KLUSBABES 16

ik heb gisteren nog gegeten in Schiedam in eetcafe Baumann..

Was wel gezellig..

Maar ben elke zaterdag in Rotterdam en omstreken.. Nog dichterbij..

Ja mij maakt het niet uit om de dag.. al gebeurd dat de helemaal daar straf je mij niet mee.. hihi.. VOlgens mij zijn we een van de weinige stellen waar de rollen omgekeerd zijn.. hihi..

Meiden ik ga me pc afsluiten.. Ik ga nog ff saus halen voor de macaroni en oja lijkt me ook handig macaroni zelf.. hihi.. en dan koken.. misschien dat ik tussendoor nog ff kom..

Meiden fijne avond!!

xxx Mamoetje

hey meiden

rimke; haha een luie dag, en ik heb volgens mijn gyn woensdag mijn nod uitgaande omdat ik op dag 19 me eisprong heb gehad, en hij zei en dat heeft ie nog nooit erbij gezegd dat ik anders als ik het niet word volgende week een test moet laten doen, maar ja

happy: hahaha je ouders geen bankstel gevonden maar jij wel een lamp, mooi dat ie mooi bij je staat

bambi; geniet lekker van je luie avond meid, en zolang je niks in het huis kan doen hup met de beentjes in de lucht

mamoetje: je woont dichtbij happy in de buurt las ik dat is leuk, en waar moet je voor repeteren als ik vragen mag of lees ik daar nou overheen

xxx linda

ik hoef met joey niet meer terug te komen voor zijn exzeem, ik moet het nog 1 week 2x per dag insmeren met die hormoonzalf en daarna wanneer het erger wordt
ik heb ook gelijk mijn bloeddruk even laten meten en die was perfect, 120/70 dus daar was ik wel tevreden over

xxxx linda

Jeetje mamoetje, had ik dat geweten dat je gisteren in schiedam was, was ik op zeker ff komen gluren haha. Volgende keer melden hoor als je in de buurt bent ........

Liefs happy

Hey linnie, das fijn dat je niet meer met die kleine terug hoeft he !!!! Wat een keurige bloeddruk zeg .......kom gelukkig nu ook al aardig in die buurt !!!!

Kussss happy

Terug
Bovenaan