KLUSBABES 16

ha bieb,

vind ik ook hoor toen ik mijn man leerde kennen had ik heel kort haar,
maar ben snel daarna begonnen met sparen met me haar, en nu is het redelijk lang, inmiddels wel een paar keer lang korter, enz. enz.
met mijn bruiloft hing mijn haren net over de schouder maar wou heel graag krullen, dus toen heb ik er extensions in laten zetten, want mijn haar krult heel hard, maar nu was het super mooi..

Phoebe: Bureau assistent op een marketing bureau. Klinkt echt interessant. Heb voorheen 6 jr op reclame bureau gewerkt op media afdeling, en was erg leuk.  (ontslagen met 5 anderen wegens  'bedrijfseconomische redenen')  Dit is een andere vacature, maar wel leuk weer in die richting te werken

anous; heb nooit echt kort haar gehad, wel altijd over schouders. alleen laatste jaren elke keer korter, tot op schouders. Nu weer laten groeien, maar dat wilde ik al voor bruiloft plan. Wel zag ik laatst weer foto toen t korter was, en vindt ik toch wel erg leuk! toch maar weer knippen? haha

Haha geeft niks hoor bieb........succes met solliciteren meid !!!!

Loth, vergeet helemaal door het yvon verhaal welkom tegen jou te zeggen....dus bij deze welkom !!!!!

Terug
Bovenaan