he lieverds, ben erweer van het ziekenhuis, pppffff wat een stress brengt dat met zich mee.
eerste stressmoment was dus dat m'n vriendje het maar net kon halen, al die mannen de deur uitgewerkt en toen snel om 13:00 nog naar het ziekenhuis gepeest, alle stoplichten ztaen natuurlijk tegen, haha.
gelukkig hadden we vrij snel een parkeerplekje, ppfff.
snel naar de goeie desk en toen bleek dat ik mijn ponskaartje vergeten was, gggrrrr.
nieuwe laten maken bij de balie voorin het ziekenhuis en weer snle terug naar de afdeling gynaecologie. waren op zich vrij snel aan de beurt gelukkig.
een arts in opleiding deed het intakegesprek met ons. hele aardige man, voelde me eigenlijk best op m'n gemak.
hij stelde wat vragen over ons verleden over de familie enzo......
toen hij genoeg info had heeft hij even overlegd met de gyn en kwam toen weer om te vertellen wat de aanpak zou worden.
we worden nu dus doorverwezen naar een fertiliteitsarts, ja pip naar mevrouw Tuinhof, haha.
maar bij de balie bleek dat ze toch wel erg lange wachttijden had, kunnen eigenlijk pas halverwege maart terecht, nou de assistent vond dat wel erg lang duren, dus probeert ons er ergens tussen te krijgen, we krijgen daar nog bericht van. hoop dat we op snelle termijn terecht kunnen.
wel kregen we een vragenlijst mee die we voor de volgende afspraak in moeten vullen, gewoon wat standaard vragen aan de vrouw en ook wat vragen aan de man.
mijn vriendje moet zijn spermaatjes inleveren en ik moet op dag 3 van mijn cyclus bloed laten prikken.
nou, we zijn nu officieel in de medische molen gestapt en vond het toch best heel eng allemaal, had gehoopt dat dit allemaal niet zou hoeven.
we waren voor half 3 klaar met alles en om 3:00 was het bezoekuur pas van mijn vriendin, dus we hebben nog even een bakkie gedaan in het restaurant.
toen om 3:00 naar vriendin en die was zo duf als een konijn, die had net pijnstillers gehad, omdat haar buik zo vreselijk pijn deed.
ze hebben haar gisteravond gestript (soort van weeenopwekken, maar dan iets lichter) in de hoop dat het allemaal al wat weker word en morgenvroeg gaan ze kijken of het dan al wat soepeler is geworden, zodat ze haar daarna kunnen inleiden.
dus morgen is waarschijnlijk de grote dag, als het een beetje doorzet en opschiet in ieder geval. pppffff ze was op van de zenuwen.
we zitten morgen dus de hele dag naar de telefoon te kijken of er al bericht is, haha.
mijn vriendje gaat vanavond al voor de zekerheid melken bij haar vriend, voor als het morgen wel doorzet en hij s'avonds niet kan melken zelf. dan weet hij een beetje van hoe en wat van de koeien daar.
vanavond nog op verjaardagvisite, bah helemaal geen zin in.
ik zag dat er nog wel wat geschreven was door een paar, maar heb nog niet bijgelezen, doe ik vanavond als ik een beetje op tijd thuis ben en anders morgen,
sorry voor het ego berichtje dit keer, maar moet nu echt met m'n eten beginnen, anders komen we niet op tijd weg.
fijne avond allemaal!!!
Jaq, heb je alweer getest???
xxx kruimels