KLUSBABES 16

fijne dag rimke en happy jij ook samen met je ouders

ik ga nog eventjes tv kijken en daarna met joey naar de ha voor zijn exzeem, het is echt heerlijk weertje weer vandaag zeg

iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag weer eventjes

ach soms denk ik heel soms zou het misschien toch raak zijn, met die krampen die ik heb, ik heb wel wat gevoeliger borsten en soms wordt ik misselijk maar ja het kan natuurlijk ook allemaal voortekenen van een aankomende ongi zijn en daar ga ik maar het meeste vanuit, pfff dat wachten daar wordt je gek van

xxx linda

Meiden, ben er weer..

Lin.. wat een vervelende gyn, kan je niet overstappen naar een andere(betere??)
Meestal is dat niet zoveel gedoe.. als hij jou dossier opstuurt naar je nieuwe gyn kan hij/zij je verder helpen..

Happy :   wat geweldig meid.. beter dat je volgende maand weer mag klussen..

xxx Mamoetje

zo meiden,

ben ook weer thuis.
he lin, nu weet weet je nog niks. laten we maar gewoon het beste hopen he.

denk dat ik vanaaf maar thuis blijf. heb niks geen zin en me vader gaat me man helpen, dus kan ik toch niks doen, want geloof dat we op het moment alleen maar behangen, schoonmaken kan pas als ie de keukenkastjes heeft hangen en het trapgat moet nog geverfd worden, maar dat kan ik niet doen . oftewel ik kan niks meer doen hihihi.
op maandag komen er altijd 2 programmas die ik wil zien en moet er zoiezo 1 opnemen en dan kan ik er gewoon 1 kijken. moet morgen weer werken, dus ff mentaal voorberijden en een luie maandag avond. met uitgebreid douchen, wenkbrouwen epileren en de vervelende dingen. alvast aardappelen schillen en miss het brood van me ventje, anders moet ie dat ook nog doen als ie thuis komt.

wat eten we vanaaf ? wij bloemkool prutje met kipfilet gemarineerd jammie. en aardappelen natuurlijk.

xx Bambi

Bambi : Ik zou het liefst ook vanavond thuisblijven..

Moet repeteren vanavond.. maar om 21.20 komt de vooruitblik en terugblik van Grey's Anatomy.. daar ben ik helemaal gek van.. Agjah maybe kan em vriendje het opnemen..

Wij eten trouwens weer eens lekker macaroni.. Ik ben helemaal gek van italiaans eten en meer van die landen en me vriend houdt van een lekkere hollandse pot.. Dus morgen boontjes met en bal gehakt en aardappelen.. Trouwens toen we gisteren uit eten gingen kreeg 1 van ons en bal gehakt echt groot.. zo'n 10 á 15 cm groot en   5 á 10 cm breed.. maar hij was wel erg lekker.. hebben er allemaal een stukje van op:)

xxx

Pfffff, jeetje linnie, nou zijn we nog niks wijzer geworden he. Net als rimke duim ik ook gewoon dapper door hoor lieverd ...

Bambi, lekker vooruitzicht he, zo n lui avondje. Ga ik ook lekker doen !!!   Lekker zonnebanken, douchen, nagels doen ........heerlijk vooruitzicht. Heb ik niet zo heel vaak hoor zo n rustig avondje ..........WIj eten boerenkool, jummie, heb ik al vanaf vrijdag trek in !!

Met mn ouders ff voor een nieuw bankstel wezen kijken hier bij de bommel in het westland. Haha hun hebben niks en ik heb een nieuwe lamp gekocht ....staat helemaal super joh....Ga ff lekker boekkie lezen en tussendoor hier ff snuffelen

Liefs happy

Zo, had vanmiddag bram in de oppas dus was hier niet zoveel te vinden, zit dan ook al drie dagen achter de pc.................wat zal dat kind goed groeien! Kan al mijn energie gebruiken, want ik verbruik niets. Hahaha!!!

Moet eigenlijk nog even met een stofzuiger door het huis maar heb geen zin!
Vanavond eet ik ook heel makkelijk............pittige tomaten soep, uit een zak...............Wahahaha!! Heb vanmorgen al 2 sinaasappels en een grapefruit geperst, en heb net een appel gegeten. Dus mijn vitamientjes heb ik al binnen!
Vanavond dus lekker soep, morgen weer gewoon koken want dan is het mannetje erweer, zal wel witlof schotel worden want dat heb ik nog in huis!

Happy: wat goed dat je bloeddruk gezakt is!!! Hoera!!!
Mamoetje: wat die vraag over de mannen betreft, tja, is lastig. Mijn mannetje zei, als dit de enige opoffering is die ik moet doen vind ik het prima, jij hebt 9 maanden last van allerlei kwalen en moet de bevalling doen, dus dit doe ik graag. Zo kan je mannetje het dus ook gaan zien.
Ik had het ook wel gezien altijd na de klusperiode hoor, wat nou sex, we hebben het om de dag gedaan...........hahahaha!
Bambi: lekker schoonheids avondje en relax doen! Goede keuze! Geniet er lekker van en laat die mannen het werk maar doen!
Linda: ik zit nog steeds te duimen hoor! Wanneer is je nod?? Ben te lui om het op te zoeken................

Heb weer lekker wat steken in mijn baarmoeder, bandenpijn.............en er plopt de hele tijd iets...............of dat het kindje al is? Mijn darmen zijn het niet, want ik heb altijd last van mijn darmen en dat voelt heel anders..................

Terug
Bovenaan