KLUSBABES 16

als je iemand aanklikt die bij "mijn vrienden"staat bijvoorbeeld dan staat er soms dat diegene ook weer iemand kent die jij kent( die dus ook bij jou in de lijst staat0 probeer maar eens

leuk he hyves, ik kan me daar wel uren vermaken, haha.
heb net trouwens even gereageert op topic, "temperaturen" las dat degene die dat topic geopent heeft 1987 achter haar naam had staan, dat zou betekenen( als dat haar geboorte jaar is) dat ze 20 of 21 jaar is en nu al in ronde 9 zit, dus bewust voor een kind gaat. ik zal niet oordelen over iemand die vroeg moeder wil worden, want een van onze klusbabes is ook nog erg jong geloof ik, maar ik vind het persoonlijk zonde van je jeugd.
20 jaar dan ben je zelf nog een kind, je moet eerst genieten van je leven.
wat vind jij daarvan pipje?

Het is wel heel erg jong maar als iemand er klaar voor is...tja. Misschien heeft ze wel een oudere man/vriend? Mijn schoonzusje werd op haar 23ste (net 1 maand) mama. Haar man is ouder en daarom gekozen voor kinderen ook al is zij jonger.

Je leven loopt niet altijd zoals je dat van te voren had bedacht en zou willen dat het loopt. Zo is mijn tante van net 40 nog steeds aan het proberen om zwanger te worden. Ze wilde altijd al kinderen maar haar ex ging er vandoor (ze was toen begin 30 en ik denk wel klaar voor kinderen), ze is toen een tijdje alleen geweest en nu alweer een paar jaar erg gelukkig met haar nieuwe man. Inmiddels 2 jaar bezig met kinderen krijgen (3x miskraam 1 bbz). Als ik haar niet zou kennen en iemand van 40 mij vertelt dat ze zwanger wil worden dan denk ik "sjemig, ben je niet een beetje oud" maar als je het verhaal erachter kent denk je "ja, het leven loopt niet altijd zoals je dat gewild had" en snap je waarom iemand op die leeftijd nog druk is met kinderen krijgen.

Wat ik wil zeggen is: Sommige mensen van 20 hebben alles goed op een rijtje en willen mama worden, dan vind ik het prima.

Wel heb ik moeite met ondoordachte, simpele figuren die zich letterlijk verneuken en daar dan toevallig op jonge leeftijd kinderen aan overhouden maar ik denk niet dat dat soort dames hier op het forum rondhangen.

Tja, mijn moraal van dit veel te lang geworden verhaal? Geen idee...hahahha

ik zit me een beetje op te vreten achter de comp.....
Ben zelf 21 jaar... Werk en heb een koophuis... al een relatie van 7 jaar....
Ben er klaar voor droom er al jaren over....

Terug
Bovenaan