KLUSBABES 16

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2008 20:02:25'));

Happy; nu te laat maar heb je geeneens sterkte gewenst voor de begrafenis

Happy; bedoelde dit  gezichtje eigenlijk:

nou ff snel bijgelezen was echmaar het was  super veel,
LINDA: hoop voor je dat het raak is maar meestal zegt je gevoel al genoeg he.... maar we duimen nog steeds voor je.
HAPPY: hoop voor je dat je   niet nog meer ellende krijgt de komende tijd en alleen maar positieve en leuke dingen (zoals een zwangerschap)
KRUIMELS: jij vroeg of dat ik veel last had van mijn crohn en wat ik er aan doe met eten.. ivm. je vriendin. ik moest zelf uitzoeken waar ik wel en niet egen ko en dit heb ik gedaan, je moet wel een beetje uitkijken met je voeding en natuurlijk erg naar je lichaam luisteren. als je nog meer wil weten dan roep je maar. ik heb op het moment hele goede medicijnen en daardoor is mijn ziekte met ups en downs redelijk stabiel.
CHARLOTTE: al getest???
LOTH: welkom
MAMOETJE: je snapt wel dat ik het niet lullig bedoeld heb met dat werken allleen dat is mijn mening, maar snap het nu wel als iemand met ook een darm ziekte snap ik als geen ander dat je savonds doodmoe bent.
RIMKE: zelfmoordnijgingen dat moet je niet doen he.......
APRIL: hoop dat het wat beter gaat met je rug.... erg vervelend.

voor de rest ga ik ook ff yvon lezen.... ff lachen denk ik..
ik ben echt ziek geweest de laatste 2 dagen vanmorgen iets langer op bed gelegen en daarna ging het weer en nu ben ik weer top gelukkig want we zijn net aan de klusperiode begonnen.... zou niet goed zijn had echt geen zin van de week,
nou maandag naar de accupunctuur, morgen ben ik hier niet moet altijd werken zaterdags en savonds visite en zondag ook voor het trouwalbum te kijken...
gister nog wel naar de kapper geweest, mijn haren waren bijna zwart en nu heb ik ze lichtbruin met blonde plukken is ff wennen maar vind het wel mooi.....

groetjes anoeska

Anouska; fijn dat t weer beter met je gaat, vooral nu de klusjesdagen er weer zijn haha

Ik ga volgende week ook naar kappertje, alleen even bijknippen. Laat haren weer langer groeien. Weet nog niet wat ik met kapsel wil tijdens bruiloft, maar met lang haar kan je dan wat meer

nou heb me net suf gelachen op het topic yvon,
maar ben nu emotioneel in de war doe ik soms alles verkeerd, moet ik aanhe t plafond gaan hangen, sinterklaas bestaat?? kerstman ook? en mijn man moet ook nog ff aan de enkels schudden, haha...... weet nu waarom ik nog   niet zwanger ben.....

liefs anoeska

Terug
Bovenaan