Hoi linneke,
Wil toch nog ff reageren. Die zin die jou zo dwars zit is dus de mening van kruimel en volgens mij mag iedereen zijn eigen mening hebben. Wat ik niet leuk vond is de manier waarop jij hier binnen kwam vallen, gelijk in de aanval en beginnen over dat we anders maar met elkaar moeten gaan emailen zodat niemand het kan lezen. Ook jij mag je eigen mening hebben. Het had anders geweest als jij een bericht had geplaatst waarin je je eigen voorstelde en dan op een normale manier hierop gereageerd had. Ik zou nooit zomaar met een hoop blabla op een topic binnenkomen. Waarom op die manier? Ik ben zelf al wat ouder, 32 jaar en ieder voor zich maar, ik had op mn twintigste geen kind gewild. Ben het daarin met kruimel eens, toen was ik zelf nog een soort van kind wat nog volop aan het stappen was enzo. Hiermee wil ik niet zeggen dat je op je twintigste geen moeder moet worden want, dat is de keuze die je maakt. Kan me ook voorstellen als je een relatie hebt, een huisje, allebei een baan dat je er wel voor gaat en dat is iederz ijn goed recht !!! Ik heb er bewust voor gekozen om eerst te genieten en te reizen e.d. en stond er met mijn vriend van toen niet achter. Nu weten mn vriend en ik dat we er allebei voor 100% voor willen gaan. Kruimel bedoelde het helemaal niet zo. Die gaf alleen haar mening. Dit is het laatste wat ik er nu over zeg, want heb wel wat anders aan mn hoofd. Dit gezeur zijn wij hier helemaal niet gewend. Succes met klussen ....
Happy