KLUSBABES 16

lieve schatten ik ben er eventjes vantussen ik kom straks nog wel eventjes kijken hoe het hier aantoe gaat ik ga nu eventjes naast me mannetje zitten
voor iedereen een hele dikke lief he haha

xxxx linda

wat ik wel vervelend vind is dat "ja maar ' je weet wel,  het laatste woord.
of mogen we het hier niet meer over 'de discussie' hebben.
want kan er toch wel een beetje pist om worden. grrr.
(lees: ander topic)

Linda; succes he morgen!

Bambi; Rommelt het, leuk zeg, voel je die kleine dan? Het duurt wellicht nog wel even voordat je hem van buiten voelt hoor. Ik voelde dat eerst ook niet (alleen van binnenuit).

Jacqy; Fijne   avond meid

Rimke;

maar goed, laat het wel van me afglijden, anders nemen mijn monster hormonen het weer over vanmezelf en dan sta ik niet voor de gevolgen in.

en rimke schat ik wil jou goede mona werk, natuurlijk niet te niet doen he.
jacqy en linda ook fijne avond he.

xxx Bambi

lieve bambi!
Spuien hoor, ze zou hier niet meer komen dus het kan gewoon, en als ze wel komt heeft ze zich niet aan haar belofte gehouden...........
Vertel maar op dus!

he april,

ja geen idee of hetdie kleine is. we oefenen s'aovnd wel eens. dan legt me man zijn hand op me buik en doet dan heel zachtjes met zijn vingers een paar tellen trommelen en dan stil houden. dan voel ik soms alsof er iets voorbij zwemt of een soort rammelde maag gevoel alleen dan in je buik. snap je. ik vind het maar vage shit en indd voel je nog niks van buiten.

wanneer voeldij jij het bewegen ? en voel jij hjet wel van buiten al. want hoever ben je nu. 22 ofzo ?

xx Bambi

bambi hou er zelf dan ook over op!en tuurlijk mag je het er over hebben hier op je eigen topic,maar wij vragen hier allemaal om vrede.blijkbaar neem jij daar geen genoegen aan.

pache man!
en succes verder met jullie allemaal en jij bambi met je zwangerschap(ps;dit is gemeend en niet om te slijmen)

het gaat jullie goed!

ja rimke vond het ff vervelend dat corine nog ff een klein steekje onder water gaf net aan het einde. alsof ze toch persee het laatste woord moet hebben ofzo.  maar linda gaf haar een digitale knuffel, dus ik vind het oke nu. want het ging om linda en jou geloof ik.

het is prima, geen woorden meer vuil aan maken.
ff wat drinken pakken heb een dorst joh.

xx Bambi

Terug
Bovenaan