Klusbabes 15

Hallo iedereen,

Wat is het hier rustig dit weekend! Kunnen we het eindelijk allemaal eens bijhouden...hihi

Ik mis trouwens de laatste tijd wel een aantal dames, jullie ook?

Happy, slaap je weer lekker?

Linda, wanneer zet je een foto van je geknipte haar op hyves, ben wel benieuwd?!

Sterretje, mijn aanbod geldt nog steeds hoor, als je klaar bent met jouw huis mag je hier wel komen voor klusjes e.d. hihihi

Renee, dus de rd zijn er weer....niet leuk maar volgens mij zit er wel steeds meer regelmaat in je cyclus te komen ofnie?

hihi, bambi, moest trouwens wel lachen dat jij de beeb in de auto voelt...gaat ie vast stuiteren in je buik in de auto!

Kruimels, ik was gister nog vlakbij je. Was in Zwinderen. (even huisje gekeken vanaf de buitenkant die op marktplaats te koops staat, gewoon uit nieuwschierigheid, we gaan niet verhuizen hoor).

Gister trouwens een heerlijke dag gehad. Eerst met man naar Zwolle, de tuinbeurs. Op de terugweg m'n mama opgepikt en bij huis man afgezet. Toen met mama op pad. Lekker naar leuke woonwinkels geweest, wat heerlijk! Veel leuke dingen gezien! En gisteravond verjaardag, was ook erg gezellig!

Nu is man aan het voetballen en ik hang zalig op de bank: kortom Ý LOVE WEEKEND!

X

Rimke, je gaat dus al bijna wintersporten! Zalig zeg! Ik zou idd ook niet weten waarom je niet zou mogen skien. Je hebt nog geen last van een in de weg zittende buik en volgens mij kan je behoorlijk skien. En het allesbelangrijkste, je weet zelf heel goed wat je wel en niet kunt en bent voorzichtig genoeg om geen gekke dingen te laten gebeuren. Ik zeg: HAVE FUN!

Wat is het trouwens een zalig weertje!! En ik zit een beetje op de bank te hangen...hahaha eens denken wat ik ga doen...

Terug
Bovenaan