KLUSBABES 16

Bambi: zozo. wateeen agressie .. hihi.. wel lief een grote bos rozen:)

Kruimels.. nee hboor vind eht niet erg om erover te praten.. maakt mij niet uit hoor.. en ja ik heb me eten gewoon laten staan,, het gas uitgezet en me jas aangetrokken.. en we zijn weggegaan..

ben net wakker.. heerlijk.. ff goed uitgeslapen.. werd om 12 uur wakker:)

ff opruimen.. been zo weer trg

xxx mamoetje

AAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yvon81 heeft weer een nieuw topic aangemaakt, die denkt nu dat ze verkeerd vrijt.............moet me zo inhouden om niet te reageren, maar ik denk dat ik dat zo wel eventjes doe...............

BAmbi: meisje, fijn dat het opschiet in het huis! Het klinkt in iedergeval goed!
Mamoetje: ook lekker vrij vandaag?? Fijn he?

Hier heb ik net het hele huis gepoets en gezogen en mijn mannetje is bezig om de hele babykamer leeg te halen! huh?? Dat waren we eigenlijk nog niet van plan maar hij was nu toch bezig! dus ik kan van de week dus lekker gaan schilderen enzo, krijg er al helemaal zin in!

mamoetje : lekker uitgeslapen las ik haha

rimke: erg he van de yvon weer een nieuw topic geopend, het is best wel ernstig met haar gesteld hooor pffff
zo dus jullie schieten al lekker op met de kinderkamer leeghalen, heerlijk meid

zo ik ga er gelijk weer vandoor mijn man gaat in bad en joey gaat erbij
ben er straks weer eventjes

Happy: hoe is het gegaan vanmiddag bij de crematie??

xxx linda

He meiden!

Linda, balen dat je al ongie tekenen hebt! Hoop toch stiekem voor je dat t uit blijft!

Sterretje, veel plezier met de babykamer!

Charlotte, vandaag nod.. spannend! en en en !!??

Loth, welkom hier!

Happy, ben blij dat je gisteren een fijne avond hebt gehad. Hoe was het vanmiddag? Heb wel aan je gedacht hoor meid!

Bambi, lekker dan! Arme prullebak! hahahaha Wel onwijs lief van je mannetje dat je zo'n mooie bos rozen hebt gehad!

Rimke, heb je nu 2 weken rooster vrij?? kan me er iets van herrinneren! Zoja.. geniet ervan!

Hier alles rustig... WEEKEND!!! heerlijk! Vanavond het rijk voor mij alleen.. ook heerlijk!

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

hey jacqy: het rijk alleen vanavond heerlijk een keer toch haha geniet ervan meid

ik heb een test gekocht en morgenochtend ga ik voor de zekerheid een test er tegenaan gooien met het oog op morgenavond als ik uit ga, ik weet het antwoord natuurlijk al maar ja je weet maar nooit,

ik ben er vanavond niet me vriendin komt op visite en morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Hey ladies!

Wat een lekker dagje vandaag, had namelijk een vrije dag en daardoor extra lang weekend!!!! Vanochtend even naar de stad geweest, vanmiddag naar een dorp verderop (stofjes gekocht), lekker patatjes gegeten, morgen naar de tuinbeurs in Groningen. I LOVE WEEKEND!

Happy, hoe gaat het met je?

Rimke, jullie zijn actief zeg! Heerlijk hoor om al met de babykamer bezig te zijn.

Sterretje, jullie babykamer is er!! Dat is een stuk sneller dan jullie eigen bed...ben je al bezig met in elkaar zetten?

April, hoe is het nu met je? heeft de fysio iets geholpen? En wat ga je nu doen? Wel/niet werken, halve dagen, ben benieuwd hoe het nu gaat.

Kruimels, was je ook in Emmen vandaag?

X

Terug
Bovenaan