KLUSBABES 16

he he, hier ben ik nog even voordat de visite komt.
zijn net even lekker wezen wandelen met de hondjes, was heerlijk.
ja sterretje dat kasteel hier is niet mis hoor, er zitten 4 openhaarden in dat huis, kom er regelmatig binnen, echt geweldig huis. en kost maar 1000 euro in de maand huur/pacht, maar het duurste is de onderhoud, verfen, tuin , huis morten allemaal prive worden betaald, dus dat is gewoon niet te doen voor ons als normale mensen, haha.
pip, ik ga zo even kijken op funda.nl naar dat huisje waar jullie naar gekeken hebben, was het te vervallen of moest er nog erg veel aan gebeuren?
mamoetje, klus se meid!
renee, geeft niks lieverd dat je er even niet was, ik heb het ook wel eens moeilijk een periode.
iedereen weet hier gelukkig dat we allemaal wel eens een dipje hebben, en soms even afstand moeten nemen.
we begrijpen je en staan altijd voor je klaar, vergeet dat nooit!!!

vriendje is nog steeds schaatsen aan het kijken, en we gaan vanavond naar een buffetrestaurant, heb net besproken.
morgenmiddag werken samen met mijn collega, de leiding is er vandoor en moet ook een stagaire begeleiden, die komt deze week voor een snuffelstage. oke doe ik wel weer. haha.
ben deze week de woensdag, donderdag en vrijdag vrij, heerlijk kan me er al helemaal op verheugen!!!! lekker tijd voor mezelf.
meiden ik ga nu, voordat de visite er is en jullie horen vandaag nog hoe het gegaan is, of ze toch zwanger is of niet....... ppfffff.
tot vanavond,
xxx

Nr 16 alweer!!!

Pipstip;sorry, vergeten te feliciteren met je 7-jarig jubileum. Wij zijn met Valentijnsdag al 14 jaar samen! Helaas net geen 14,5 als we gaan trouwen

Happy; balen, en ong geworden en ook nog niet eens klussen,. En vindt het prima als de ronde hetzelfde blijft hoor. Eigenlijk wilde ik ook weer ronde 4 invullen, want het vorige maand er niet naar geklust, maarja hou maar gewoon ronde 5 aan

Phoebe; voor jou dus ook weer een spannende week. Hoop t zo voor je

Klaasje; sja, dat is een vervelend probleem met die pillen. Je kan ook beter geen risico lopen om helemaal geen pillen te slikken

Linda; Hmm rare klachtjes weer. Zou ook niet weten wat t betekend? Ik hoop natuurlijk gewoon zwanger haha

Mamoetje: dus ga je nu niet of wel trouwen haha. Maarre het kan natuurlijk dat je je ei eerder hebt gevoeld, misschien korte cylus. Ben geen expert hoor, dus weet t ook niet. Maar ik heb ook vaker dat ik al eerder wat voel.

Renee; ook al rd-tjes. Hmm schiet niet op deze maand met ons…Wat betreft de temp, klopt ook niet altijd hoor. Mijn temp was ook stuk hoger, maar toch ong geworden. Ik hou het alleen deze maand nog bij, maar dan hou ik er mee op. Was gewoon benieuwd naar mijn temp, maar verder voel ik altijd wel mijn ei enzo (alleen vorige maand dan niet, maar was er toen ook niet zo mee bezig). Ik kan me voorstellen dat je je laat doorverwijzen naar de gyn. Als ik deze maand niet zwanger raak, wil ik dat ook.. Ben dan niet zo heel lang bezig, nu 5e ronde, maar heb gewoon het idee dat er iets is met mijn eileiders, ook met mijn miskraam.

Kruimels; ik ben benieuwd of je vriendin ‘goed’ nieuws te vertellen hebt. Voor jou hoop ik t niet, voor haar natuurlijk wel. Ik voel met je mee hoor. We horen t later wel

Zo dames, ben er ook weer. Gister drukke maar gezellige dag met die verjaardagen. Bij mijn ouders lekker met zussen trouwboeken doorgekeken. We hebben het weekend van 8 maart afgesproken om trouwjurken te kijken, dus van de week ga ik maar even een paar afspraken maken! En waar natuurlijk nog even goed kijken. Ga naar 2 winkels, en dan zie ik wel of DE jurk er bij zit. Hoop dat ik dan weet wat voor jurk ik kan zoeken haha (zwangerschapsjurk of niet).
Vanmorgen heb ik gerend, alleen, want schoonmoeder van mijn vriendin voelde zich vanmorgen niet goed, dus moest naar huisarts. Was niets ernstigs, zuurstofgebrek. Daarna boodschappen, hadden we eerder nog geen tijd voor gehad. En door het mooie weer krijg je zo een tuinkriebels! Dus heb voor beetje geveegd en achter beetje plantjes geknipt, ouwe takken enzo. Mijn hortensia’s krijgen al knoppen! Dat zijn mijn lievelingsplanten, en vindt ze supermooi. Hoop dat ze dit jaar nog mooier bloeien.
Daarna heel even in tuin gezeten, heerlijk, gezichtje in de zon. Heb zelfs wasje buiten drogen! Net was zwager met zijn vrouw even op bezoek, en nu ben ik weer op computer, en ligt vriend onder zonnebank. Voor t eerst weer. Ga denk ook even vanavond.

Heb trouwens weer zo een uitslag op gezicht. Heel raar, heb ik wel vaker laatste tijd. Toen ik ging lijnen, at ik heel veel augurk, en naderhand kwam ik er achter dat als ik augurk at, dat ik uitslag kreeg op gezicht. Niet op hele gezicht, maar op onderkant zeg maar. Maar heb nu al aantal weken geen augurk gegeten. Denk wel dat ik ergens allergisch op reageer, op voedsel, dus misschien nu maar gaan opschrijven wat ik eet, en wanneer ik meeste uitslag krijg. Lijk wel zo een puber met puistjes haha. Nee hoor, zijn geen puistjes. Maar moet natuurlijk wel uitslagloos gezichtje hebben met mijn huwelijk haha

DJ had nog teruggebeld, althans zijn vrouw. En waarschijnlijk had hij gewoon prijs verkeerd doorgegeven, nouja, het is dus de hoge prijs, helaas.

He wat lees ik, Yvon 81een schimmelinfectie? Zal zo haar verhaaltje eens lezen

Morgen trouwens weer naar fotograaf. Denk dat we maar mini reportage nemen ivm kosten haha. Mijn zus al , wat vraag je trouwens voor cadeau? Nou, bijdrage voor onze huwelijksreis hihi

zo Bieb: wat een verhaal hahaha je lijkt kruimels wel haha nee hoor vind ik gezellig
je hebt weer een druk weekend gehad zo te lezen, en bijna kijken voor je trouwjurk, hopelijk vind je hem snel
Gelukkig was het niet ernsig met je vriendin haar schoonmoeder, maar het is altijd schrikken natuurlijk en zuurstofgebrek ik ook niet niks
Uitslag op je gezicht, misschien moet je inderdaad even opletten met wat je eet en wanneer je het dan krijgt
Balen dat de dj de hogere prijs vraagt hahahah

Kruimels: hoe is het gegaan vandaag met je vriendin op visite ik hoop dat het allemaal meeviel meid

xxx linda

zo Bieb: wat een verhaal hahaha je lijkt kruimels wel haha nee hoor vind ik gezellig
je hebt weer een druk weekend gehad zo te lezen, en bijna kijken voor je trouwjurk, hopelijk vind je hem snel
Gelukkig was het niet ernsig met je vriendin haar schoonmoeder, maar het is altijd schrikken natuurlijk en zuurstofgebrek ik ook niet niks
Uitslag op je gezicht, misschien moet je inderdaad even opletten met wat je eet en wanneer je het dan krijgt
Balen dat de dj de hogere prijs vraagt hahahah

Kruimels: hoe is het gegaan vandaag met je vriendin op visite ik hoop dat het allemaal meeviel meid

xxx linda

He meiden!

Nummer 16 alweer!!! Wat gaat het hard zeg hoop dat deze ook weer zeer vruchtbaar word.

Happy, balen meid dat de rd tjes gekomen zijn,  maar wel te verwachten omdat je natuurlijk niet echt hebt geklust. En nu weer die hoge bloeddruk. wanneer beginnen voor jou weer de goede tijden!  

Bambi, ik vind het niet erg hoor dat de zwangere hier nog zitten. Tuurlijk is het soms moeilijk. Maar ook erg leuk om te horen

Renee, balen meid dat je ongie bent geworden. Gek die temp van je!! Wel erg fijn dat je mannetje erachter staat als je naar de gyn wil.

Linda, witte afschijding?? wanneer is jouw nod ook al weer??

De rest ben ik vergeten.... sorry...

Ik heb een lekker weekend gehad. Niet te druk. Gewoon lekker. Mijn ei is er bijna!! jippie!! Klussen voor mijn leven!!

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

Hey babes,

Klusbabes 16 alweer! Jeetje wat gaat dat snel. Ik zag op de roze wolk dat niemand zwanger is helaas.... Ik heb nog helemaal niet bijgelezen, heb het gevoel dat ik echt enorm veel gemist heb! Heb echt geen idee hoe het gaat met iedereen... ik hoop natuurlijk goed.

Ik ga de klusbades 16 ff doorlezen... ga niet terug naar 15 want dan ben ik eeuwig bezig! Helaas heb ik het nog steeds heel erg druk, ben nu al 11 dagen aan het werk en moet nog een week!! Volgend weekend voor het eerst weer een heel weekend vrij!

ff een klein stukje over mij... Heb niks gevoeld van mijn ei. We hebben wel geklust maar niet echt doelgericht. Was sommige avonden ook gewoon TE moe! Ik moet volgende week ongi worden. Ik heb geen gevoel dat het raak is dus verwacht er niet te veel van, maar we zullen zien. Morgen hebben we een bezichtiging van een huis. Vindt het heel erg spannend! Mijn vriend is er helemaal weg van, ik moet het eerst even zien. Wanneer we het allebij leuk vinden gaan we waarschijnlijk een bod doen. Ik houd jullie op de hoogte!

Meiden, ik mis jullie verhalen! Ik probeer nu wat vaker bij te lezen... de drukte neemt weer wat af (hoop ik!!).

Ga mijn bedje in want ben kapot! Succes en veel klus plezier ladies!
Liefs Charlot

Meiden, ik ben officieel in de war............ ik begrijp er echt helemaal niks meer van...
Ik zit vanmiddag nog tegen pip te zeggen dan mijn cyclus redelijk regelmatig is, lijkt het erop dat ik ongesteld ben geworden, het is dag 23!!! Als ik terug reken had ik bij wijzen van spreken al moeten klussen terwijl ik nog ongesteld was....
Meiden, wat moet ik hiermee????
Ik heb nog stiekem hoop dat morgen weer over is, maar ik denk het niet, ik weet het gewoon niet.
Overal lees je verhalen over een lange cyclus, maar wat moet ik nou.... pffff ik wordt moe van mezelf hahaha, maar ik weet het echt niet meer.

Kruimels, hoe was je visite?

Liefs Phoebe

jeetje phoebe, das vervelend meis dat je cyclus nu weer ineens zo onregelmatig is.
als je nu op dag 23 ongi word, dan moet je rond je 9de dag je ei hebben gehad.
jij voelde niks normaal toch van je eisprong?
het kan natuurlijk, een keer een kortere cyclus, maar is zeer lastig!
temperatuurde jij ook? misschien dat je aan de hand daarvan kan zien wanneer je je ei hebt. ik heb er in ieder geval heel veel aan gehad, het was de moeite waard.

bieb, jij zit helemaal in de wolken over je huwelijk, heerlijk om te lezen, haha.
grote verhalen en je kunt gewoon lezen aan je verhaal dat je je er helemaal op verheugd, nu al, hartstikke leuk voor je!
ik heb een poos terug de jurk van mijn dromen gevonden op internet. zal eens kijken of ik deze terug kan vinden op de computer, heb deze gelof ik opgeslagen.

charlotte druk geklust, succes meid!

nou, de dag was gelukkig niet wat ik verwacht had.
er is gee onverwacht nieuws gebracht. vind wel dat ze verdacht veel over zwangerschap enzo heeft. vroeg wel een paar keer naar linda, hoe het ging en met de kleine tim.
volgens roelof denken ze dat wij bezig zijn, omdat ze dat al een keer aangehaald hebben toen ik met m'n medicijnen ben gestopt die ik had voor de angsten.
deze mocht ik niet gebruiken voor een eventuele zwangerschap, maar was daar toen niet mee bezig, maar daarom denken ze dus dat wij bezig zijn.
nou daar hebben ze dan gelijk in, haha.
mijn vriendje moet morgenvroeg zijn kwakkie wegbrengen naar het ziekenhuis, vind het best wel sneu voor hem. vroeg net of hij zenuwachtig was, maar dat was hij niet zei hij.
moet hij morgenvroeg dus voor 8:00 even zijn best doen in z'n eentje en dan binnen een uur dat spul afgeven in het ziekenhuis. en het moet ook nog warm blijven, dus hij moest het in een binnenzak, zo dicht mogelijk tegen het lichaam aan, dat het warm blijft. wat een toestand!
nou, en na morgenvroeg is het wachten tot 4 maart, dat is ook net een week voor mijn Nod, dus eerder weten we toch niks.
ongi is niet zo erg meer, dus kunnen we tegen het volgende weekend weer volop aan de klus. gaan er gewoon weer voor, nooit opgeven!!!!!
ga slapen meisies, tot morgen.
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan