KLUSBABES 16

kruimels: ik ben ook wel benieuwd wat die mensen te vertellen hebben haha ik kan ook ggeen idee bedenken haha

nou meiden ik ga eerst eventjes de was buiten hangen en daarna het topic van yvon lezen want jullie hebben we nu wel heel nieuwsgierig gemaakt

xxx linda

ik heb ook maar eventjes een reactie neergezet bij onze geliefde yvon
ik heb neergezet dat ze zich niet zo druk moet maken en dat ze elke dat die therometer in haar reet moet gaan steken en dat als je ze eerlijke antwoorden niet kan waarderen dat ze dan de volgende keer eventjes moet gaan nadenken voordat ze weer een topic opent

Vanmiddag naar een verjaardag van me neef zijn zoontje die is 3 geworden en dan om 19.00 uur naar de kroeg vanavond

xxx linda

Ha linda,
En ook vroeg op? Ik ook. Ik ben de halve nacht aan het draaien van mijn ene zij naar de andere en dan weer op mijn rug. Ik lag er gisteren erg laat in en ik dacht uit te kunnen slapen, maar ik heb zo'n last van mijn rug.
Lekker kleertjes buiten hangen, het is dan ook heel mooi weer, tenminste op het zicht. En weer een verjaardag? Druk, druk, wel leuk voor joey.

Meidne, heb geen tijd om te reageren verder moet naat mn werk !!!! Aardige bedoening bij het topic van yvon ! We hoeven niet bang te zijn dat er hier nog nieuwe mensen bij komen haha

Kus happy

Dames, heb even mijn excuses aangeboden aan yvon...ik wilde niet zo'n herrie schoppen op dit forum maar er gewoon een grapje van maken...

Lief dat jullie voor me opkomen! STELLETJE SCHATTEN!!

BEn weg want hoor eigenlijk al in de auto te zitten maar moet m'n haar nog fohnen en make-uppen!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

Terug
Bovenaan