KLUSBABES 16

jacqy; alles vordert goed! Vandaag kon ik t niet laten, even met vriendin naar een bruidszaak gegaan. Nouja, het is eigenlijk een kostuumverhuur bedrijf, maar zag dat ze op internet echt mooie jurken hangen. Kon helaas niet even kijken, want ze waren net met kleine verbouwing bezig, en alle jurken waren ingepakt. Moest toch wel afspraak maken hoor, maar wilde even checken of ik er goed gevoel bij had. Stonk wel muf toen we die zaak binnen kwamen,maar die verhuren nieuwe en 2e hands kostuums enzo. Over een paar dagen waren ze klaar, en kan ik even komen kijken.
Ik ga dus 8-3 met zussen, moeder en nichtje naar jurk kijken! dat lijkt me echt t spannendst!

weet niet wat ik vandaag had hoor. Hele dag   misselijk. Mijn vader was vanmorgen in buurt (woont van 2 uur rijden), dus kwam even langs met gebakje, Had nog niet gegeten dus dat was mijn ontbijt. Daarna met vriendin stad in , en werd op gegeven moment beetje flauw. Ze begon weer over gebakje, en werd al misselijk als ik er aan dacht, Maarja op een gegeven moment werd ik toch wel erg flauw, dus dacht even broodje eten. Hadden dus tosti gehaald. Pff hielp niet echt. werd elke keer misselijk. Net gingen we wraps eten, de 2e had ik dus echt niet opgegeten (waren ook nog kleine). Wel net lekker sinasappeltje op. Zal dit door ei komen ofzo. Oja, vanmorgen was temp weer normaal. Hoeveel dagen blijft je temp hoger als je je ei hebt? Alleen gisteren was die hoger (klink net als Yvon haha).
Misschien ben ik wel zwanger en is bevruchting in 1 dag verlopen, vandaar die misselijkheid haha. Oke grapje
Gister had ik ook al geen eetlust....

Over lenzen gesproken, ga zo even fijn mijn bril opzetten

Hey jacqy,

Tja het gaat wel. Moet echt ff bijkomen van vandaag !!! In de kerk had die dominee het heel de tijd over mensen met kanker ??????? Was niet zo leuk nu op dit moment natuurlijk. Mn vader kreeg het echt te kwaad, mn hart brak joh !!!! Verder gaat het wel, we gaan ervoor he !!!!

Liefs happy

bieb, leuk hoor jurken kijken! Is ook echt mijn droom om ooit te trouwen, en dan in een hele mooie jurk! hihi
Vreemd dat je zo misselijk was joh! Wanneer is je nod ook al weer?
haha ook met de lenzen en bril aan t klooien!! ik zeg altijd tegen mijn patienten,
Zorg goed voor je ogen, je hebt er maar twee! En je moet er de rest van je leven mee doen, en er de hele wereld mee zien! haha

happy, ik snap heel goed dat je daar van moest bijkomen! en je vader, ach echt sneu voor m hoor! Dat hij het allemaal nog trekt zeg! pff...
Moest je daarna nog werken of niet?

Nee gelukkig niet. Ben om half twaalf de deur uitgegaan en kwam om kwart over zes pas weer binnen pfffff......... Ga nu ff douchen, kom straks nog ff buurten hier !!!!

xxxx

Terug
Bovenaan