KLUSBABES 16

Hoi meiden,

Zo, tjonge happy is helemaal happy .....Mn bloeddruk was mega gezakt !!! 150/ 85 nou das voor mij helemaal super !!!!!! Ik heb hem over de 200 gehad in het begin. Moest gelijk door naar de ha en die was ok erg tevreden. hij blijft hem nog wel gewoon 2x in de week in de gaten houden maar, als hij zo blijft houdt niks ons meer tegen om volgende maand weer aan de klus te gaan !!!! Joehoe ...... Whahaha linnie, das ook wat joh. Ach het eerste goede van vandaag krijg je gewoon straks door de telefoon !!!! Mamoetje, zag net je topic, tjonge moeilijk verhaal ja. Wij deden het eerst ook om de dag maar soms ff een ronde niet omdat het dan idd zo n verplicht nummertje werd !! April, spannend je gesprek !

Bambi; haha die corine blijft gaan he. Moet idd het laatste woord hebben. Die andere meiden zijn echt super leuk en gezellig en die hab ik ook genoemd bij het vrede sluiten hihi. Ga niet meer op haar reageren en zag jij ook niet ....we leren het al he whaha

Kussss happy

hoi,

april hahha, geeft niks had ik het gewoon anders gelezen, dat schijnt hierwel vaker te gebeuren hihih

rimke zijn we verstoppertje aan het spelen ?

happy wat ene goed nieuws zeg. dat is indd een stuk lager, houde nzo he.
en tja we gaan maar niet meer in op HET he. hihihi

xx Bambi

Idd lief bambietje .........Pfff heb het wel druk nou, zit nou op 3 topics te kletsen !!! Wat een eer he, een topic voor me geopend !!!!! Rimke zit ook alweer mee te zoemen daar haha.

kussss happy

meiden zie jullie denk ik wel in nr. 17 hahah. de hond zit te piepen, geloof dat ie piesen moet, dus ga ik gelijk boodschappen doen en bij me ouders op de koffie.
miss tot vanaaf.

lin dan ben jij de 1e he

xx Bambi.

nou meiden de gyn heeft terug gebeld, hij zei je hebt een eisprong gehad, duhh dat wist ik al, en voor de rest zei hij niks, ik zei dat ik op dag 19 me sprong heb gehad en hij zei dan wordt je waarschijnlijk over 2 dagen ongesteld, maar zei hij er achteraan als dat niet het geval is moet je volgende week je urine inleveren en dan wordt er een test gedaan, net of ik dat zolang uithou haha als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik donderdag weer testen, maar ja laten we nu eerst maar deze 2 dagen doorkomen en hopen op het beste

Bambi: fijne wandeling met de hond meid, het is heerlijk wandelweerjte

happy: ik had het al gezien dat ze speciaal voor jouw een topic hadden geopend leuk he, en wat goed dat je bloeddruk zo erg is gezakt, helemaal top meid ik ben helemaal blij voor je en het is wel goed hoor dat ze dat onder controle houden

mamoetje: hopelijk is je vriend vananvond wel weer te verleiden en hopelijk wordt er dan geklust zonder slag of stoot hahahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan