he meiden,
zohee ik weet niet of iemand het door heeft maar we zijn 10 feb. met nr 16 begonnen dus we gaan binnen 10 dagen naar de volgende, dat is echt heel veel.
nu is er wel het een en ander voorgevallen van de week, kan me er iets bij voorstellen. wat wel jammer is is dat dus de echt belangrijke dingen dan vergeet.
linda morgen de uitslag van het bloed.
sterretje van de week of volgende week een 3d echo
april nog goed last van haar rug.
rimke in goede voorpret voor de wintersport
kruimels gezien en jacqy en phoebe en bieb. gut en dan ben ik de boel weer kwijt.
geloof dat de rust is wedergekeerd en ga niet meer reageren op een ander topic. ookal ging het ook ff over mij, voel me daar te goed voor, hahahah
tuurlijk zit ik te koken achter me pc of me rot te lachen om jacqy en april en linda hoe jullie de nieuwe verwelkomde . kijk ik noem dat gewoon humor en neem aan dat een ieder daar om kan lachen, behalve natuurlijk als je het zelf bent .
goed we gaan pogen om het gezellig te houden, bij zeer persoonlijke aanvallen, kan ik niet garant staan hahaha
hier alles een beetje rommelig van binnen. heb al heel de middag last van maagzuur en voel me een beetje wiebelig. en soms heb ik het idee dat de kleine flink protest aan het voeren is en krijg ik een schok ofiets, maar leg ik me hand op me buik, komt er nog niet echt een reactie hahah. gossie ben al bijna op de helft, nog een weekje want we zijn vandaag prescies 19 wk onderweg.
het huisje doen we nu lekker rustig aan, het idee dat we eigelijk volgende week zouden verhuizen whahaha, dat hadden we echt nooit gered. de huiskamer is nu af kwa verf en behang. die kan dus binnenkort aan de schoonmaak.
verders vandaag begonnen in de slaapkamer met behang, jammer dat het ff een klote lijm en muur is, dus plakt het niet zo. maar goed dat is me mannetjes afdeling.
ik heb vanmidag de plinten in het bijschuurtje geverfd en miss dat ik daarom nu een zere rug heb, tja wie gaat er nu op zijn knieen en een dikke buik plinten verven. ach ja dat doet bambi, want wie doet het anders he. hihihi. morgen lekker rustig aan , hoop ik.
Ik volg geen boer zoekt vrouw. baby te huur heb ik wel eens gezien, miss vanaaf wel kijken. want we kijken ook altijd de lama's en dat komt ervoor. maar wou eigelijk ook alles is lievde gaan kijken, die heb ik ook al een eeuw liggen. kan miss ook nog ee nnieuwe afl. van lost kijken die me mannetje klaar heeft, maar wacht liever op nr 4 erbij , kan ik er namelijk 2 tegelijk kijken.
pfff ik ratel maar door, tja heb je welleens.ga nu stoppen voor ff dan.
xxx Bambi