KLUSBABES 16

happy, heel veel plezier meid vanavond bij wolter kroes, ben erg benieuwd hoe het is.
en alsnog heel erg veel sterkte morgen op de begrafenis!

linda, gelukkig dat joey zo enthausiast naar binnen holde op de creche, betere reactie dan vorige week. hij wil vast over een poosje niet meer anders als hij gewend is.
bloedprikken weer gehad meid, nu wachten tot maandag, dan krijg je de uitslag.
wat lief van je dat je je tante's haar geverft hebt, als je dat bij jezelf moet dan , dan word het bij mij in ieder gebal helemaal niks, haha.

rimke, oh gelukkig slik je wel foliumzuur, had ik niet begrepen dat je niet hetzelfde middel slikte dan bieb, haha. beetje bezorgd he, haha.
kan me voorstellen dat je minder zin in sex hebt nu, helemaal nadat het vorige keer wat bloede, dat maakt je toch angstig helemaal nadat wat jullie meegemaakt hebben.
je mannetje moet maar even een poosje zonder doen, zolang jij geen zin hebt.
daar heeft hij vast respect voor, jullie kunnen je tijd vast wel weer inhalen als de kleine er eenmaal is.

april, meid wat vervelend dat je rugproblemen weer zo opspelen.
hele nacht ervan wakker liggen, ppffff dat kun je nu even er niet bij hebben, je hebt je nachtrust nodig!
hopelijk heb je wat aan de fysiotherapie, en als dat betekent dat je even niet meer kunt werken dan moet je dat gewoon even laten hoor, jij en de kleine gaan gewoon even voor nu, en niet je werkgever! doe rustig aan meid!

mamoetje, gelukkig dat je niet zo erg veel last hebt van je darmen, tis ook zo'n rotziekte, heb het idee dat je er niet graag over praat? klopt dit meid, want dan moet je dat gewoon zeggen hoor, vroeg het alleen maar uit interesse.
wat een heerlijke verrassing dat je vriendje je mee uit eten nam, wat een lieverd!
geeft niks toch dat je al wat eten aan het voorbereiden was, heb je vast zo achter gelaten, haha.

bieb, goh wat een apart verhaal dat je gelezen hebt over die foliumzuur. heb ik nog nooit gehoord, dat is ook wat.
van de een lees je dat je het juist moet slikken omdat je dan de ergste risico's kunt vermijden van een openruggetje en dat soort ernstige ziektes en nu hoor jij dat het juist kwaad zou kunnen, nou weten wij ook niet meer waar we aan toe zijn.
jij slikt dus ook folium, stop je er nu mee door dit bericht?
gefeliciteert meid, met jullie 14 jarig samen zijn. hele bijzondere dag vandaag dus.
maar over 6 maanden hebben jullie vast de (op een na) mooiste dag van jullie leven.
en de mooiste is natuurlijk de dag dat jullie beebje geboren wordt!

sterretje, geeft niks meid, dat je er door de weeks niet zo vaak bent, toch fijn dat je even snel laat weten dat alles goed met je gaat.
spannend zeg van het weekend de meubeltjes in elkaar zetten.
wat voor kleur hebben jullie de meubeltjes gekocht?

loth, wat leuk meid dat je ook mee schrijft, gezellig!
ja we zijn nu toch wel bezig met dat stukje dat we op internet hebben gelezen, dat je gewoon ongi kan worden zonder ooit een eisprong te hebben gehad.
ik hoop niet dat ik 4 maart te horen krijg dat ik nog nooit een eisprong heb gehad, want daar was ik elke maand wel vanuit gegaan, totdat ik dit las. we wachten af...
blijf je bij ons babbelen meid? zet je naam dan even op de roze wolk, dan kunnen we precies zien wanneer jouw belangrijke tijd is.

meiden, ik heb een leuke dag gehad vandaag.
vanochtend kreeg ik van m'n vriendje een bos bloemen, doet hij echt elk jaar, lief he?!
gisteren kregen we ook nog een kaartje van m'n schoonmoeder met de tekst:
Er zijn van die momenten.... dat je speciale mensen wilt laten weten dat ze je dierbaar zijn. dit is zo'n moment!     veel liefs, ma.
lief he van haar, heb gelijk gister nog een kaartje voor haar op de bus gedaan, de schat!
verder heb ik vandaag bijna de hele dag met m'n vader geweest, zo gezellig!!!
vanochtend ben ik eerst naar hem geweest om oude films te kijken toen ik net geboren was, even samen herinneringen ophalen, heerlijk!
en toen is hij rond de middag weer met mij mee gegaan en heeft hij bij ons een broodje gegeten. daarna hebben we allerlei dingen in de keuken opgehangen en de schoenenkast in elkaar gezet, ppfff dat viel nog niet mee. wat een klus!
en toen om 16:00 nog even samen The bold and the beautiful gekeken en vanavond hebben mijn vriendje en ik pizza en lasagne opgehaald en lekker thuis opgesmikkeld.
al met al een hele leuke dag eigenlijk.
vriendje ligt nu op de bank te slapen en ik ga zo naar boven.
morgen nog een vrije dag, heerlijk.
slaap lekker voor allemaal en tot morgen,
xxx kruimels

Hoi meiden,
Vind het ook wel gezellig om hier af en toe mee te blijven schrijven dus ik zal me eerst eens behoorlijk voorstellen haha.
ik ben dus Loth, ik ben 24 jaar en heb een zoontje van 2 jaar en 8 maanden. Helaas vandaag ongesteld geworden dus wij gaan nu op voor ronde 3. Ik zal mijn nod berekenen en dan even op jullie roze wolk invullen.
Als jullie meer over me willen weten, kom maar op met de vragen haha!

Liefs Loth

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 5e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
Renée86    
10)
Phoebe ronde 8 eerste kindje (Na 23 dagen)  

11)
12)
13)
14)Loth ronde 2, tweede kindje (op dag 30)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

goeiemorgen meiden

sterretje: ik las dat de kinderkamer er is helemaal super meid

Mamoetje: wat lief dat je mannetje je mee uiteten heeft genomen, dat is altijd lekker

Happy; hoe was het gisteren bij wolter kroes, en hoe laat ben je je bedje ingerold hahaha
voor vandaag heel veel sterkte bij de crematie vanmiddag

loth: welkom meid bij ons de gezellige klusbabes haha

Bieb; 14 jaar samen gisteren dat is wle een lange tijd zeg, en inderdaad over een half jaar hebben jullie genoeg valentijn ahahhha

Kruimels; wat lief van je schoonmoeder dat jullie een lief kaartje hebben gehad, en een mooie bos bloemen van je vriend helemaal top

ik ben het alweer kwijt, sorry
Gisteren een drukke dag gehad ,eerst s'ochtends bij mezelf en me pa schoongemaakt, daarna kwam me tante want ik moest haar haar verven en daarna kwam me broer en zijn vrouw op visite en om 7 uur moesten we gisteravond in de kerk zitten want me man zijn neefje kreeg het vormsel toegediend, en daarna nog eventjes een taartje daar gehaald dus om 11 uur waren we gisteravond thuis en ik ben gelijk me nest ingedoken
Ik ga er trouwens vanuit dat ik dus gewoon ongi ga worden, want me temp was weer lager dan gistern, misschien dat ik er morgenochtend voor de zekerheid een test tegenaan gooi omdat ik uit moet maar het antwoord weet ik toch al, en het temperaturen was bij mij nou toch niet veilig met die verkoudheid ach ik zie wel ik had me er toch al op ingesteld dat ik ongesteld zou gaan worden, even afwachten maar weer

Ik druk steeds een of ander knopje in waardoor ik scheef ga typen en ik weet niet welk knopje hahahaahah

meiden ik ben er vanmiddag weer eventjes en iedereen een fijne vrije of werkdag

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Ff heeeeeel kort want moest al om acht uur beginnen haha ga ik niet meer redden. Was om twee uur thuis en het was helemaal super, ze hebben me van de dansvloer af moeten trekken !!! Wolter was erg leuk , had ik niet verwacht . Hij maakte er echt een feest van. Pfffff lag om half drie op bed en om zeven uur ging de wekker en om half acht ging ie nog whaha erg he !!! Happy heeft een kater van de wijn !!! Drink nooit wijn maar zitten niet zo veel calorieen in als in de rest dus toch maar gedaan. Valt niet mee nu. Ga werken tot half twaalf en dan naar de kerkdienst ( pffff als ik maar niet in slaap val ) en daarna de begrafenis. Tot later meiden, fijne dag

Kussss happy

Goedemorgen!

Sterretje! De kinderkamer is er! Hoera, veel plezier met in elkaar zetten, leuk, leuk, leuk!!!!
April: meid wat balen dat je zo'n pijn hebt! Pas maar op en hou je als jeblieft rustig (als is dat voor ons makkelijker gezegd dan gedaan........) want voor je het weet hou je hier last van!!! Bekken instabiliteit of zwangerschaps ishias is iets wat je serieus moet nemen hoor, en alles voor jou en je kindje!!!
Happy: leuk dat het zo gezellig was! Wat zul jij brak zijn. Veel succes vanmiddag bij de kerkdienst!
Linda: hoe is het met je verkoudheid? Wel beter nu je temp ook gedaald is? Toch hoor ik veel vaker dat het niet nauwkeurig is dat tempen, dus hou je er niet te veel aan vast he??
Leuk weekend heb je in het verschiet!!
Bambi: hoe is het daar?????
Bieb: ik kluste ook om de dag hoor! vond het meer dan genoeg..........hhahaha!!!
Kruimeldief: wat een leuke dag heb je gister gehad!!! Klinkt erg gezellig!

Hier gister lekker aan het rommelen geweest, bij de Ikea twee kastjes gekocht voor op zolder en alvast een kast in de toekomstige babykamer uitgeruimd en in de nieuwe kastjes gezet op zolder, dus langzaam aan zijn we begonnen aan onze pukkie kamer!
Gisteravond gezellig met zijn tweetjes uiteten geweest!
Nu lekker weer een dag helemaal niets, huis wat poetsen, wat boodschappen doen, jullie kennen het wel!
Dikke kus Rimke

hoi meiden,

rimke alles gaat goed hoor, ben alleen een beetje gesloopt van zon drukke week. ff over de sex he, ben nu bijna 4.5 maand zwanger en geloof dat we het 4 x hebben gedaan hahah. maar das meer omdat me man het raar vind ofzo. ach heb zelf ook niet echt de behoefte.

linda spannend hoor. ik zou me ook niet te vast pinnen op die temp. gewoon een testej doen.

kruimels nog lekker vrij.

mammoetje verast met een etentje lekker hoor.

april, balen van je rug,bil kan me voostellen dat het niet lekker slaapt. maar denk wel aan jezelf en je kleine he, je werk moet je eigelijk geen zier kunnen schelen.

sterretje fijn de kinderkamer is er, lekker aan de slag dus. jij ook al zon druk mensje he.

bieb dat van dat foliumzuur vind ik maar raar hoor, ik heb gehoord dat de vitamine van gravitamon de beste zijn, klaar en daar zit foliumzuur in en die slik ik zelfs door tot na de bevalling want die is ook goed voor bij de bv.

happy sterkte vandaag.

loth is nieuw en eh verder weet ik het niet meer sorry dames

ga zo weer vliegen moet boodschappen gaan doen en ben de rest van de dag bij me ouders, me moeder viert vandaag haar verjaardag, morgen is ze eigelijk jarig, maar dan zijn me ouders een dagje uit. dus we eten daar, maar ga vanaaf nog wel ff met me mannetje naar de hornbach.

zo moet nog wat vertellen. ik had van de week last van zwangerschap agressie geloof ik. ik werd boos op me prullenbak omdat ie niet goed sluiten wou en toe gaf ik er een trap tegen, zat er een deuk in, toen werd ik nog bozer en ga ik nog 2 flinke trappen en toen was ie helemaal verot, toen moest ik heel hard janken en kwam me man me troosten. whahaha nu ik zo lees is het wel erg eigelijk hihih.

gisteren op me werk een mega bos rozen ontvangen , van me mannetje, de schat is schrok gewoon, want had het nooit verwacht die van mij is namelijk a - romantisch hihihi

verders gaat het zo zijn gangetje in het huis. de huiskamer is bijna klaar met behangen word zaterdag af gemaakt iig. de gang is af kwa verf en behang dus kan er boven in de slaapkamer begangen worden. dan zitten we nog te bedenken wat we nu met het trapgat gaan doen, kwa verf. iemand een tip ? wat goed dekt in 1x

nou meiden ga nu echt, het hondje moet piesen. xxxxx

Bambi

hey meiden

rimke: o lekker uiteten geweest gisteren dat is altijd lekker, en jullie zijn lekker rustig aan begonnen met de kinderkamer, fijn gevoel is dat he

bambi: wat ontzettend romantisch een bos rozen op je werk gekregen van je man wat ontzettend lief, en ik las dat je boos op de vuilnisemmer was hahaha zwangerschapsagressie kan voorkomen hahahahaha

meiden ik denk dat ik toch ongi ga worden , me tieten doen zeer en ik heb zo'n kramp onderin me buik niet normaal dan is het er weer en dan gaat het weer weg, ach ik ga morgen misschien eventjes een testje doen

ik ga eventjes op de bank naar gtst kijken en onm die heb ik gistern opgenomen

xxx linda

Terug
Bovenaan