Klusbabes 15

Hey meiden,
Sorry hoor, ik kom maar niet bijgelezen. Ik ben momenteel echt een vaatdoek, ben super moe en iedereen zegt ook dat ik er erg moe uitzie. Op mijn werk is het ook nog steeds erg druk dus dat helpt ook niet echt. Dat je na 3 maanden niet meer moe bent klopt bij mij zeker niet, de vermoeidheid is pas bij 20 weken begonnen. Maar meiden jullie horen me verder niet klagen hoor. Ik heb donderdag wat op mijn werk kunnen regelen, dus ik krijg weer een echo (door die herexamen kandidaat). Verder afgelopen weekend een kinderwagen gekocht en komend weekend gaan we voor de kinderkamer op pad.

Jacqy:Jeetje meid, wat spannend. Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. hoe is het nu met je?

Linda: Oh, je mannetje moet inderdaad wel even meewerken, tja irritant is dat he. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij het niet graag echt op commando wil, maar ja zoals jij ook al zegt jullie zijn nu toch het medische circuit ingegaan, dus dan hoort dat er wel bij. Ik bedoel jij gebruikt ook je hormonen. Lastig, hopelijk kunnen jullie er over praten

Sterretje: Leuk he om die kleine te voelen, heeft jou vriend hem/haar ook al kunnen voelen? Mijn man nl nog niet en die kan niet wachten!

Bambi: Meid hoe is het? Ik las net in een tijdschrift: 30 vragen aan de VK: Of je zelf de babykamer mag schilderen: Ja, doe wel rustig aan en kies verf op waterbasis!

Rimke: Sterkte met je migraine!

Bieb; wij hadden ook geen verzekering afgesloten toen we gingen trouwen. Je moet even goed kijken, want ze betalen alleen maar uit onder stricte voorwaarden.

Meiden, fijne avond

Oh Rimke, sorry meid ik lees net dat je je migraine weer te boven bent , gelukkig.

hey meiden, bedankt voor jullie meelevende woorden, ik ga proberen om er vanavond nog effe een vluggertje van te maken hahaha, als ik hier nou weer over begin dat ik die hormonen niet voor jan doedel slik dan luistert ie toch niet, hij durft dan ook te zeggen , ik heb het druk gehad op me werk, net of ik niks te doen heb zo'n hele dag, maar goed, we zijn niet meer boos hahahah

renee; mijn man had een keer gezegd voordat ik zwanger was van joey dat ie wel  1 kindje wilde toen had ik gezegd dat ie dan pech had, of 2 of geen, want ik vind 1 kind gewoon zielig, en hiij komt dan later overal alleen voor te staan, zo denk ik daar over, maar gelukkig heeft ie die mening bijgesteld en wil ie wel erg graag een tweede gelukkig hahah

April: rust lekker uit meid, en die moeheid dat is gewoon bj iedereen verschillend, ik ben 9 maanden super moe geweest, en nu nog trouwens hahah

Sterretje; je voelt de kleine al beter schoppen, lekker gevoel he, nog tenminste haha, nee grapje, het is zoiets onwerkelijks dat zoiets kan,

happy: lekker op pad geweest met je ouders las ik , gezellig meid

xxx linda

Even snel..

Hier nog steeds geen klachten..

Jeej, we krijgen een laptop.. Me vriend werkt bij de mediamarkt en vertrekt aanstaande donderdag.. Als dank krijg hij een voorschot voor een laptop en door de BTW actie van de Mediamarkt van deze afgelopen 2 dagen hoeven we ook geen BTW te betalen.. Hij neemt hem straks gelijk mee.. Alleen mevrouwtje achter de kassa doet moeilijk.. Wil geen bon maken omdat personeelsaankopen en voorschoten voor 6 uur gehaald moeten zijn door de enorme drukte is dat niet gelukt.. Baas heeft al gebeld dat ze dat gewoon moet doen.. Maar znou staat ze achter infobalie.. dus kan het nu niet maken.. maar hij moet er wel op wachten want anders scheelt het € 244 euro met morgen.. Heb nog niet gegeten omdat hij nog iets moest halen voor het eten.. over 4 min staat me ma en zusje voor de deur want ze wil hier playstatione omdat we een nieuw spel hebben.. Ik ben er vanavond laat pas weer en dan reageer ik op iedereen..

xxx Mamoetje

hey mamoetje

dat scheelt weer zeg om zo aan een laptop te komen want die krengen zijn gewoon duur hhaha

veel plezier vanavond met de playstation

Meiden ik zit trouwens ook met een linda op een topic te praten over geen eisprong zij zit ook aan de clomid en nu kwam die yvon ook ertussen met haar verhaaltje dat ze al 4 maanden bezig zijn en nog steeds niet zwanger is, en dat ze er vanuit gaat dat ze geen eisprong heeft, toen heb ik haar maar weer geschreven dat ze die wel heeft want anders wordt ze niet ongesteld, pfff

xxx linda

OOOhhhh wat werkt die Yvon me op de zenuwen!!! Ze moest eens weten hoeveel vrouwen veel langer bezig zijn en die maar niet zwanger raken. En hoe die zich wel niet voelen!! EN wat maakt het uit dat haar vriend groot geschapen is of dat ze last heeft van droogte??? Of ligt dat aan mij? Als ik die reacties van haar lees dan beginnen mijn handen te jeuken!!

Geloof dat ik wat last heb van opgekropte woede....

hoi meiden,

pff wat net iets te veel om te onthouden.
hier enorm last van me rug en ga vanavond dan ook niet naar het huis, me mannetje is nu alleen klussen. zielig hoor, maar ja ik kan bijna geen kant op en moet dus echt ff een pas op de plaats doen.

even om misverstanden te voorkomen. heb volgende week een gewone controle bij de vk 5 feb en ben dan 17 weken ruim en dan ga ik als het goed is voor het 1e het hartje horen omdat bij de vorige controle ik die echo had en dan hoor je natuurlijk niks. dus GEEN echo volgende week. hihihi

kruimels van jou heb ik onthouden van je auto en ja dat is een franse auto hahahah. gelukkig heb je geen problemen met de electronica en ik vind ze wel mooi hoor.

linda wat ontsettend stom van je man, ik zou ook woest zijn. gewoon vastbinden die handel en verkrachten die vent van je. hihih sorry

rimke oeh migraine zonder medicijnen knap hoor.

happy heeft een winterslaap gehouden/ hahaha nee hoor is alleen maar goed voor je bloedruk uitrusten

bieb ik zij dat neit hoor dat je niet ontslagen kan worden. als je contract afloopt maakt het indd niks uit of je hoogzwanger bent of net, maar als je een vast contract heb schijnt het moeilijker te worden. ik zou als ik jou was een beetje gaan rondkijken.

mamoetje en ga je naar de beurs gezellig charlotte opzoeken hihih

phoebe mijn moeder was op de hoogte dat we bezig waren en dan kon ik juist zo lekekr keutelen over toen zij zwanger was e.d, maar das ook niet alles hoor, want vroeger was er toch een heleboel anders en vind ze veel dingen van nu heeeel erg overdreven.

jacqy onwijs balen dat ie weer nega was en ik hoop dat het geen ongie is die nog meot doorzetten.

sorry meiden ik kom straks miss nog buurten, maar moet nu echt poepen hahaha en dna ga ik douchen en dan gtst kijken, heb ik namelijk ook al 3 wk niet gezien.

miss tot staks.

xxx Bambi

Ha ha Renee, gooi je woede er maar uit hoor! En nee het ligt volgens mij niet aan jou, wellicht goed dat onze mona weet raad...... even antwoord geeft, Rimke?

Terug
Bovenaan