Klusbabes 15

Hey meiden,

Phoebe; ik kan je helaas niet helpen met je vraag… Ik was een ongelukje hehe Mijn moeder had te horen gekregen dat ze niet zwanger kon worden… ze kwam mijn vader in Denemarken tegen en ze hadden een one-night stand (erg he!). Toen kwam de grote verrassing, ze was zwanger! Toen zijn ze maar getrouwd. Ik heb het wel verteld aan mijn moeder dat we bezig zijn en ik moet zeggen dat ik het best prettig vindt om het er met haar over te hebben. Dit verschild natuurlijk per persoon… Maar wie beter dan je moeder om je vragen te beantwoorde denk ik dan. Het is goed dat je je toen heb weten in te houden, misschien dat je er achteraf spijt van zou hebben gehad. Denk er goed over na…. En doe waar je je goed bij voelt. Oh en je heb uiteraard ons om tegen te praten!!

Happy; hoe is het met je hoofd?! Ik hoop voor je dat je bloeddruk omlaag gaat meid… zen… en relax!

Kruimels; renault is een franse auto hehe

Rimke; hahaha de poepboer?! Wel een poepboer die extra centjes in het laatje brengt!! Ik las dat je je nu wat zekerder voelt… we gaan er gewoon van uit dat jij je beeb over een paar maanden in je armen sluit!

Linda; Wat een rot nacht zeg!!... pfff. Heb ook wel eens zulke dromen gehad en voelde me toen ook echt klote! De volgende ochtend gelijk gebeld of alles goed was. Wat een goed bericht van de uroloog! Gaat dus goed met je mannetje?... Wat een verhaal zeg over je ventje! Geef hem een goede schop onder zijn reet! Zou echt helemaal uit mijn stekker gaan…. En dan ook nog zo’n kut opmerking “lukt niet op comando” ha moet jij eens proberen te zeggen! Sterkte ermee meid, en laat je niet kennen he!

Bieb; uhhh dat gesprekje moet je dat nou positief of negatief opvatten?... Ik heb ook wel eens zo’n gesprek gehad waarvan je echt niet weet wat je kan verwachten! Ben zelfs een keer ontslagen (door iemand die daar dus, achteraf, geen bevoegdheid toe had)… die zelfde avond werd ik gebeld door de directeur dat ik niet wat ontslagen en de dag erna door de eigenaar van het bedrijf dat het onzin was dat ik zou zijn ontslagen! Dan weer terug naar het werk en die zelfde collega weer onder ogen zien… en doen alsof er niks aan het handje is…. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt, of dat je een leuke nieuwe baan vindt!

Mamoetje; De beurs is in rijswijk… aankomend weekend. Wordt ook wel eens verstaan als den haag.

Einde deel 1 hahaha Ik ga weer ffies verder lezen hehe

Hallo meiden,
@happy: het is idd heel mooi om leven te voelen. Het is dan zelfs vreemd als je het een paar dagen niet voelt.
@april: mijn man heeft de kleine al enkele malen gevoeld, maar het stopt nadat hij zijn hand erop legt.
@bambi en bieb: ik zei het van dat contract als je zwanger bent. In ieder geval bij een vast contract kan het niet.

Sterretje, hoe ver was je toen je mannetje die kleine voelde? Mijn moederkoek ligt trouwens ook aan de voorkant!

Pfff ben weer een beetje bijgelezen. Sorry als ik iemand vergeten ben!

Vandaag lekker wezen shoppen met mijn moeder. Heb weer belachelijk veel geld uitgegeven! Maar had er gewoon behoefte aan… Eigenlijk wou ik een weekendje weg, dus heb dat geld nu maar opgemaakt aan een nieuwe garderobe!

Heb ook al lekker op de loopband gestaan… ffies een uurtje gesport. Heerlijk. Morgen weer werken helaas… en dan door tot volgende week vrijdag! Heerlijk twee dagen vrij door de weeks! Ben jaloers op de meiden die zo wie zo niet meer dan dat werken!

Mijn ventje is weer terug bij zijn oude baan. Hij begint er weer vrijdag. Hij zag het gewoon echt niet zitten bij dat nieuwe bedrijf. De afgelopen dagen is hij echt niet te genieten! Ik wou lekker een weekendje weg, maar meneer vindt alles te ver rijden en te duur! Hij heeft het hele weekend en afgelopen twee dagen liggen slapen op de bank en ik heb me stierlijk zitten te vervelen! Vandaag dan lekker wezen shoppen, anders had ik ook weer de hele dag binnen gezeten. Ik hoop als hij straks weer terug is in zijn oude ritme dat zijn humeur ook weer goed wordt! Vindt het zo geen ruk aan! En als ik het tegen hem zeg voelt hij zich aangevallen en wilt hij het er verder niet over hebben… bleh!

Zo dat was het weer ffies voor nu…. Ik ga maar es wat eten. Nog steeds niet gedaan. Heb lekkere broodjes gehaald vanmiddag, ga die denk ik maar verorberen!

Kom straks nog wel ffies buurten!
Liefs Charlot

Dames,

ik heb heel snel alle berichten gelezen. Kreeg geen verbinding,en
vriend was er niet, dus kon niet op zijn laptop.Net belde hij, en legde
uit dat ik een draadje in moest steken. Shit,alles geprobeerd behalve
die natuurlijk

Linda; stom zeg van je vriend dat hij niet wilde klussen. kan me
voorstellen dat je pissig wordt. En natuurlijk stop je niet met
chlomid, maar je was gewoon even boos

Hoest met jacqy haar NOD? of heb ik eroverheen gelezen?

Mamoetje; volgens mij is Rijswijk ook Den haag 2-3 febr

Phoebe; bedankt voor t uitzoeken van de verzekering. Wel duur hoor 325,. Moet er nog steeds in duiken, nog geen tijd gehad

Sorry, heb beetje haast. Moet nu nog rekeningen overboeken. Al paar
dagen te laat, en wil nog even testen bestellen. Dan eb ik ze voor t
weekend binnen

Oja,heb nog zere tieten en hoge temp

Mamoetje: moet ik kaartje nog opsturen? Als ik morgen opstuur, heb je m op tijd binnen

Hey meiden,

Leuk om te lezen hoe jullie het doen met wel of niet vertellen aan je moeder en charlotte, jij ben dus een gelukkie zeg maar hahaha, leuk.

Linda, ik begrijp echt super goed dat je pissig ben op je man, Mijn vriendje heeft het vorige maand ook een keer geflikt, dat was wel aan het einde van de klus periode dus we hadden er wel de nodige sessies op zitten, maar ik wilde nog 1x voor de zekerheid veet je wel. Heeft toe hoofdpijn (zei hij), nou ik ben echt pissig naar bed gegaan en hij heeft het geweten ook! Hij heeft beloofd zijn zaadjes voortaan te dumpen (zijn woorden!!) al ik er om vraag hahaha. Misschien kan je je man vanavond een beetje verleiden, als dat ding eenmaal omhoog is ( plat gezegd) kunnen ze toch geen nee meer zeggen, dat is dan wel het voordeel van mannen hahaha.
Gelukkig dat alles goed is met de kleine!

Renee, oneerlijk is het allemaal he, je hoort het zo vaak, ongelukje.... nou doe mij ook zo;n ongelukje, en jullie allemaal ook, iedereen blij toch?
Zelf in mijn familie, de vrouw van mijn eef is nog al zwaar, is tot 2x toe door de pil heen zwanger geraakt, gewoon ondat die pil te licht was om door 150 kilo zijn werk te kunnen doen. Ze wonen en een 2 kamer flatje met 2 kleine kinderen. Ze kunnen nog maar net voor hun zelf zorgen. Ook zo oneerlijk, kan ik echt boos om worden..... je wint er alleen niks mee helaas. We blijven gewoon hopen dat zo'n "ongelukje" ons eens treft!

Mamoetje, gaaf een laptop, kan je lekker op de bank blijven hangen en toch mee kletsen!

Bambi, volgens mij is dat zo verschrikkelijk gaaf als je voor de eerste keer het hartje hoort van je eigen kindje..... ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, maar dat zullen alle neit zwangeren wel een beetje zijn. Maar, onze tijd komt ook nog wel, daar ben ik van overtuigd! Geniet ervan meid!

Bieb, toch spannend he, en dat terwijl je er eigenlijk niet zo mee bezig zou zijn deze periode..... succes met wachte..... toch.... hahaha

Nou meiden, ik geloof dat ook ik niet iedereen gehad heb... sorry

Liefs Phoebe

zo ben weer behoorlijk bijgelezen.

sterretje en april echt geweldig dat jullie de kleine voelen, ik zit er echt al naar uit te kijken en concentreer met soms intensief of ik iets voel. als je de bladen leest kan het dus vanaf de 16 wk. hihihi kan echt niet wachten.

bieb je hebt het er maar druk mee achter de pc. maar je kan het maar beter geregeld hebben toch

charlotte heftig hoor jou verwekking. wel fijn dat ze met elkaar zijn getrouwd en nog steeds gelukkig ?   en je bent weer helemaal in het nieuw. flink shoppen is altijd leuk.

ik zit momenteel in kleding krisis. gewoon omdat ik niet weet wat ik aan moet. voel me overal gigantisch in hahaha. het is trouwens behalve me ventje en me moeder nog niemand opgevallen dat ik moddervet ben geworden. toch vreemd. ik denk dat het komt omdat ik dus altijd wat kleding draag die goed afkleed omdat ik van me eigen al stevig ben. maar echt niemand zegt er wat van.

ik denk dat ik binnenkort maar aan de strakke kleding ga hahaha.

ga zo me bedje in, lekker vroeg slapen.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan