Klusbabes 15

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje       Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi meiden,

happy de wolk is weer voor je geupdate hoor. ik heb er zelf opgezet waneer ik me echo heb en de volgende controle bij de vk, miss dat de andere zwangere dat ook willen doen ? Wat vervelend dat je weer niet mag klussen.

hier weer mega vroeg wakker grrr. wil gewoon tot elf uur op bed liggen, maarja.
Wil alle meiden bedanken, jullie zijn schatten en ik vindhet heel fijn dat iedereen gewoon met de zwangere kan dealen en dat jullie het niet vervelend vinden.

linda rot dat je zo rot heb geslapen en dan vooral  door je mannetje en die dan  boos op jou is, je zou hem toch wat.

kruimels werkse vandaag en we zien je morgen wel weer verscheinen,

bieb leuk de dj geregeld, en vandaag dus een mega drukke dag. ook jou zien we morgen wel aankomen waaien.

pip over 2.5 wk de uitslag,  ben benieuwd hoop eigelijk voor jullie geen medische oorzaken. dat er wat ergs is ofzo

rimke  ik had het al eerder gezecht en je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, je weet namelijk wel of je wel of niet kan skieien maar over 4 wk ben je al bijna 15 wk zwanger hoor en dan zit je baarmoeder echt nietmeer achter je schaambeen. Nu miss nog wel maar eer dat  je met vakantie gaat niet meer. Toch wil ik dat je met veel plezier gaat skieien hoor,  als  je maar heeeeeel voorzichtig ben, we willen natuurlijk niet dat er wat met je  gebeurt he.

sterretje ik zit elke dag zo geconcentreerd te voelen enzo, maar   ik voel een heleboel vooral  als ik autorij, vind het niet zo leuk geloof ik hahaha, maar kan niet goed zeggen vna ja ik voel me kindje, daar is  het te vaag voor hahah.
ik ga wel kijken  hoe die kleine op het muziekje  reageert, leg het indd op me buik  dan.

anoeska heel veel plezier op de beurs. ik had graag naar de 9 maanden beurs gewillen, maar i.v.m de verhuzing enzo  wil me mannetje niet en ik  ga niet in me uppie en weet ff niemand die mee wil.

phoebe had een bliksem bezoek.

en verder weet ik het ff niet meer.

ben van plan niet te veel te doen. me man is aan het behangen met me vader. zijn denk net begonnen. miss dat ik straks een raam ga schilderen. is tenslotte lekker weer., zijn allemaal al gedaan hoor, maar de binnenkant moet nog een keer van mij. vooral nu er meer tijd is.

gisteren avond vij de horn bach nog het een en ander gekocht. toch behang voor de lange muur in de huiskamer. is het zelfde als wat we voor de slaapkamer hebben gekocht alleen ander kleurnummer ofzo. en ik heb nog gekeken voor de babukamer maar zie niks leuks. heb wel een rol, zon middenstrook gekocht vond het merg leuk en nu nog op zoek naar bijpassend behang hahaha.

gisteren ook nog bij me schoonvader geweest, ja die is depressief , maar op de goede weg. het is zijn moeder die kanker heeft en ik vind dat ie het goed handeld op dit moment. hij was gisteren jarig maar vierde het niet. zijn toch even op de koffie geweest is ook zo zielig als er niemand komt he.
verders moet oma volgende week vrijdag door de scan en dan weet ik niet wanneer de uitslag eris. dus we wachten maar af he.

xxx Bambi  

ben er vandoor ga ff met de hond wandelen en naar me andere huis.

xxx Bambi

Happy/; wel balen meid dat je nog steeds niet mag klussen maar over de andere kant is het wel goed dat je bloeddruk in ieder geval niet is gestegen, maar het had natuurlijk beter geweest als ie weer wat was gedaald, doe rustig aan meid

Bambi: lekker rustig dagje meid, fijn dat je vader je man meehelpt met behangen, dat jullie dat allemaal zelf doen haha, wij laten gewoon een behanger komen
fijne dag verder meid

het is vandaag heerlijk weertje, ik was er vanmorgen al vroeg opuit met joey eerst effe boodschappen gedaan daarna eventjes over de markt en bloementjes bij me ma neergezet en daarna even op de thee bij me tante, daar zitten dan al mijn ooms en tantes is wel effe gezellig

Vanavond ben ik alleen thuis, me man gaat stappen in amsterdam vanavond, ik ga weer uri geller kijken vorige week heb ik het niet gezien

xxx linda

Hey meiden,

Ik heb nog steeds niet bijgelezen..... sorry....
Ik zag wel de roze wolk weer voorbij komen, happy klote voor je meid een klus stop, het duurt allemaal al zo lang en dat mag je alsnog niet verder proberen.

Vanavond lekker uit eten met mijn schoonouders, schoonzusje en zwager.
Mijn schoonmoeder is jarig en dan doen we dat altijd.
Is altijd wel gezellig, en het scheelt weer een keer verzinnen wat we moeten eten hahaha

Nou, we hebben de klus periode maar afgesloten ( heeft me vriendje weer vrij hahaha) Volgende week zaterdag nod, dus volgens mij heeft het niet echt veel zin meer om nu nog door te klussen.
We hebben het nog nooit zovaak gedaan als afgelopen maand, er is echt niks aan het toeval overgelaten dit keer.
En dan begint nu dat vervelende wachten weer.
Ik heb me al voorgenomen om donderdag te testen, dan is het natuurlijk valentijnsdag, zou leuk zijn..... maar ik reken nergens op.
Linda, voor jou is het wachten ook begonnen he, we lopen gelijk op!

Gaan jullie nog wat leuks doen met dit lekkere weer?

Liefs Phoebe

Hai girls,

Hier weer eens wat van mij, ik heb al een poosje niks van me laten horen. Heb wel steeds meegelezen hoor, maar zoals je wel vaker hoort heb ik soms een paar dagen dat ik geen puf heb om te reageren. Maar nu wel weer ff.

Happy balen van je bloeddruk, en dus weer niet klussen. Hoe hoog zou die dan moeten zijn om wel weer te mogen klussen? Het is toch maar een momentopname en wie weet is hij wel lager als je niet bij de HA bent of zo. Ik vind het nogal snel geconcludeerd als hij steeds maar 1 keer wordt gemeten. Zoiets is toch spannend en alleen daarvan zou je bloeddruk dus al wat kunnen stijgen volgens mij…

Lekker Linda, en slecht geslapen en ook nog ruzie met je vent. Dan begint je dag inderdaad niet zo goed. En Joey naar de creche, wat gaat het toch hard he. Hopen dat ze wel op hem bijven letten als hij af en toe terugtrek-neigingen heeft.

Bieb, weer wat geregeld voor je bruiloft. Dat geef toch weer een lekker gevoel.

Phoebe ook weer eens hier ja. De klusperiode is bij jullie over? Bij ons nog 1 of 2 keer denk ik en dan is het hier ook gedaan. Het klussen blijft goed gaan, ondanks mijn vaginisme afgelopen 2 jaar. Wat een kinderwens al niet doet he!!! Het klussen is nog steeds leuk, ook voor mijn husbie. Hij is natuurlijk ook nogal wat tekort gekomen het laatste jaar, dus hij vind het nog steeds leuk…

Verder zit ik nog steeds met m’n Afrikaplannen. Het is nog steeds niet helemaal zeker of ik ga, maar waarschijnlijk wel. En dan zou ik gaan met m’n moeder en haar vriend. Husbie hoeft niet zo nodig mee, die doe je geen groter plezier dan lekker thuis te laten. Ook best, heb ik geen problemen mee. Waar ik wel een probleem mee heb zijn de malariapillen. Ik heb de travelclinic gebeld (Havenziekenhuis Rotterdam) en die raden aan om te stoppen met de kinderwens en dan moet ik 8 weken malariapillen slikken. Die pillen kunnen namelijk niet in combinatie met een zwangerschap!!! Balen!! Alleen Lariam (soort malariapil) zou het 2e en 3e trimester van de zwangerschap wel mogen, maar ja, als ik nu zwanger zou zijn, ben ik iets van 10 weken zwanger als ik daarheen ga. Ik kan er ook voor kiezen om geen pillen te slikken… maar ja, dan neem je wel een risico. En het malariaseizoen is tot mei en we gaan er half april heen, dus ik dacht; als ik me gewoon goed insmeer met Deet en zo… Pff, ik weet het gewoon niet. Maar ik wil perse zwanger worden en perse naar Afrika…. Nou ja, ik zie nog wel

Heb nu hoofdpijn en keelpijn, ik hoop niet dat ik toch ook een griepje ontwikkeld heb….

Greetz

hey meiden,

wat een rust hier vandaag op het forum

Phoebe: ik sta gelijk met jouw op de roze wolk voor de 16de maar ik ga uit van een wat langere cyclus aangezien ik op dag 19 me ei heb gehad, ik had toen een hele tempverlaging en de dag erna weer omhoog, dus ik wacht af
het zou wel een leuk valentijnskadootje voor je zijn meid als je dan positief test, ik ga voor je duimen

Klaasje: gelukkig gaat het klussen goed meid, haha wat een kinderwens al niet kan doen, nee ik ben blij dat het goed gaat
en wat afrika betreft, tja dat is een moeilijke keuze meid, stoppen met je kinderwens voorlopig om naar afrika te kunnen, ik zou zeggen denk er goed overna, een moeilijk besluit, want ik kan er ook goed inkomen dat je je zusje wilt zien

Meiden ik heb last van een overdosis witte slijm  sorry voor de details. maar ik moet zowat een inlegkruisje in zo erg is het, en ik heb een heel gevoelige baarmoeder en liezen zeg maar ik denk nog niks hoor maar ik heb af en toe van die krampen niet normaal meer, maar ja ik wacht het rustig af als me temp morgen weer lager is dan weet ik wel weer genoeg dan weer niet zwanger, ach we zien wel
Manlief zit nu in de stad amsterdam en ik ga vanavond lekker vroeg me mandje in want ik ben super moe na vannacht, vanmiddag toen joey wakker was, is joey op zijn fiets met zijwieltjes gaan fietsen naar het park bij ons toen hebben we de eendjes gevoerd dat vind ie leuk en het fietsen gaat ook veel beter, pfffffffff hij wordt nu echt groot hoor , het wordt echt tijd voor een baby hahhaah

xxx linda

O klaasje dat vergeet ik helemaal, je gaat toch ook niet ziek worden net als de rest, ik zit ook al met een snotkop niet normaal en nu ga ik keelpijn krijgen en oorpijn, waar het vandaan komt mag goeie god weten, ik heb een hele rode neus van het snuiten niet normaal haha
beterschap meid,

Ik ga straks naar uri geller kijken vind ik wel leuk en je hebt toch niks anders op de tv

xxx linda

Terug
Bovenaan