KLUSBABES 16

he meiden!

ik zit me toch op te vreten op t topic van yvon...
zijn wij net weer een beetje "normaal" bezig... Komt die corine weer tussen door met k*t opmerkingen!!! Ik kan dat echt niet uitstaan!
Als ze nog 1 ding zegt, kom ik om de hoek!!!
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

hihi... zo dat ben ik ook weer kwijt!!

Liefs Jacqy

Ha leuk jullie zijn er nog! Jacqy adem in en uit meid, en hou je in he!

Rimke wanneer gaan jullie nou ook alweer op vakantie, sorry hoor!

En meiden verder nog iets gedaan vandaag?

Oja Linda; succes he morgen, hoe laat belt de gyn?

Zo! Heb net mijn lieve vriendinnetje uit oostenrijk even aan de telefoon gehad!
Wordt altijd weer helemaal vrolijk van haar! Is zo positief, ongelooflijk!
Heeft net in twee maanden twee miskramen gehad, super vruchtbaar dus, maar het blijft niet zitten..........super lullig/verdrietig natuurlijk. Maar zij heeft de instelling van, we hebben al een kindje, daar zijn we super blij mee, en lukt het dan lukt het, zo niet, is het ook goed!
Knap vind ik dat hoor!
Hebben een dagje afgesproken, en dan ga ik lekker bij haar langs, we zijn toch in de buurt! Gezellig!!!

En meiden, laat die topics nou maar, die corine is geloof ik toch   niet voor rede vatbaar en zit nu gewoon te rellen. Haar stukjes barsten van de taalfouten, dus we gaan er maar vanuit dat ze gewoon niet beter weet, en dat   ze zich zo aangesproken voelt, omdat ze zelf dom is................sorry!!!

wat leuk Rimke dat je met haar hebt afgesproken en inderdaad wat knap dat ze zo positief is zeg. Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?

Jacqy; Luister naar onze mona meid.

hihi rimke, dat is een goede over haar! hihi
Wat erg voor je vriendin zeg! Maar wel knap van haar dat ze zo'n positieve instelling heeft!
Weet niet of ik dat zou kunnen hoor! Wel gezellig dat je er een dagje langs gaat!

O gezellig, jullie zijn er nog!

We gaan 7 maart rijden, nog drie weekjes dus........hoera!! Ben een echte wintersportfreak en kan het hele jaar naar de sneeuw uitkijken (het tegenovergestelde van Linda dus......hihihihi!) en ben zo blij dat ik dootje weer ga zien! Heb er zulke leuke herinneringen liggen, dat komt dus helemaal goed!
Verder heb ik vandaag helemaal niets gedaan?
Jij dan APril? Lukt het wat met je rug? Heb je nog een frisse neus kunnen halen??
Jacq! hou je in, spui het hier maar! anders wordt het weer van kwaad tot erger!

Terug
Bovenaan