p.s meiden.
ik had het al eens eerder gemeld. vind het wel welletjes met nieuwe meiden en ik hou al helemaal niet van dubbel (spionnen) die dus in twee groepen kletsen.
ff voor de duidelijkheid of je klets met de Klusbabes of je klets niet. zo zie ik dat hoor. we kunnen niet voor iedereen aardig zijn, en onze meningen worden niet gewaardeerd is wel te merken.
zal het nog duidelijker zeggen. loth je klets bij die wane2be ofzoiets, en waarschijnlijk al langer als hier. daar zitten ook de meiden die gisteren fel reageerden op onze pip op het topic van yvon. nadat jij te horen kreeg van lotje van jou groepje dat ze het te ver vond gaan , toen was jij ook om en heb je sorry gezecht. prima, maar ik vind het meeloperij.
wij klusbabes zijn te hecht om zomaar ff aan te waaien en vooral niet om ff info door te brieven. miss doe je dat helemaal niet , gelukkig maar, maar zeg het ff op voorhand.
miss dat de andere babes er mega anders over denken, maar ik ben voor een klusbabes ledenstop.
zo zwangerschapsagressie he, kan er niks aan doen als het stom overkomt, maar dit is MIJN MENING en daar moet iedereen maar mee dealen.
xxx Bambi