KLUSBABES 16

Linda: je doet niets verkeerd maar laten wij ons ten opzichte van Corina even volwassen opstellen. Met de andere meiden valt prima te praten, maar Corina vind het nodig om hier steeds in tebreken terwijl we volgens mij hadden afgesproken dat niet meer te doen........
Laat haar maar gaan, het was net weer een beetje gezellig!!!

wij hebben vanmiddag zo heerlijk gewandeld met dit super mooie weerjte, het was wel wat koud maar goed daar kan je je tegen kleden, daarna nog eventjes bij me schoonouders geweest effe een koppie thee gehaald
heerlijk ik kan niet wachten tot het weer 25 graden wordt

xxx linda

Rimke; het enige wat ik heb gezegd is dat ze op een ander topic over ons lullen maar dat mag schijnbaar wel en ik heb gezegd dat wij daar niks om geven, dus in mijn ogen heb ik niks verkeerd gezegd, maar ik ga er ook niet meer op reageren, pfff wordt daar zo moe van hahaha

xxx linda

over 23 dagen ben ik alweer jarig joehooeeeee, dan wordt ik 30 wel oud hoor hahahaah, het wordt alweer de tweede verjaardag zonder me mamsie daar zie ik wel elk jaar tegenop hoor, maar goed het is niet anders, ik had vrijdagmiddag in ene weer zo'n middag dat ik steeds maar aan het janken was maar gelukkig gaat het weer

xxx linda

lieve linda, laten wij nou geen ruzie met elkaar maken, dat is precies wat die troela wil!
Ik val jou niet aan, ik vind alleen dat wij de meest wijzen moeten zijn! Je hebt niets verkeerds gedaan maar zij gaat er meer op door...............ik ben er ook zat mee.........

Jij bent bijna jarig!!! Hoera!
Ga je het uitgebreid vieren??
En je hebt lekker gewandeld? Het is harstikke koud ja, hoe lag de altijd mooie dijk er bij???
En morgen om half 12 bellen! Spannend! Jij hebt echt het ideen dat er niets is deze maand??
Dikke kus voor jou!!!

lieve rimke: wij krijgen geen ruzie met elkaar hoor, dan moeten ze wel van goede huizen komen,
Ik ga me verjaardag wel vieren voor familie en op een zaterdagavond voor me vriendinnen want het pas niet allemaal tegelijk in huis haha
op de dijk zag alles er heel mooi uit maar het was ook gewoon een top weertje vandaag

Ja morgen de gyn bellen, tja ik weet het niet ik hou mezelf maar voor dat het weer niks is deze maand maar ik heb nu steeds van die megakrampen in me buik echt vanaf me middenrif tot aan me schaambotje zeg maar en dan gaat het weer weg en dan komt het weer, ik durf eigenlijk niet te hopen, en ook omdat ik gisteren een negatieve test had, maar ja ik hoor het morgen wel,

xxx

Terug
Bovenaan