KLUSBABES 16

Hoi meiden,

Ook ik heb even Yvon haar topic gelezen ik heb me rot gelachen! Jeetje wat een muts! Maar geloof inderdaad niet dat we vrienden maken hahaha!
Vind het een beetje lastig om op jullie te reageren er wordt hier zoveel gekletst dat ik het allemaal al weer klijt ben sorry! O ja alleen van het ontsnapte konijn is me bij gebleven, vervelend zeg! Nou meiden ik moet maar eens even bij gaan lezen.

Liefs Loth

Hey Loth, nogmaals bedankt voor eispronghersenstofjesverhaal hahaha, en welkom bij de klusbabes haha
Maar ik zit dan nog nee 16 klusbabes hier, ik ben volgens mij bij 11 of 12 ingestapt en het blijft moeilijk hoor om alles bij te houden, maar ik hoop dat je het gezellig vind hier!
Om nog even terug te komen op dat eispronghersenstofje, weet je nog waar je dat gelezen heb, ikkan er niks over vinden!.

Liefs Phoebe

Pip!!!!
Die was grof...........hahahaha!! Phoebe wilde het ook al plaatsen maar heeft het wijselijk niet gedaan, gelukkig hebben we jou dan nog!
Wahahahaha!
Ik ga er ook mee kappen!

Loth: ik bewonder je moed om het bij te willen houden, maar geeft maar op meid, het is kansloos!!!
Whihihi!

Welterusten allemaal meiden!!

Terug
Bovenaan