ik vind het absoluut niet raar hoor meid, dat je niet wil dat ze tegen je doos aan zitten te kijken, ach we moeten het ook maar van de positieve kant bekijken. misschien helpt het.
zulke mensen zien niet anders, is voor hun de normaalste zaak van de wereld.
ik moet zeggen dat ik het met mijn huisarts enorm getroffen heb, nog een vrij jonge man die me erg goed begrijpt en goed de tijd voor me neemt.
ik heb eerst een telefonisch gesprek met hem gehad, en toen hebben we het er al uitgebreid over gehad, misschien helpt dat bij jou ook als het zo ver is dat je dat ook eerst doet. dan hoef je je niet af te vragen hoe je persoonlijk over zoiets moet beginnen.
ik kreeg toevallig deze week ook nog een uitnodiging voor het algemene baarmoederhalskanker onderzoek, du zal er zoiezo aan moeten geloven. denk wel dat ik even ga vragen of dat onderzoek en het onderzoek van de gyn in een keer kunnen, dan hoef ik dat vervelende onderzoek geen twee keer te doorstaan, haha.
ik heb ook wel wat angst voor de bevalling hoor, is ook niet niks, maar er zijn ons al zoveel vrouwen voor gegaan, het komt vast helemaal goed!