KLUSBABES 16

Wat een dolle boel hier...we maken vrienden op dit forum...ahum...

Nog even over de lenzen..heb nu ook wel een bril maar heb hem alleen maar op in bed om tv te kijken. Hij is niet echt meer op sterkte dus gebruik ik hem eigenlijk niet meer. Ik zit er nu dus aan te denken om een nieuwe bril te kopen en die dan echt hele dagen af te wisselen met lenzen....maar vind het lastig want wil eigenlijk geen bril. Laseren vind ik te duur, ga ik pas doen als het wordt vergoed door de ziektekostenverzekeraar (nooit dus).

Heb net lekker gedoucht, mezelf even weer toonbaar gemaakt, haren gewasen, ontharen, bodylotion....m'n huid was zo droog, leek wel een olifant! Nu helemaal schoon met Storm (onze rode kater) op schoot...knorknor...

Happy...pffff heftige dag gehad...XXX

Had ik trouwens al verteld dat m'n konijn is weggelopen? Bliksem (ja zo heet ze) heeft zichzelf uit haar hok/ren geknaagd en loopt nu al 2 dagen door de buurt. De hele buurt is al op zoek maar niemand krijgt haar te pakken....grrrrr....

XXX

he pip!

Lekker schoon en onthaard.................poesje lekker op schoot, heerlijk toch!
Zelfde scenario als hier, met een bak m&ms.

Wat vervelend dat je konijn ontsnapt is! Heeft even de lente in zijn bolletje, en doet zijn naam wel eer aan geloof ik!

hihihi! En we hebben idd geen vrienden gemaakt op het forum denk ik, maar er reageert nog niemand..............

Leuk man beetje herrie schoppen op het forum...wiihihihihi....

Straks als m'n mannetje thuis is gaan we nogeven naar m'n ouders....volgens mij komt ie eraan.......ja het is hem!!

(mmm...vast een vaag berichtje van mij hihi).

Ben er morgen weer!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan