KLUSBABES 16

jeetje mina, whaha ik heb eerst even gereageert op het "Yvon topic".
wat zijn jullie weer bezig meiden, moet toegeven dat ik weer erg gelachen heb, pppfff.
wou niet reageren, maar heb het toch even gedaan toen ineens een of andere meid pip begon af te zijken, whaha.
verder moet ze het maar uitzoeken die Yvon, ppffff word je toch moe van!!!!

loth, alsnog welkom meid, dus je bent 24 jaar, zoontje van 2 jaar en 8 maanden.
hoe heet hij trouwens?
en je bent gisteren weer ongi geworden, dus gaat nu voor ronde 3 voor je 2de kindje.
ik heb alles opgeslagen op m'n harde schijf, ( harde schijf in m'n hoofd bedoel ik, haha)
hoop dat je je thuis gaat voelen hier, en dat gedoe van Yvon, zo zijn we echt niet hoor.
iedereen kan z'n vragen hier altijd kwijt, maar die Yvon hebben we even meer dan genoeg van, hoop dat je het begrijpt?!
Ps: ik hou altijd een papiertje bij de hand als ik ga lezen hier, even snelle notities maken dat helpt echt, anders is het niet bij te houden hier, haha.

linda, drukke dag gehad gister meid?! lekker de boel weer schoon voor het weekend.
wat was precies een vormsel ook alweer, sorry ben niet gelovig.
hoop niet voor je meid dat de kramp je aankomende ongi is, maar zoals je zelf al zei: waarschijnlijk zit ie eraan te komen.
morgenvroeg toch maar een testje ertegenaan en als deze negatief is dan moet je je maar gewoon gaan bezatten morgenavond als troost.
duim wel voor je hoor, dat hij morgen toch positief is.
was het gezellig vanavond met je vriendin?

happy, zo jij hebt het lekker laat gemaakt meid!
fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. wolter kroes, kan er ook een enorm feest van maken, ik heb hem ook eens gezien in het echt.
het was een moeilijke dag voor je vandaag he, wat klinkt dat ook hartverscheurend als zijn moeder zo zegt dat ze haar zoon kwijt is nu. ppffff. dat gun je echt niemand om je kind kwijt te raken. jeetje!!
ik hoop dat je vader er niet teveel last van heeft gehad, toch erg confronterent.
hoe is het nu met je katertje meid, foei!! veels teveel gedronken he? haha.

rimke, wat leuk meid dat jullie lekker uit eten zijn geweest met z'n tweetjes.
en toch al meer in de babykamer aan de slag als je dacht, blijkbaar heeft je mannetje het er ook aan toe, haha. lief van hem toch?!
meid geniet van je 2 weekjes vrij, je hebt het verdiend!!!

bambi, ondanks dat jullie het vandaag al gevierd hebben, alvast gefeliciteert met je mams.
whaha dat verhaal met die prullenbak. wat moet je vriendje ook in een deuk gelegen hebben. zijn inderdaad vast je zwangerschapshormonen. wie is er normaal gesproken nou boos op een prullenbak, haha.
wat leuk, jij ook een grote bos bloemetjes van vriendjelief en nog wel op je werk bezorgd, hij houd vast heeeel erg veeel van je!

mamoetje, gelukkig dat je het niet erg vond om er even over te praten.
hoef verder ook niks meer te weten hoor, wou gewoon even wat info voor mijn vriendin. dank je wel in ieder geval!
heerlijk he lekker uitslapen, m'n vriendje was me vanmorgen vergeten wakker te maken, dus ik werd ook pas om 10:00 wakker, heeerlijk.
morgen moet ik de wekker weer zetten op 8:00,   gaaaaaapppp!!!

jaq, jij lekker weekend meid, ga er van genieten he!

pip, he lieverd. heb even garant voor je gestaan hoor op dat topic, er begon iemand even vreselijk te zeuren tegen jou, en dat pikken we natuurlijk niet, hahahahaha.
lekker lang weekend meis! heerlijk voor je!
ik was niet in emmen vandaag, lekker thuis een heleboel gedaan.
paardenstallen uitgemest, en de hele deel opgeruimd, alles is weer picobello!
dus je hebt 2   nieuwe bh's, ik vind dat ook altijd erg lastig om te kopen.
ik vind mijn oude altijd het lekkerst zitten, haha. zal wel het gevoel zijn.
gelukkig heb je er 2 kunnen vinden.
ik moet morgen werken en dan heb ik ook weeekend.
jij erg veel plezier op de tuinbeurs morgen in groningen.

april, gelukkig heb je beter geslapen dan afgelopen nacht! das ook erg slopend   anders.
ik hoop dat je wat baat bij de fysio gaat krijgen, echt balen dat die versleten tussenwervelschijf weer zo opspeelt. ik weet wat je voelt meid!
sterkte! en als het niet gaat met werken dan wel op tijd stoppen he!

shit, zie net dat het programma van de wasmachine weer niet helemaal heeft uitgedraaid. m'n broek die ik morgen aan wil wou ik nog even snel wassen en in de droger doen, maar die stomme wasmachine gooit soms het programma eruit.
nou moet ik nog 18 minuutjes wachten voordat ik hem in de droger kan doen, ggrrr.
zit nog even beneden dus, vriendje zit op de bank is er net weer.
en ik zit aan de chocoladepaaseitjes, praline gemengd wit, melk en puur, mmmmm.
geloof dat ik de witte het lekkerst vind vandaag, haha.
kreeg een vaag telefoontje vandaag van kennissen van ons, of we volgend weekend langs konden komen. hij klonk heele rg vrolijk en wilde ons wat vertellen, nou ben erg benieuwd. het zijn al oudere mensen die al een kind van 20 hebben, en aangezien zij haar kippenhok niet meer heeft, kan ze onmogelijk zwanger zijn, ze zijn  ook al over de 50 haha. ben wel benieuwd wat dat nou kan zijn.......
hebben jullie enig idee?
trouwens een oud klasgenootje van mij, ooit een hele goede vriendin (nu niet meer) die was 17 februari uitgeteld, en las net op de hyves dat ze gisteravond op valentijnsdag een meisje heeft gekregen, marissa. toch leuk voor haar.
morgen moet ik weer werken, na 3 vrije dagen, ppffff dat valt niet mee dan he.
maar op zich een erg leuke dag hoor de zaterdag, allemaal vrolijke mensen.
en mijn oude collegaatje, die altijd op de zaterdag werkte bij ons die heeft beloofd dat ze morgen nog evenlangs zou komen, dus leuk!!!!!!
verders, geen schokkend nieuws of gebeurtenissen.
ga zo m'n bedje in en ik ben er morgen wel weer denk ik.
slaap lekker lieverds!
xxxx kruimels

Hoi kruimels,

Ik begrijp het wel hoor jullie zijn een hechte groep en ik weet verder niets over die Yvon maar jullie zullen je redenen ervoor hebben. Ik heb wel lullig gereageerd op dat topic en achteraf had ik zoiets van oeps dat ging me wat te ver dus heb mijn exuus aangeboden vond ik wel zo netjes.
Mijn zoontje heet Thijmen trouwens. Heerlijk mannetje en super aan het peuterpuberen hahaha. Ik ga nog niet echt op voor ronde drie. Heb nu al 4 dagen wat bruinverlies en gister werd het donkerder dus ik ging ervan uit datik nu wel ongi zou worden maar niet dus. Vandaag is het zelfs weer minder. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Wacht dus nog steeds af. Ga er wel van uit dat ik ongie wordt maar ja geen bloed is nog altijd hoop he?

Liefs Loth

hoi meiden,

hihihi ik wel enorm gelachen om jullie hoor. en heb het topic van yvon ook gelezen. heerlijk voor de buikspieren.

loth leuk nog een mamma erbij nu ben je samen met linda, die heeft ook al een zoontje.
verder ben ik al zwanger en april, sterretje, rimke, essy en linda2. forgive me als ik iemand vergeet. we blijven gezellig bij de babes hangen.

sorry meiden jullie hebben iets van 5 pagina's vol geluld , ik vind het gescheten met jullie hahaha. ga me bedje opzoeken en jullie zien we wel weer verschijnen.

xxx Bambi

Dag meiden,

Ik heb er snel doorheen gelezen en amaj amaj (zoals de belgen zeggen) Dit tempo is echt niet bij te houden. Ik las dat jullie oorlog op het forum zijn aan het voeren met yvon. Wordt dit het pony 2 verhaal? Ik heb het niet gelezen, ik krijg dit topic geeneens meer bijgelezen, whahaha.
Verder las ik dat we pip kunnen bewonderen in de etalage én dat haar konijn er vandoor is? Happy is overgestapt op wijn en ik nu pas snap waarom zoveel vrouwen wijn drinken. Bambi flinke progressie maakt in haar huis en Rimke een start maakt met de kamer.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de reacties op de kamer. Kruimel, je vroeg de kleur van de meubels: créme met beuken. En iemand vroeg me vanavond of ik al was begonnen.  Nee, ik had vandaag langer doorgewerkt, omdat ik nog wat zaken af moest krijgen en daarna heb ik de eerste 3 afleveringen van baby te huur gekeken. Dus dat wordt morgen pas.
Wie van jullie kijkt dat trouwens ook? Schitterend dat stel dat na 2 dagen uit elkaar ging. Of die saphia en vriend, hoezo communnicatieproblemen? En echt ik heb nog nooit zo'n lui vrouwelijk varken gezien. Die jongen is veel te goed voor haar. Ik denk dat de adhd-er voorlopig wel even afgekickt is, hihihi. Al komt hij met zijn vriendin een stuk stabieler over dan voorgenoemd koppel. En die andere 2 koppels komen ook redelijk normaal over. Ik ben benieuwd hoe het de volgende uitzending eruit gaat zien.

Volgende week wordt het zo'n drukke week met allemaal van die korte afspraken. Je bent er meestal snel vanaf, maar hoe vaak mensen van bedrijven niet zeggen 2 uur en dan kan het ook een uur later worden. Oa de schilder zal langs komen en allemaal na werktijd als je denkt, ik heb die afspraak meteen erna gepland en dan een dutje. Nee, ik heb die afspraak meteen gepland en die h....fter komt pas 1 uur later en nu heeft het geen zin meer om te gaan pitten.
Ach ja, ik moet even wat agressie-hormoon van Bambi overnemen. Trouwens Bambi, ik heb er al zo'n 2 weken geen last meer van, helaas. Het was wel fijn voor op het werk.

@pip en bieb , echt waar????
Jeetje wat heb ik moeten lachen om jullie verhaal. Het was niet zo heel aardig, maar jullie waren zeker niet de enigen. Maar dat vond ik eigenlijk ook bij de reactie van lotje naar pip. Ik heb er toch even op gereageerd. Want je kunt niet op een persoon reageren terwijl er 6 opmerkingen hebben gemaakt. R-E-S-P-E-C-T for all

goeiemorgen meiden

zo ik las dat er een paar wat bij yvon haar geweldige topic hadden gezet ik dat zometeen effe lezen, ik wilde gisteren ook wat neerzetten maar ik dacht laat maar want dat gaat er toch niet in bij haar, ik ben heel beneiuwd naar jullie reacties

en ik heb getest vanmorgen en zoals ik al had verwacht was die negatief, maar ik heb wel zere tieten en kramp en buikpijn, maandag moet ik toch de gyn bellen voor de uitslag van me bloed dus ik zie wel en vanavond ga ik lekker aan de rol haha
zo ga weer even bij lezen want jullie hebben een hoop gekletst

Pip: je hangt in een etalage met jullie trouwfoto's hahah wel leuk ben je door iedereen te bewonderen

xxx linda

anoeska; een ander kleurtje het klinkt leuk altijd effe wennen als je je haar gekleurd hebt, en gelukkig voel je je alweer wat beter

happy: gelukkig is de crematie achter de rug en heel begrijpelijk dat je pa het te kwaad kreeg vooral als er steeds door de dominee over kanker wordt gepraat dat is heel confronterend

ik ben het alweer kwijt meiden jullie hebben een hele hoop aan het kletsen geweest haha

xxx

Terug
Bovenaan