Klusbabes 15

Charlotte was het nog gelukt met die kaartjes??!??

Stuur maar op hoor.. ik stuur je op hyves vanavond me adres.. als het dan lukt bij charlotte stuur ik ze maandag op de post weer naar je terug.. stiekem ff buurten me zusje zit in de kamer dus sluit hem weer ff af tot zo..

xx Mamoetje

SHIT

heel verhaal geschreven en druk op   een knopje en alle weg kut zooi.

nou dan maar ff een lang verhaal kort maken
ben net terug van kraamvisite was heel gezellig heb haar vastgehad heet lindsay en is van mijn nichtje
ze is nu 6 weken oud en weegtr al bijna 11 pond dus behoorlijk dus....
en voor degene die lekker snel weer opgewicht willen zijn na de bevalling moet je borstvoeding geven zij heeft dat gedaan is bijna op oud gewicht niet normaal joh...

nou morgen ga ik lekker uit eten dus weet niet of ik er daarna nog ben...

heb vandaag ook niet veel bij kunnen lezen sorry...
nou tot snel

groetjes anoeska

o ja linda
,
ik zou ook echt pist zijn als ik van die hormonen moet slikken en hij wil er dan niks aan doen, maar kan waarschijnlijk net zoals jou ook nooit lang kwaad zijn op mijn mannetje....

Ik een heel bericht getypt is die weer weg.. Ik geef het op dat was poging 3..

Meiden tot morgen!!

linda, gelukkig dat het in het zieknhuis zo goed is gegaan en dat je niet weer hoeft te komen met Joey.
raar dat de arts dat nog even zegt dat je wel had moeten komen met die bloeding, volgende keer toch maar gewoon je eigen vrouwelijke instinct volgen en niet die van je mannetje.
ik kan me heel goed voorstellen hoor dat je pist was gisteren, je slikt die rommel toch niet voor je lol, en je hebt samen besloten om voor nog een beebje te gaan en dan doet hij zoiets, ggrrrr (gelukkig dat het nu weer opgeklaard is en succes met verleiden vanavond, haha)
wat super knap van Joey ondanks zijn moeilijke periode met zijn piemeltje dat hij al 2 nachten droog is gebleven, de volledige zindelijkheid lijkt heel dichtbij te komen nu, morgen zonder pamper proberen, ppfffff.
haha wat een raar mens he die yvon, ach op ieder potje past een dekseltje, haha.

happy, gelukkig heb je met de slaappil wel even een goeie nacht door kunnen pitten meid, daar knap je wel van op he.
ben je geslaagd voor en telefoon voor je ouders?
knap dat het met afvallen zo goed blijft gaan!!!! probeer niet te snel af te vallen, dan heb je meer kans dat het er zo weer bijaan zit. gewoon rustig aan doen, dat werkt het best, succes meid!
haha deze kleine kruimeltje is een nachtmensje, whaha.

rimke, wat vervelend dat je zo'n migraine hebt en dan ook niks in kunnen nemen, ppffff ik heb zelf ook regelmatig hoofdpijn en weet hoe hinderlijk dat kan zijn en dan heb ik nog niet eens migraine. sterkte.

anoeska, ga straks even kijken naar dat stukje op you tube waar je het over had.
je zei dat je box 24 aan het kijken was, maar ik ken dat helemaal niet, is dat een serie? en waar gaat dat over dan?
zag dat je nog druk aan het temperaturen was, het is wel normaal dat je s'avonds een hogere temperatuur hebt dan s'ochtends. zou me van die avond metingen niet teveel aan trekken, let vooral op de ochtenden, die zijn het duidelijkst.
blijft er spannend!!!!
altijd leuk he op kraamvisite, en dat van die borstvoeding ben ik helemaal met je eens, gewoon doen, voor je kilo's maar vooral omdat dat het aller beste is voor je kleintje. als je het kunt waarom zou je het dan niet doen, al is het maar om te proberen of voor eventjes de eerste weekjes.
veel plezier morgen met het uit eten gaan.

renee, wat leuk dat de schoondochter van je collega gelukkig toch nog bevallen is na 1 week overtijd te zijn.
een meisje, geweldig. ik teken ervoor om het zo snel te mogen doen, jeetje!!!
lekker stomen meid als je beginnend verkouden bent, even lekker boven een camillebadje hangen , haha.
jij ook al boos en geirriteert op die Yvon? whaha ze brengt wel wat teweeg.

sterretje, wat eenboef die kleine van jullie, mama wakker houden en als papa wil voelen dan zich van de domme houden, haha hij heeft jullie nu al voor de gek.
doe je rustig aan meid, als je je niet zo goed voelt.

april, wat leuk dat je wat met je werk hebt kunnen regelen voor donderdag, altijd leuk zo'n extra echo!!!
dus jij voelt je juist moeier vanaf week 20, dat zal voor iedereen wel anders voelen. jij voelde je de eerste periode toch super goed eigenlijk?
wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht? en veel plezier komend weekend met het uitzokeen van de babykamer.

mamoetje, wat gaaf!!!! een eigen laptop, ik heb er al een poos 1 en geloof me je kan straks echt niet meer zonder, haha dat ding gaat overal mee naar toe. nog net niet mee onder de douche, whaha.
fijne avond met je moeder en zus.

charlotte, wat balen dat je vriendje op het moment even niet goed in z'n vel zit. mannen zijn wat dat betreft echt aanstellers, het is bij hen dan gelijk zo hevig.
hoop voor je dat het vanaf vrijdag weer beter gaat als hij z'n oude baan weer terug heeft, hij verveeld zich nu ook vast stierlijk.
heerlijk wezen shoppen met je moeder, ach en geld moet rollen toch, haha.

bieb, nog steeds zere tieten meid en die hoge temperatuur, mmmmm ??????
ik zeg ook niks......

bambi, vind je het ook jammer dat het niemand opvalt dat je wat dikker bent geworden? misschien nog een paar weken en dan kunnen de mensen in je omgeving er echt niet meer omheen.
wat duurt dat dan lang he als je wacht op de eerste beweging, ppfffff. lijkt me een geweldig gevoel!

even nog wat over mijn leventje.
mijn vriendin ligt weer in het ziekenhuis sinds gister.
ze is weer uitgedroogd, vanwege te weinig drinken in combinatie met haar ziekte van crohn (ze is constant aan de diarree) dat gaat dus dubbel hard nu.
ook weer wat harde buiken en het rommelt allemaal heel erg.
de arts had gezegd dat ze waarschijnlijk niet meer thuis komt zonder kindje, dus ze willen haar daar houden tot de bevalling komt.
aanstaande donderdag is ze 37 weken, en ze willen het proberen te rekken tot 38 weken, maar als het echt niet meer gaat met haar dan halen ze het.
pppfff spannende tijden.....

over poepboer gesproken, vandaag (ik heb het helaas niet kunnen aanschouwen, want was op werk) zat hij letterlijk onder de shit, haha.
hij heeft een mestbassin gehuurd en daar werd vandaag drijfmest ingebracht.
de vrachtwagen had de mestslang aangesloten op het bassin en toen er kracht op gezet werd bleek er een klein gaatje in de slang/aansluiting te zitten, maar door de kracht leek het of er enorm veel mest uitkwam en je raad het al..... vriendjelief stond precies voor dat gaatje, whahahahahaah kom niet meer bij, hij stonk na een lange douche vanavond nog naar poep, haha.

even over mijn aankomende Nod, vanaf zondag kan ik mijn Nod hebben, durf eigenlijk niet zoveel beweringen te doen, stel dat ik alles weer voel en het blijkt weer niks te zijn deze maand. maar wil toch even laten weten dat ik om de haverklap naar de wc moet om te plassen ik nu al de hele tijd steekjes onderin heb, beetje vroeg voor ongi lijkt me?????
help, de zenuwen beginnen nu weer echt door te slaan hoor.
en wou nog even zeggen dat ik voor morgen ook wel beetje zenuwachtig ben.
we moeten er om half twee zijn en het is nog maar gewoon een intake gesprek, maar ja.... het begin is dan wel gemaakt, rrrrrrr.
morgen vertel ik jullie alles erover als ik terug ben.
ga nu maar eens even een poosje de oogjes dicht doen,
welterusten lieve meiden
xxx kruimels

goeiemorgen meiden

Zo gisteravond toch nog effe aan het klussen geweest niet het meest romantisch maar ja het is effe niet anders hahaah
Joey heeft weer een droge nacht gehad , jullie weten niet hoe trots ik ben, bijna 2,5 jaar en nu al overdag en s'nachts droog, en voor een jongentje is dat snel

Ik ben het allemaal alweer kwijt sorry,

Bieb; hoge temp en zere tieten, jeetje he wie weet en deze week heb je je nod spannend hoor meid

Charlotte: lekker om te horen dat je een ongelukje was, pfff maar gelukkig zijn je ouders wel met elkaar getrouwd

Renee; ik denk dat iedereen zich een beetje ergert aan die yvon, maar ja gooi je woede maa rin de groep

Bambi; goed van je meid dat je gisteren even aan jezelf hebt gedacht, tuurlijk is het niet leuk voor je man maar daar moet ie maar effe begrip voor hebben want je kindje in je buik gaat voor alles ongeacht een verbouwing aan het huis

meiden ik ben het weer kwijt maar ikhad me een beetje verslapen , ik droomde dat ik me had verslapen en toen riep joey me en ik was al een beetje laat hahahaha dus ik moet vliegen
O ja had weer zo'n nare droom dat het niet goed met me pa ging, ik vind het wel een beetje eng, ik denk dat ik zo bang ben om me pa te verliezen dat ik daar gewoon over droom, Op 20 mei kan ik weer naar een medium toe, ben zo benieuwd hoe het met me moedertje gaat, pfff wat mis ik dat mens toch, sorry moest er effe uit hahaha
Nou ik lees vanmiddag effe goed bij maar ik moet naar me werk toe
iedereen een fijne dag

xxx linda

Even heeeeeel snel!

Kruimels: succes vandaag met je intakegesprek!

Meiden, denk aan jullie!

X

Ik ook ff heeeel snel, heb wel bijgelezen maar, echt geen tijd sorry

Kruimeltje, veel succes vandaag meisje. We horen het wel he ....

Fijne dag dames ...

Liefs happy

Terug
Bovenaan