klusbabes 14

Daar zie ik misschien nog wel het meeste tegen op..... een inwendig onderzoek brrrr. maar ja, moet het dan moet het, maar ik hoop gewoon dat het voor die tijd raak is, en dat hoop ik voor ons allemaal!
Maar jij heb een afspraak in feb met de gyn? gaan ze dat zo'n onderzoek doen bij je?

nou het is een groot drama hier naast, vriendje zegt net dat het net een soap is daar, haha.
het komt in ieder geval niet meer goed tussen hun.

maar zie je echt tegen dat onderzoek op?
ik heb een keer eerder zo'n inwendig onderzoek gehad toen ik een geslachtsziekte had. toen was het wel wat pijnlijk, maar ja toen was ik echt nog jong, 14 of 15 jaar geloof ik.
ze zeggen als je gewoon goed kunt ontspannen dat het erg meevalt!
wij hebben inderdaad dan in februari een afspraak maar dat is eerst een intake gesprek en 4 weken daarna is pas de afspraak bij de echt gynecoloog, weet ook niet wat ze wanneer gaan doen, helaas.
laat het gewoon over me heen komen, maar heb net als jij de hoop dat ik tegen die tijd zwanger ben, dat hoor je zo vaak als koppels aan deze stap beginnen dat het dan ineens raak is.
hoe lang willen jullie door proberen voordat je bij de ha aan de bel trekt?

Dus als het tussen sjors en nick niks wordt kunnen ze altijd nog bij jullie buren gaan filmen..... om maar bijde soaps te blijven hahaha

Vind je het raar dat ik daar tegen op zie?
Het is toch een vreemd iemand die ff bijje naar binnen gaat zeg maar.
Misschien is het ook meer het idee hoor, ik heb dat ook als ik aan de bevalling denk (loop een beetje op de zaken vooruit is weet het....)
Ik ben dan nog niet eens bang voor de pijn, maar het idee dat er allemaal mensen je doos in staan te kijken om het maar plat te zeggen, daar zie ik echt tegen op (muts he)

Maar ik heb altijd begrepen dat je het eerst een jaar moet proberen voor je naar de HA gaat, dus ik heb nog wel even.
Vind ik ook weer zowat.... wat moet ik zeggen tegen die man.... hallo ik probeer zwager te worden maar het lukt niet..... pfffffff hahaha
Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat ik nog nooit bij de HA die we nu hebben geweest ben, misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
Toen we twee en eenhalf jaar geleden dit huis kochten was ik verplicht een andere HA te nemen en ik heb hem nog niet (even afkloppen) nodig gehad.

Hee meiden,

Kruimels, Je vroeg of het zeer deed me rug.. soms wel ja dan moet ik echt even gaan zitten want anders zak ik door me knieën heen van de pijn.. Tot ik ongesteld ben kan ik het nog wel uithouden denk ik.. Zolang ik niet teveel loop blijft de pijn weg.. maar het gekke is ik kan alles tillen en doen.. dan heb ik er juist nog minder last van..

Hee Phoebe, mijn mannetje meot ook tot 9 uur werken.. Hij heb gisteren ontslag genomen en heeft geen opzeg termijn omdat ie altijd goed gewerkt heeft.. Hij heeft nu bij vodafoon een voorlopig contract (2 weken om te beslissen of hij die neemt) of hij krijgt een baan aangeboden bij T-mobile.. (dat wil hij het liefst) hij heeft vrijdagochtend daar een gesprek en krijgt na het weekend te horen of ze hem een bod doen.. als hij daar gaat werken verdient hij wel 2 x zoveel.. das mooi als we nog willen gaan verhuisen..

Zit nog even lekker alleen..

Naja ik denk vanavond lekker sla met tomaten komkomer en kipfilet maken met de boodschappen en het eten maken erbij ben ik volgens mij anderhalf uur bezig geweest .. maar vond het leuk om te doen (vind ik leuk experimenteren met bakken en koken enzo.. ) Zodra ik een (elektrische ) klopper heb.. ben de naam vand at ding ff kwijt.. Dan lijkt het hier binnen de kortste keren een bakkerij.. hihi

Er is nog wel wat leuks op tv alweer bijna afgelopen maar toch.. Hotel babylon op net 5.. Is altijd wel leuk.. maar je meot er ff inkomen als je nog nooit gezien heb.. En daarna volgens mij ugly betty.. Ook wel leuk.. Zat Mc glouds daughters te kijken en toen was het ineens 20.15 dus heb maar afgekeken.. hihi..

Weet je wat ik ook een goeie serie vind.. gillmore grils (helemaal gek van moet alleen box 2 nog afkijken.. ) en die ziekenhuisserie op net 5 Grey's Anatomie.. Ben helemaal net 5 verslaafd.. en ja ook daar hebben ze ondertussen een serie over zwanger zijn / worden.. op maandag avond om 11 uur.. normaal keek ik dan naar friends..

Jeetje weer een heel verhaal.. Ik ben veel te goed in kleppen moet ik maar eens afleren..
xxx

Mamoetje..

ik vind het absoluut niet raar hoor meid, dat je niet wil dat ze tegen je doos aan zitten te kijken, ach we moeten het ook maar van de positieve kant bekijken. misschien helpt het.
zulke mensen zien niet anders, is voor hun de normaalste zaak van de wereld.
ik moet zeggen dat ik het met mijn huisarts enorm getroffen heb, nog een vrij jonge man die me erg goed begrijpt en goed de tijd voor me neemt.
ik heb eerst een telefonisch gesprek met hem gehad, en toen hebben we het er al uitgebreid over gehad, misschien helpt dat bij jou ook als het zo ver is dat je dat ook eerst doet. dan hoef je je niet af te vragen hoe je persoonlijk over zoiets moet beginnen.
ik kreeg toevallig deze week ook nog een uitnodiging voor het algemene baarmoederhalskanker onderzoek, du zal er zoiezo aan moeten geloven. denk wel dat ik even ga vragen of dat onderzoek en het onderzoek van de gyn in een keer kunnen, dan hoef ik dat vervelende onderzoek geen twee keer te doorstaan, haha.
ik heb ook wel wat angst voor de bevalling hoor, is ook niet niks, maar er zijn ons al zoveel vrouwen voor gegaan, het komt vast helemaal goed!

Ik denk altijd maar zo, en vandie derder wereld landen poepen ze een kind uit achter een boom en gaan weer aan het werk, wij mogen er 4 maanden voor thuis blijven toch?

Trouwens even heel iets anders, heeft iemand ervaring met een thuis vruchtbaarheids test voor mannen?
Wij makne ond altijd wel zorgen of alles okay is, maar misschien is er wel wat met de wederhelft. Als die zaadjes het niet goed doen kunnen we wel blijven klussen tot we een ons wegen......  

Toen ik 2 maanden geleden voor die extreem korte cyclus naar de gyn moest hebben ze bij mij ook zo'n kweekje genomen.. ik vond het onderzoek niet vervelend.. heb er vrij weinig van gevoeld.. Maar die eendenbek die was wel onprettig vond ik.. amar geen enkele pijn had ik..

Trouwens HA zei dat er geen gekke dingen uit dat onderzoek waren gekomen..

Terug
Bovenaan