zo'blik van.. nou weer iets..

slik, ik lees dat net wat je zegt over die liesbreuk mamoetje.
kon me herinneren dat mijn vriendje wel iets met z'n lies had, maar heb even gevraagd en zijn lies is niet helemaal goed meegegroeid. gelukkig geen breuk dus, ppfffff

Kruimels, dat was ik idd die dat zei, dat ik me een beetje een bemoeial vond om er zo maar ineens tussen te komen, maar ik ben er inmiddels wel achter dat dat niet zo is.
Jij woont toch ergens in de buurt van Emmen, of   heb ik het nu helemaal verkeerd?

Maar die test bestaan echt, ik heb er net 1 gevonden op internet kost 40,- en er zittend at 2 testen in. ff een stukje test knippen en plakken

Deze test controleert of er voldoende spermacellen aanwezig zijn én of deze spermacellen in staat zijn zich ook daadwerkelijk voort te bewegen.

Mijn vriend heeft nooit een ongeluk gehad hoor mamoetje, maar omdat ik een regelmatige cyclus heb en altijd meijn eitje voel en we om de dag klussen vraag ik het me wel eens af.... het enige wat er mis is met mij is dta ik niet zo geduldig ben hahaha
Maar ik ga eerst even aan hem vragen wat hij er van vindt.
Ik geloof niet dat hij het leuk zou vinden als ik morgen ineens met een potje voor zijn neus staat en vraag of hij even zijn mannelijkheid wil testen hahaha

Terug
Bovenaan