KLUSBABES 16

hey Happy: gefeliciteerd met de hond hahaha, en ja ik moet vanmiddag naar de gyn toe,
ik ben blij dat je je weer iets beter voelt, en logisch dat je op ziet tegen de crematie,
hahahah goed verloren met darten dat is niet zo mooi , maar je hebt het gelukkig wel eventjes gezellig gehad en daar gaat het inderdaad om
veel plezier met je ouders vandaag meid,

xxx linda

ik reageer nog  1 keertje en dan laat ik jullie met rust..... waar ik van schrok is de volgende zin.....

20 jaar dan ben je zelf nog een kind, je moet eerst genieten van je leven......

Is dat dan zo raar..? Ik heb me proberen voor te stellen aan jullie  en te laten zien dat  er ook andere mensen zijn die jong kinderen wil.... En die het wel goed voor elkaar hebben... Maar iedereen voelt   aan gesproken net zoals ik me aan gesproken voelde met die zin.... Als ik volgens jullie te hard uit de hoek ben gekomen SORRY... maar als je dingen op schrijft komen ze anders over.... net als die zin...

Nou dames hoop allemaal dat jullie snel zwanger mogen worden

Liefs Linneke

Linneke weet nog niet precies waar de onenigheid om gaat maar ik ben nog jonger ik ben 18 en ik zit hier helemaal op mijn plek.. klets hier al maanden mee en hoor ook bij het vaste ploeggie.. denk dat je ze verkeerd heb begrepen..

Zit op me werk dus lees en reageer vanavond weer..

meiden fijne dag!!

xxx Mamoetje

Hoi linneke,

Wil toch nog ff reageren. Die zin die jou zo dwars zit is dus de mening van kruimel en volgens mij mag iedereen zijn eigen mening hebben. Wat ik niet leuk vond is de manier waarop jij hier binnen kwam vallen, gelijk in de aanval en beginnen over dat we anders maar met elkaar moeten gaan emailen zodat niemand het kan lezen. Ook jij mag je eigen mening hebben. Het had anders geweest als jij een bericht had geplaatst waarin je je eigen voorstelde en dan op een normale manier hierop gereageerd had. Ik zou nooit zomaar met een hoop blabla op een topic binnenkomen. Waarom op die manier? Ik ben zelf al wat ouder, 32 jaar en ieder voor zich maar, ik had op mn twintigste geen kind gewild. Ben het daarin met kruimel eens, toen was ik zelf nog een soort van kind wat nog volop aan het stappen was enzo. Hiermee wil ik niet zeggen dat je op je twintigste geen moeder moet worden want, dat is de keuze die je maakt. Kan me ook voorstellen als je een relatie hebt, een huisje, allebei een baan dat je er wel voor gaat en dat is iederz ijn goed recht !!! Ik heb er bewust voor gekozen om eerst te genieten en te reizen e.d. en stond er met mijn vriend van toen niet achter. Nu weten mn vriend en ik dat we er allebei voor 100% voor willen gaan. Kruimel bedoelde het helemaal niet zo. Die gaf alleen haar mening. Dit is het laatste wat ik er nu over zeg, want heb wel wat anders aan mn hoofd. Dit gezeur zijn wij hier helemaal niet gewend. Succes met klussen ....

Happy

hey meiden

zo zeg wat een gezeur om 1 zinnetje dit zijn wij klusbabes helemaal niet gewend zeg, pfff moeten we maar gaan e-mailen hahahaahah, moet ze maar niet meelezen, ja sorry hoor zij mag wel haar mening hebben en wij niet, pfff dan heeft ze pech, zo ander onderwerp
Straks naar meneer de gyn toe zal mij toch allemaal maar weer beneiuwen maar het antwoord weet ik toch al, ik zal me nieuwe receptje clomid ook maar gelijk vragen

meiden tot vanmiddag dan zet ik neer wat de beste man te vertellen had

toedeledoki

xx linda

Linnie, nogmaals succes, ben benieuwd !!!!

Jeetje, wat een weertje zeg. Heerlijk net ff in het zonnetje buiten gezeten. Mn hondje ligt nog lekker op balkon, die blijft met dit weer echt niet binnen............Word helemaal vrolijk van die zon, zat echt ff te genieten net haha.

Liefs happy

Dag dames,
Ik ben bij aan het lezen, maar ik moet zo weer weg.

@charlotte: waren jullie aan het kijken voor een nieuw huis?
@phoebe: ik weet niet hoe lang je nu bezig bent, maar ik had na drie rondes opeens ook een kortere cyclus. En je moet dan inderdaad uitgaan van een cyclus die tussen de 23 en 28 dagen duurt. Vul 23 en 28 dagen in op de predictorsite en hij geeft je 2 data waar je je ong. op moet richten. Het heeft wel zijn voordelen zo'n korte cyclus, je hoeft minder lang te wachten. Ik bleek achteraf na zo'n 23 dagen cyclus zwanger te zijn. Succes
@happy: weer druk met wieberen zo te lezen.
@kruimels: gelukkig had je vriendin nu geen nieuws. Maar misschien zijn jullie wel beiden bezig?

Terug
Bovenaan