Klusbabes 17!!

Bambi ook gezellig dicht in de buurt !!!! Kom jij wel eens in schiedam? Ik ben eigenlijk nog nooit in sliedrecht geweest

Kusssss

nee happy kom er nooit hahah, maar geef niks jij ook niet in sliedrecht hihihih.
ga ff bij het eten kijken.

hoop voor je geen pleisters hahahah.

xx Bambi

Tjonge, mn mannetje gaat de keuken in en ik hoef lekker helemaal niks te doen !!!!!!! Heerlijk zeg ..........Zeker heel blij met zn nieuwe lamp whaha

Liefs happy

He lieve meiden!!!

Nummer 17 alweer!! Hoop dat het een gezellig vruchtbaar nummer mag worden, en dan misschien te beginnen bij Linda???

Balen meid dat de gyn niets heeft gezegt waar je wat aan hebt.. maar aan de andere kant, hij heeft ook niets gezegt over dat je niet zwanger zou zijn!! Ik blijf voor je duimen meid, het is in ieder geval positief dat je een eisprong hebt gehad. En jullie hebben deze maand erg goed jullie best gedaan! Komt dag 19 een beetje overeen met je temp lijst? Ben ik wel nieuwsgierig naar aangezien ik nu ook temp.

Happy, wat fijn dat je bloeddruk zo is gezakt! Houden zo!! En een topic speciaal voor jou!! wat een eer! hihi!!

Renee, het is niet zo gek hoor dat je het allemaal niet bijhoud! hihi

Mamoetje, ik woon in voorburg dus ook in de buurt!

uhm.. even denken hoor.. volgens mij ben ik nog het een en ander vergeten... nou ja dat komt dan de volgende keer wel weer.

Ben ook aan t tempen he.. en ben nu dik een week voor nod en mijn temp is alleen maar aan t stijgen!! echt bizar! is toch al een gekke maand kwa temp natuurlijk want ben ziek geweest!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

Ben ik ook wel eens in de buurt.. Meiden.. mijn ventje staat spontaan macaroni te maken.. vorige keer was ie nog zo IK MAAK GEEN PASTA'S dat kan ik niet:)

Ik blijf wel zitten hoor..

Linda: Ik speel dwarsfluit in een fanfare in Rijswijk.. Normaal heb ik maandags belangerijkere dingen te doen.. maar deze maandag niet dus denk ga vanavond maar ff langs.. dan krijg ik zelf ook nog "les" (meer nieuwe nummers goed doornemen) ben de laatste tijd vaak afwezig door omstandigheden.. Maar mijn "lerares" is er vanavond niet dus ga lekker ff toeteren van 8 tot half 10

heb last van me rug..

Trouwens nu weet ik het zeker.. Heb net mijn ei gehad.. ging me steeds slechter voelen buikpijn enzo.. en net nog even rugpijn.. ik voelde wat lopen dus ging naar de wc.. en daar was die witte prut.. Vanavond maar klussen dus..

Heerlijk zo'n man die aan het kokkerellen is..

Linda : Ik ga voor je duimen..

xxx mamoetje

Jacky.. Volgens mij is het tempraturen neit zo betrouwbaar.. Teminste das mijn indruk als je heir een beetje op het forum rondleest..

Happy: Ik ben er nog .. mannetje staat in de keuken

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan