Klusbabes 15

meiden ik ben er weer vantussen, iedereen een fijne avond en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

Hee meiden,

Klaasje : Ik zou ook in dubio zitten.. Aan de ene kant is het misschien ook goed om even niet bezig te zijn met zwanger worden.. Ik weet niet hoelang je nu bezig bent. maar als dat al best lang is is het ook wel even goed om er minder mee bezig te zijn.. Maar dat is je eigen keuze.. Hoop dat je blij bent met de keuze die je uiteindelijk maakt..

Bieb : ik had toen ik naar die beurs geweest ben buiten een auto zien staan met www.hocusfocusfotostudio.nl erop gezet.. Weet het niet zeker.. maar tel legt nog in de auto en ik zit lekker boven.. Hoop ook voor je dat het voor je bruiloft rraak is.. Dat is toch de mooiste huwelijks cadeau dat je je maar kan bedenken..

Bambi: Gelukkig hebben jullie een maand uitstel gekregen.. Hopelijk komt alles nou een beetje op zijn pootjes terecht.. jammer dat je nog niet geslaagd bent voor de kinderkamer.. Wie weet loop je er morgen perongelijk tegenaan..

Linda  : Veel slijm.. Nee daar kan ik je niet bij helpen.. Weet dat   het bij je eisprong hoort maar niet wat het betekend als 't aanblijft..

Happy: Dat is zonde zeg dat   je nog niet mag klussen.. Maar misschien ook wel goed om even ergens anders mee bezig te zijn..

Verder heb ik iedereen gehad dacht ik?!?

Hier iets geks.. Ik heb het idee dat ik vandaag al mij ei heb gehad.. Dis dag 9 dus lijkt me wel erg vroeg.. Maar ging op voetbal op me hurken zitten om een van de kleine te troosten en ik kreeg steken in me buik.. duidelijk bij me eierstok aan de linkerkant.. Ik ging verbaasd gelijk weer recht staan en dit heeft tot net een half uur geleden aangehouden.. Maar het was op het begin het hevigste.. Ik vind het maar gek.. de klus periode begint morgen pas.. hoop dus dat ik het nog een keer ga voelen over een aantal dagen..

Heb een ring gekregen van m'n mannetje gekregen.. moest wel lachen.. Terwijl hij mij aan het knuffelen was donderdag vroeg die wil je met me trouwen? (weet niet meer hoe het ging maar het was gewoon een grapje) dus ik zeg Ja, tuurlijk.. Maaar, dan moet je wel een ring om me vinger schruiven en op je knieën.. Nou zegt ie ik heb wel een ring voor je maar die ligt in de auto en is helemaal vies.. dies van mij geweest en pas ik niet meer.. Kom ik donderdag avond uit de band.. Hangt die ring aan de kapstop.. ik had hem niet gezien en liep gewoon verder.. ik zie hem er even later mee lopen en zeg je moet hem nog wel om me vinger schruiven heh.. Nee hoor zegt ie is niks officieels en legt hem in me hand.. Heerlijk hé zo'n romantische man.. hihi..

Ik heb vandaag ook me vriend van een totaal andere kant leren kennen.. Voetbal was gestaakt met 65 min. maar ginge toch uiteindelijk verder spelen.. een aantal hadden zich al omgekleed en gedoucht en speelde dus niet meer mee.. Toen de wedstrijd weer bezig was kregen ze een goal tegen.. Me vriend boos joh.. ik dacht echt die gaat straks ineens alles kort en klein slaan.. maar het laatste fluitsignaal was gegevne en het was ovver (gelukkig.. zag me avond al somber in met een sago man..hihi)

Meiden ben ik alleen of is er nog iemand anders?

xxx mamoetje

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 5e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
Renée86    
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje       Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@renee: bah balen zeg, die rd's. Heb je al nieuws over je contract?
@bambi: In de auto? Dat zou goed kunnen, wacht het nog even af, de kracht wordt alsmaar groter, dus op een gegeven moment kun j er niet meer omheen.
@klaasje: Ik kan me voorstellen dat je beide plannen niet opzij wilt schuiven, maar stel dat je zonder medicatie gaat en achteraf zwanger blijkt te zijn, dan loop je toch ook een groot risico voor het kind als je malaria zou oplopen? Denk er nog eens rustig over na.

Voor de rest weet ik het niet meer, dus sorry voor degene die ik vergeten ben.
Hier vandaag weer flink opgeruimd en gekeken voor gordijnen voor op de kinderkamer.

goeiemorgen meiden

Mamoetje; gaan jullie nou wel of niet trouwen?? of was het echt eengrapje,
haahah mannen worden anders he met voetbal

Renee; zag aan de wolk dat de rd's er zijn, balen meid

Me man kwam vanmorgen om half 5 uit amsterdam vandaan dus die ligt vandaag nog wel effe op bed
Me temp was vandaag gewoon weer laag dus ik ga net zoals die andere rondes nergens vanuit, of me temp   moet van de week weer omhoog schieten en anders gaan we naar ronde 12

voor de rest niks gedaan, lag gisteravond lekker vroeg in me bedje en toen kon ik niet slapen, dus   vannacht heb ik weer een klote nacht gehad en toen me man thuis kwam snurkte die natuurlijk weer de hele buurt bij elkaar en ik kon niet naar beneden want ik moest natuurlijk temperaturen, dus heb ik maar me vingers in me oren gedaan

meiden iedereen een fijne dag vandaag en ik kom straks nog wel effe buurten

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Heb nog niks bijgelezen want, ben nog zo suf als wat. Kwam om drie uur thuis, erg gezellie geweest !!! Ging om acht uur ff feyenoord kijken en toen dus nooit meer naar huis whaha. stond om half drie nog op de stoelen te dansen, heeeeeerlijk !!! GA nog ff mn oogjes dichtdoen, fijne dag meiden

Liefs happy

Dag dames,
Zo te zien heeft iedereen veel gedaan behalve slapen, haha.

Ik lag er zelf laat in en ben eigenlijk ook net weer op. Vandaag nog even wat klusjes doen denk ik. Eigenlijk niet normaal hoeveel tijd er in het schoon houden van je huis gaat zitten.

Terug
Bovenaan