Hey meiden,
Leuk om te lezen hoe jullie het doen met wel of niet vertellen aan je moeder en charlotte, jij ben dus een gelukkie zeg maar hahaha, leuk.
Linda, ik begrijp echt super goed dat je pissig ben op je man, Mijn vriendje heeft het vorige maand ook een keer geflikt, dat was wel aan het einde van de klus periode dus we hadden er wel de nodige sessies op zitten, maar ik wilde nog 1x voor de zekerheid veet je wel. Heeft toe hoofdpijn (zei hij), nou ik ben echt pissig naar bed gegaan en hij heeft het geweten ook! Hij heeft beloofd zijn zaadjes voortaan te dumpen (zijn woorden!!) al ik er om vraag hahaha. Misschien kan je je man vanavond een beetje verleiden, als dat ding eenmaal omhoog is ( plat gezegd) kunnen ze toch geen nee meer zeggen, dat is dan wel het voordeel van mannen hahaha.
Gelukkig dat alles goed is met de kleine!
Renee, oneerlijk is het allemaal he, je hoort het zo vaak, ongelukje.... nou doe mij ook zo;n ongelukje, en jullie allemaal ook, iedereen blij toch?
Zelf in mijn familie, de vrouw van mijn eef is nog al zwaar, is tot 2x toe door de pil heen zwanger geraakt, gewoon ondat die pil te licht was om door 150 kilo zijn werk te kunnen doen. Ze wonen en een 2 kamer flatje met 2 kleine kinderen. Ze kunnen nog maar net voor hun zelf zorgen. Ook zo oneerlijk, kan ik echt boos om worden..... je wint er alleen niks mee helaas. We blijven gewoon hopen dat zo'n "ongelukje" ons eens treft!
Mamoetje, gaaf een laptop, kan je lekker op de bank blijven hangen en toch mee kletsen!
Bambi, volgens mij is dat zo verschrikkelijk gaaf als je voor de eerste keer het hartje hoort van je eigen kindje..... ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, maar dat zullen alle neit zwangeren wel een beetje zijn. Maar, onze tijd komt ook nog wel, daar ben ik van overtuigd! Geniet ervan meid!
Bieb, toch spannend he, en dat terwijl je er eigenlijk niet zo mee bezig zou zijn deze periode..... succes met wachte..... toch.... hahaha
Nou meiden, ik geloof dat ook ik niet iedereen gehad heb... sorry
Liefs Phoebe