KLUSBABES 16

Nou pip en happy,
dat was poppetje gezien, kastje dicht. Maar goed, schiet idd maar op voordat jullie te laat komen.
Ik zal nog eens lezen wat jullie nu weer hebben geschreven.

Zo weer bijgelezen. Ik zag nu staan dat pip de info van mij heeft. Nou, pip, gelukkig was het niet zo'n ruwe enkel-vasthoud-avond

Trouwens, ik heb dinsdag de 3d-echo (oftewel de pret-echo) Ik ben benieuwd. Van de week was er een documentaire over de zwangerschap bij discovery en daar zag je ook 3d-foto's.
Heeft iemand het voorstukje van de pfaffs gezien dat maandag op is? Lindsay moet bevallen en terwijl ze door het ziekenhuis lopen is ze aan het huilen van de zenuwen/angst. Kon ik wel zijn. Tjee, waar het hart vol van is. Nou, ik kijk ook nog gewone tv hoor, niet alleen baby-tv

goedemoggel meiden,

zo bambi komt haar bed uitrollen en lijk wel een wrak. net als sterretje pijn in me rug bleggg. dat word dus rustig aan doen vandaag. wou eigelijk stofzuigen hier en dan naar me man in het huis, maar stel het maar ff uit tot morgen. miss ga ik wel shoppen ofzo, moet nog opzoek naar een behangetje en een nieuwe positiebroek is ook welkom.

meiden echt waar heb express niet gereageerd op yvon, want dan word ik deficitief verwijderd ofzo, denk dat ik indd nog te veel agressie in me heb, vooral na haar laatste reactie dat we te kinderachtig zouden zijn. grrrrrr

ga eens ff surfen, kijken of ik daar rustig van word.

xxx Bambi

p.s meiden.

ik had het al eens eerder gemeld. vind het wel welletjes met nieuwe meiden en ik hou al helemaal niet van dubbel (spionnen) die dus in twee groepen kletsen.

ff voor de duidelijkheid of je klets met de Klusbabes of je klets niet. zo zie ik dat hoor. we kunnen niet voor iedereen aardig zijn, en onze meningen worden niet gewaardeerd is wel te merken.

zal het nog duidelijker zeggen. loth je klets bij die wane2be ofzoiets, en waarschijnlijk al langer als hier. daar zitten ook de meiden die gisteren fel reageerden op onze pip op het topic van yvon. nadat jij te horen kreeg van lotje van jou groepje dat ze het te ver vond gaan , toen was jij ook om en heb je sorry gezecht. prima, maar ik vind het meeloperij.

wij klusbabes zijn te hecht om zomaar ff aan te waaien en vooral niet om ff info door te brieven. miss doe je dat helemaal niet , gelukkig maar, maar zeg het ff op voorhand.

miss dat de andere babes er mega anders over denken, maar ik ben voor een klusbabes ledenstop.

zo zwangerschapsagressie he, kan er niks aan doen als het stom overkomt, maar dit is MIJN MENING en daar moet iedereen maar mee dealen.

xxx Bambi

linda; helaas neg. getest. Ben benieuwd maandag

Pipstip; is je konijntje al terug?

Bambi; van mij mag iedereen aansluiten maar het wordt wel erg veel. Ik denk dat de vaste leden wel blijven hangen, sommigen wippen er even tussendoor en houden t voor gezien.

Haha die topic van Yvon. Ze heeft zelf reactie gezet. Lullig misschien dat we zo reageren maar ze vraagt er zelf om.

Vanmorgen onder zonnebank geweest, even de boel een beetje lenteklaar maken....
Klusdagen zijn al weer over, ben benieuwd...

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 08:34:01'));

ik heb ook maar eventjes een reactie neergezet bij onze geliefde yvon
ik heb neergezet dat ze zich niet zo druk moet maken en dat ze elke dat die therometer in haar reet moet gaan steken en dat als je ze eerlijke antwoorden niet kan waarderen dat ze dan de volgende keer eventjes moet gaan nadenken voordat ze weer een topic opent

Vanmiddag naar een verjaardag van me neef zijn zoontje die is 3 geworden en dan om 19.00 uur naar de kroeg vanavond

xxx linda

Terug
Bovenaan