KLUSBABES 16

He meiden

Pip, geniet van je lange weekend! heerlijk meid!

Linda, ben benieuwd morgen! ik duim!!

Liefs Jacqy

ps: die yvon is echt zoooo dom!! snap niet dat ze dat allemaal vraagt hoor!

Ja Pip Stip, ik heb het ook net gelezen en mijn handen jeuken ook........................

Lin, succes met testen morgen meid!

Afgelopen nacht gelukkig wel wat kunnen  slapen, pijn was nog wel vrij heftig maar gelukkig toch wat slaap gehad. Vandaag bij fysio geweest, pijn komt weer van mijn versleten tussenwervelschijf, SI gewricht en bilzenuw die opspeelt. Ik ga komend weekend maar eens nadenken wat ik met mijn werk doe, ik denk dat het toch minder werken wordt. Baal er nog steeds onwijs van, maar ja jullie hebben gelijk ik moet nu aan mezelf en die kleine denken.
Bedankt!

Liefs April

Hihihihi, ben blij dat ik niet de enige ben die moordneigingen krijg van dat mens.......

Jacq: ben idd twee weken vrij!! En jij ook lekker weekend!!!! Ga lekker genieten meid!

Pip: hou je in he??
April: Ik denk een heel wijs besluit hoor..........en leuk is anders natuurlijk!
Linda: morgen testen, ookal denk je er niets van, ik duim wel!!!

Kus Rimke

He april,

Fijn dat je toch een beetje hebt kunnen slapen vannacht. Balen zeg... Hoop dat het door de fysio toch iets beter gaat de komende dagen. En verstandig van je dat je over je werk gaat nadenken! Jij en je kindje zijn nu het belangrijkste!

Liefs Jacqy

Wijs besluit april. Het is balen maar het is niet anders. Op dit moment moet je gewoon goed voor jezelf en je beeb zorgen.  Ook al vind je zelf dat je nog wel door kan...je beeb kan het niet aangeven dus zorg goed voor hem/haar!!!

Rimke, zullen we haar met de grond gelijk maken.....wat een gans zeg die yvon...hihi

Hey Jacqy!!! ook weekend!!?? JOEHOE!

Terug
Bovenaan