KLUSBABES 16

Linneke, ik geloof niet dat Kruimels ook maar iets van een kwade bedoeling had met haar woorden maar dat ze gewoon nieuwschierig was. Laten we het dan ook vooral leuk houden.

Grappig trouwens dat je meeleest? Lees je vaker mee of klets je op een ander topic mee?

raar dit is toch een open form jullie vragen toch een mening er staat nergens dat ik mijn mening niet mag geven...

Maar ik denk ook dat jullie mijn verkeerd begrepen hebben. Wilde alleen laten zien dat als je zo iemand in een hokje druk dat het niet erg aardig over komt?? toch..... Voelde me aangesproken.. en dat over het form moet ik Echt bij een form zijn dan???? Ik weet het niet want ik loop hier nog niet zo lang rond.....

liefs linda

Linneke, geloof niet dat wij je in een hokje stopten maar ons gewoon wat afvroegen/nieuwschierig waren.  Er kletst nog iemand met ons mee die  redelijk jong is  en daar zijn we allemaal erg enthousiast over.  We zijn gewoon nieuwschierig.

Tuurlijk mag je je mening geven, maar voel je vooral niet aangevallen want dat is nergens voor nodig.

Fijne avond nog!

prima... maar denk zoiezo dat dingen anders over komen op het form dan dat ik het over wil laten komen... wilde laten zien dat het ook anders kan zijn....
Ik ben niet boos maar vind dat als jullie een mening mogen geven dan mag ik het net zo goed....

En over het form Sorry als ik mee lees ben alleen wat info aan het op doen

jij ook fijne avond

Terug
Bovenaan